Milane, staci ti tohle jako odpoved?
Nedalo mi to, abych nezkusil tu dynamiku u Zlinka. Puvodne neupravenou, nakonec jsem do ni implantoval motorovou sekci z tvoji puvodni dynamiky. Vinka (a potazmo i tenhle Zlinek) lita hezky, ale i tak by se nasly k vyvrtce vyhrady.
Vyvrtka - pokud pri uvadeni do vyvrtky dam plnou nohu, ero nema tendenci do ni prejit a po pulce obratky se ustali v jakemsi padu. Pokud v te chvili potlacim, tak prejde do takoveho podivneho rezimu, castecne podobneho tomu co MS vydava za vyvrtku. Pokud se pri uvadeni pokusim plnou nohu korigovat, ero okamzite reaguje a prechazi do vyvrtky na druhou stranu, tady uz jsem radsi nikdy plnou nohu nezkousel a vybiral
Vyvrtka na zadech - je rozhodne plossi a rychlejsi nez klasicka, bohuzel nemuzu potvrdit nakolik se to blizi realu. Vybirani neni stejne jako u klasicke zadny vetsi problem (v realu u Z-142 by to urcite bylo slozitejsi).
Souvrat - tohle budu komentovat jen tim, ze jsem 15 minut lital se Zlinkem jeden za druhym, jako skateak na U rampe Souvrat se sice jakztakz dal udelat i s puvodni dynamikou u Z-142, ale tohle je proste neco jineho.
Verdikt - jestli se ti to podari a domlouvis se s tymem co delal Vinku, aby pomohli s dynamikou, bude ta 142ka naprota bomba  |
|