| | | Jak na ILS 12. 1. 2007 / 16:57 | |
| | Nemoh by mě tady někdo vestručnosti popsat jak mám postupovat při přistání pomocí ILS navedení s B 737. DEjme tomu, že sem někde nad západními Čechami ve 12 000 feets a chci přistát na Ruzyňské 6. Existuje special přístroj na navedení ILS nebo se to uskutečňuje jako běžné VOR/DME, to znamená zadám frekvenci a udržuji kurz. jak se ale pak hlídá vertikální sestupová dráha?
P.S. Sem začátečník, s FSkou lítám asi půl roku. |
| |
|
| | | Re: Jak na ILS 12. 1. 2007 / 17:03 | |
| | | |
|
| | | Re: Jak na ILS 12. 1. 2007 / 17:15 | |
| | ....a na téma ILS, tady najdeš v historii toho hromadu - i to ti může být návodem |
| |
|
| | | Re: Jak na ILS 12. 1. 2007 / 18:04 | |
| | | |
|
| | | Re: Jak na ILS 12. 1. 2007 / 19:32 | |
| | Nevim jak B737 pro Beechcraft Baron BE58 cca takto:
- jsi v rozumne vzdalenosti od letiste (rekneme 10 nm)
- jsi v rozumne vysce (rekneme 4500 ft)
- nastavis NAV na ILS prislusne drahy
- nastavis CRS na smer drahy
- nastavis HDG tak abys protnul osu drahy (v dostatecne vzdalenosti od letiste!)
- nastavis autopilota na HDG (drzi smer letu k te ose)
- nastavis autopilota na ALT (drzi vysku aby jsi se tim nemusel zabyvat)
- nastavis autopilota na APR
Stane se toto:
letadlo poleti podle HDG v dane vysce. Jakmile zaregistruje paprsek ILS, vypne rezim HDG a ALT, zustane zapnut jen APR. Letadlo se samo srovna podle paprsku a pujde na pristani.
Kousek od drahy bys mel prevzit rizeni, tj. vypnout AP a pristat.
Doporucuji tutorial na http://ivaocz.virtualskies.net/ (Trenink/Vyuka/Ostrava-KarlovyVary).
Jinak ale plati co napsali ostatni
Leos |
| |
|
| | | | Re: Re: Jak na ILS 12. 1. 2007 / 19:56 | |
| | Jen bych trochu doplnil
- jsi v rozumne vzdalenosti od letiste (rekneme 10 nm)
vzdalenost na protnuti LLZ (localizeru) hledat v mape, protoze 10nm by v nekterych pripadech nemuselo byt pred FAFem (bod, kde se zacina klesat podle GP)
- jsi v rozumne vysce (rekneme 4500 ft)
vysku zase urcit podle mapy, lisi se drahu od drahy, podle ni (mimo jine) je urcen i FAF |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak na ILS 12. 1. 2007 / 23:07 | |
| | FAF povětšinou bývá 2500ft nad prahem dráhy.. Takže pokud letiště samo o sobě leží ve 4000ft, tak výška 4500ft by asi byla smrtící.. |
| |
|
| | | Re: Jak na ILS 13. 1. 2007 / 08:40 | |
| | | |
|
|