FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na ILS Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na ILS   12. 1. 2007 / 16:57
MT206
Nemoh by mě tady někdo vestručnosti popsat jak mám postupovat při přistání pomocí ILS navedení s B 737. DEjme tomu, že sem někde nad západními Čechami ve 12 000 feets a chci přistát na Ruzyňské 6. Existuje special přístroj na navedení ILS nebo se to uskutečňuje jako běžné VOR/DME, to znamená zadám frekvenci a udržuji kurz. jak se ale pak hlídá vertikální sestupová dráha?

P.S. Sem začátečník, s FSkou lítám asi půl roku.
 

Re: Jak na ILS   12. 1. 2007 / 17:03
xWing   
V tom pripade Ta odkazem na vyukove lekcie v FSke a ked Ti anglina nejde, tu by nieco mohlo byt v cestine.
http://msfs09.sweb.cz/main.html
 

Re: Jak na ILS   12. 1. 2007 / 17:15
Pjotr   
....a na téma ILS, tady najdeš v historii toho hromadu - i to ti může být návodem
 

Re: Jak na ILS   12. 1. 2007 / 18:04
Neo OK AAA
Tak si tak brouzdám na avsimu v hot file a co nevidím..........http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004misc&DLID=95910 je to anglicky a protože IFR nelítám tak nemůžu posoudit kvalitativní stránku, ale je to i se screeny
 

Re: Jak na ILS   12. 1. 2007 / 19:32
leonell
Nevim jak B737 pro Beechcraft Baron BE58 cca takto:

- jsi v rozumne vzdalenosti od letiste (rekneme 10 nm)
- jsi v rozumne vysce (rekneme 4500 ft)
- nastavis NAV na ILS prislusne drahy
- nastavis CRS na smer drahy
- nastavis HDG tak abys protnul osu drahy (v dostatecne vzdalenosti od letiste!)
- nastavis autopilota na HDG (drzi smer letu k te ose)
- nastavis autopilota na ALT (drzi vysku aby jsi se tim nemusel zabyvat)
- nastavis autopilota na APR

Stane se toto:
letadlo poleti podle HDG v dane vysce. Jakmile zaregistruje paprsek ILS, vypne rezim HDG a ALT, zustane zapnut jen APR. Letadlo se samo srovna podle paprsku a pujde na pristani.
Kousek od drahy bys mel prevzit rizeni, tj. vypnout AP a pristat.

Doporucuji tutorial na http://ivaocz.virtualskies.net/ (Trenink/Vyuka/Ostrava-KarlovyVary).

Jinak ale plati co napsali ostatni

Leos
 

Re: Re: Jak na ILS   12. 1. 2007 / 19:56
Teflon_490   
Jen bych trochu doplnil

- jsi v rozumne vzdalenosti od letiste (rekneme 10 nm)

vzdalenost na protnuti LLZ (localizeru) hledat v mape, protoze 10nm by v nekterych pripadech nemuselo byt pred FAFem (bod, kde se zacina klesat podle GP)


- jsi v rozumne vysce (rekneme 4500 ft)

vysku zase urcit podle mapy, lisi se drahu od drahy, podle ni (mimo jine) je urcen i FAF
 

Re: Re: Re: Jak na ILS   12. 1. 2007 / 23:07
pseudoMates
FAF povětšinou bývá 2500ft nad prahem dráhy.. Takže pokud letiště samo o sobě leží ve 4000ft, tak výška 4500ft by asi byla smrtící..
 

Re: Jak na ILS   13. 1. 2007 / 08:40
steffan   
Tady je něco v češtině. Jak moc je to kvalitní nemám odvahu posoudit:
http://business.highinthesky.cz/heavymetal/heavymetal.asp?rubrika=LEKCE&sekce=CLANKY&clanek=38

Vladimír Steffan
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ