| | | Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:31 | |
| | | |
|
| | | Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:39 | |
| | Mňo jo, u DHL budou mít z Lidovek asi moc velkou radost... |
| |
|
| | | | Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:40 | |
| | To asi ne. Ani jsem nevěděl, že DHL má nebo měla An26. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:42 | |
| | No .. zjevne ma, kdyz je tam na fotce .) a spousta lidi co cte tyhle pseudobulvary jako lidovky nebo idnes nedokaze rozlisovat mezi "ilustrativni foto" a "foto z nehody" .. takze... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:44 | |
| | Jak vis, ze je to DHL? Vzdyt prectes akorat D...to ze vis jake ma zbarveni je vec jina, ale i tak... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:47 | |
| | Byl to An-26 společnosti Aeriantur-M Airline z Moldávie který převážel dělníky.
Letadlo se pokoušelo 2 přistát ůdajně za husté mlhy. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 17:39 | |
| | Kdyz kliknes na zvetseni obrazku, tak jsou videt cele ocasni plochy s firemnim logem... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 21:17 | |
| | Tu to je aspoň furt An-26, na bleskovky.sk tam hodili 124ku / |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:51 | |
| | Jake zpravodajske servery jsou podle tebe " nepseudobulvary ", predem dik za odpoved |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:59 | |
| | Diky |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla v Turecku zahynulo přes 30 lidí 9. 1. 2007 / 16:54 | |
| | ... takže spousta pseudolidí ani nedokáže rozlišovat mezi pseudoletadlema pseudoházedlem, jakož ani mezi pseudopriuhama a pseudo "D". Škoda, že nikde nepíšou, co je pseudobulvár, nepseudobulvár a ralbulvár.
Tobě nějakej novinář rozdupal autíčko? |
| |
|
| | | Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 9. 1. 2007 / 16:50 | |
| | Když už jsme u těch nehod...protože klasické bulvární zdroje už přestalo bavit informování a dalším vývoji kolem téhle nedávné havárie u Indonésie, tak jenom krátká informace - nějaké trosky se našly v moři, takže je pravděpodobné, že se ani nad ty ostrovy kde je hledali nedostali. Na místo míří USN s detektory, ale něco najít po tak dlouhé době bude asi dost velkej problém. |
| |
|
| | | | Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 9. 1. 2007 / 17:38 | |
| | No, jsou to 3 kusy kovu na nekolika km ctverecnich. Taky to muzou byt potopene lode nebo neco podobneho. Jaka je pravdepodobnost, ze po padu do more se na hladine neobejvi nic (petrolejova skvrna, lehke materialy, obeti,...) ?? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 12. 1. 2007 / 00:07 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 12. 1. 2007 / 00:25 | |
| | Jj. Zachytil jsem. Tenhle stabilizator sice vylovil rybar 300m od pobrezi, ale je to "ve stejne oblasti". Nicmene dostat trosky z hloubky 1500m nebude moc sranda. |
| |
|
| | | | Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 9. 1. 2007 / 17:46 | |
| | To by odpovidalo tomu co psali - ze se jim ozval zachranny system ale po chvilce se ztratil (- letadlo se potopilo do hloubky).
Kdyz jsem si pak hledal co to je to zachranne zarizeni, tak jsem nasel informaci, ze ELT (Emergency Locator Transmitter) je zarizeni na palube letadla ktere zacne pri narazu ci namoceni (ci manualnim spusteni) vysilat na frekvenci 121.5 MHz a je zachytitelne v okruhu 100nm pomoci vysoko leticich letadel. Krome toho na tuto frekvenci "cihaji" druzice systemu COSPAS/SARSAT. Doba vysilani je ruzna, 24, 48, 100 hodin. Letadla letajici dlouhe lety nad oceanem maji tato zarizeni dve.
Nicmene vysilami pod vodou je utlumeno a tak neni zachytitelne, predpokladam ale ze je udelano vse proto aby se nepotopilo s letadlem.
Tolik google a spol.
Z toho mi prislo divne ze by ho v jungli nenasli.
Leos |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 9. 1. 2007 / 18:10 | |
| | Malinké doplnění - ELT v současné době musí (aspoň v rámci ICAO) vysílat na 121.5 a 406 zároveň + volitelně na 243 MHz. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 12. 1. 2007 / 00:48 | |
| | elt sam o sebe je velmi nepresny a nepresnejsi sa stava o to viac, pokial sa vysielanie siri z cleniteho terenu.
pamatam si pripad, ked v januari 2004 havarovala pri priblizeni do LZZI nemecka SENECA. vsetky radarove a druzicove informacie hovorili, ze ELT vysiela z jednej dedinky nedaleko Ziliny...hladali, hladali, ale nic nenasli...
az ked prisiel vrtulnik ATE s ELT zameriavacom a zameral skutocne miesto, tak sa trosky nasli...
rozdiel vzdusnou ciarou medzi tymito dvoma bodmi bol cca 10km...a to kopce v okoli ZA nie su nejako extremne vysoke...toto moze vysvetlovat to, preco zachranari hladali az na ostrove.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Při pádu letadla....Adam Air 574 update 12. 1. 2007 / 08:06 | |
| | Ono zalezi na typu. U beznych ELT je to mozne.
Existuji ale ELT ktere maji vestaveny prijimac GPS a pozici vysilaji s nouzovym signalem.
Ono se tech zachranych systemu dela mraky - pro letadla, pro lode, zachranne cluny, osobni,...
Presnost podle google (letadla povinne maji prvni dva, viz Phantom):
ELT 121,5 MHz ... 12nm
ELT 406 MHz ... 2nm
ELT 406+GPS ... 0.05nm
Zajimavost: pokud chcete ten svuj pristroj vyzkouset "nanecisto" tak muzete, ale musite to udelat behem prvnich peti minut kazde hodiny a vypnout po odvysilani maximalne tri kmitu (?sweeps?).
Leos |
| |
|
|