FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Alpha kanál (maska) v textuře - jak na ni? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Alpha kanál (maska) v textuře - jak na ni?   4. 6. 2003 / 21:08
Milan Lisner   
Bud muzes pouzit programek DXTBMP a tam zkombinovat 2 obrazky ( jeden normalni zaklad a druhej v sedych odstinech pro alpha kanal ) do jednoho BMP ve formatu DXT s alpha kanalem.

A nebo vytvor zdrojovy soubor ve formatu TGA, ktery umi uchovat alpha kanal, tam ten kanal vytvor a pak ten TGA obrazek nacti to MS Imagetoolu a tam se da prevest na DXT BMP. Nevim jak v tom Corelu ale treba v Paintshopu jde udelat alpha kanal do obrazku, napr. pomoci "masks"
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ