| | | Kedy sa do FMC zadava STAR? 5. 1. 2007 / 09:10 | |
| | chcem v tom uz mat konecne jasno. Raz sa tu tusim pisalo, ze sa to musi zadavat este pred zacatim klesania, ALE vtedy predsa este pilot nevie, na ktoru RWY bude pristavat a nie vzdy sa zaciatcne(ktore su uvedene v letovom plane), resp koncove bodi STARu zhoduju aj s TRANS bodmi uz na konkretnu RWY. Samozrejme sa bavim o reale
Diky |
| |
|
| | | Re: Kedy sa do FMC zadava STAR? 5. 1. 2007 / 09:16 | |
| | no nevim jak v reálu, ale já si volím star těsně před posledním bodem ve FMC, dle aktuálního větru a počasí(ILS,DME).V případě, pokud je řízení při online letu, nastavuji hned jak mi radar řekne, které přiblížení a rwy mám očekávat.Krom toho, pokud nezadáš nic do FMC, zhruba 20 mil před letištěm, tě FMC upozorní, že app/rwy/ not selected, to je pak nejvyšší čas něco zadat. |
| |
|
| | | Re: Kedy sa do FMC zadava STAR? 5. 1. 2007 / 09:59 | |
| | | |
|
| | | Re: Kedy sa do FMC zadava STAR? 5. 1. 2007 / 12:32 | |
| | V reále má pilot informaci o dráze v používání z ATISu, který jde poslechnou od cca 200nm od cílového letiště. Zároveň konečný bod letového plánu se shoduje z počátečním bodem STARu, který vede obvykle přes jedinou TRANSITION. Tím je známo téměř vše... |
| |
|
| | | | Re: Re: Kedy sa do FMC zadava STAR? 5. 1. 2007 / 14:07 | |
| | Možná se pletu, ale mělo by to jít i nějak přes ACARS, ne? |
| |
|
| | | | Re: Re: Kedy sa do FMC zadava STAR? 5. 1. 2007 / 16:43 | |
| | A jelikož se bavíme o reálu,tak pilotovi dá určitě echo i řídící oblasti a myslím,že i před začátkem klesání. |
| |
|
| | | Re: Kedy sa do FMC zadava STAR?_doplnenie 31. 1. 2007 / 13:55 | |
| | vcera som letel ESSA-LKPR a prvy bod STARu mal byt OKX. Pristaval som na RWY 31, takze do FMC som zadal STAR (podla mapy) OKX1S. Cize ak sa ma STAR programovat este pred zostupom, pilot pristavaciu RWY musi nutne vediet este pred tym.....pretoze v pripade LKPR ma na vyber este aj OKX1P.
|
| |
|
|