FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 16. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR a zimní textury Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR a zimní textury   31. 12. 2006 / 16:04
LadaS
okolnostmi donucen, přeinstaloval jsem komplet FS9. Nejsem si moc jistý, ale dříve podle mého názoru LKPR bylo i se zimní texturou a nyní nic. Jaká je pravda a kde by pak mohla být chyba ? dík
 

Re: LKPR a zimní textury   31. 12. 2006 / 16:10
Tragédie v JRD
pokud to mas podlozene ortofoto texturou, tak zimni neni .. jenom letni...
 

Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 14:11
Jandik   
někde jsem četl, že tam LKPR už nebude vydávat dále nic pro FS2004 ale už jen prom fs X. Je to pravda?Takže zimníé textury opravdu nebudou pro 2004?
 

Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 15:30
Michael   
Myslíš scenérii letiště, nebo orto Prahy?
 

Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 22:57
Marky Parky   
Motáš několik věcí dohromady, takže nejprve k ortofoto:

a) Podkladové zimní textury pod LKPR pro FSX se budou dělat určitě a budou součástí některé z budoucích verzí LKPRX.

b) Zimní ortofoto Prahy se dělat bude, ale až časem - verze pro FSX zcela určitě, verze pro FS9 pravděpodobně také...

c) LKPR2004 ve verzi pro FS9 neobsahuje samostatnou scenerii podkladových textur - obsahuje pouze opravu letních textur z ortofoto Prahy. Tím padem dokud nebude b), tak ve FS2004 nebudou sezoní textury pod LKPR a naopak jakmile bude b), už tam budou....


K dalšímu rozvoji LKPR2004:

a) V nejbližších dnech vyjde nová verze LKPR2004. Ta bude poslední z hlediska vývoje nových technologií - tzn. veškeré nové technologie (AI autíčka, pohyblivé choboty, ploty, atd...) budou vytvářeny už jen pro FSX.

b) To neznamená, že majitelé LKPR2004 mají úplně smůlu - i nadále budou vydávány updaty obsahující změny na letišti a opravy chyb. Ale v těchto updatech nebudou zaváděny nové technologie

c) V předcházejících verzích bylo možné většinu budov použít i ve FS2002 - tato neoficiální podpora FS2002 kvůli optimalizaci pro lepší FPS končí, nové verze již budou kompilovány pouze pro FS2004/FSX.
 

Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:04
Jandik   
proč nezavedou nové technologie jako je ten pozemní provoz i pro fs2004?Vždyť je nás tisíce co ho stále budeme používat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:08
Tragédie v JRD
proc? myslis ze ma marky cas delat tu samou vec dvakrat? krome toho ze delat neco dvakrat je otravna vec ..

mmch.. s tema "tisicovkama" trosku uber.... hodne uber...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:14
Marky Parky   
A to nemluvím o tom, že po X hodinách kódování získám ve FS9 jeden pohyblivých chobot, který bude reagovat pouze na uživatelovo letadlo, ovládat se pofidérním klikáním na rádiu letadla a šoupat se do jakési univerzální pseudopozice, zatímco za stejný čas ve FSX udělám nejen komplet celé letiště, ale choboty navíc budou fungovat automaticky, včetně AI/multiplayeru a pokud budou modely letadel správně udělané, tak i budou automaticky přesně přijíždět ke dveřím.. .
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   2. 1. 2007 / 17:36
pseudoMates
Pomalu, se slovem "pseudo".. Neber slovo boží nadarmo do úst.. (rádoby joke)
Jinak dotaz... Bude teda v update pro FS9 opravena chyba pozic chobotů..? Odstraněno tak, aby člověk nemusel zastavit před samotnou stojánkou, protože přes "přiraženej" chobot nevidí na autodocking..?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:30
Jandik   
co se porád do mě navážíš, s těma hodina je to pravda, za tím si stojím, lítzám kolem 150 hodin měsíčně, tak mě nech bejt konečně, rejpálku.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:40
Tragédie v JRD
jaky hodiny? ty jsi nepsal nic o hodinach .. ty jsi psal o tisicovkach (lidi). tvy nalitany hodiny me nejak neberou . pouze tvrdim aby jsi ubral ty tisicovky (uzivatelu) ...

tak nez se do nekoho zacnes navazet, tak si aspon precti co pises, na co kdo reagoval a na co reagujes ty. mozna to pak urychli komunikaci
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   2. 1. 2007 / 11:15
Jandik   
vzájemné nepochopení, promiň, bylo už pozdě, to se blbě přčemejšlí, kort po silvestru
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:10
Marky Parky   
Protože FS2004 ho nativně nepodporuje, a jeho přidání vyžaduje jednak hodiny programování v BGLC, což je lowlevel programování téměř na úrovni strojového kódu, který navíc s příchodem FSX neuvěřitelně zastaral a má problémy s kompatibilitou - a developerský team se rozhodl raději věnovat svůj čas vyvíjením perspektivních a podporovaných technik z FSX, než strávit své mládí programováním něčeho, co v době svého dokončení skončí v propadlišti dějin, protože většina lidí se bude hádat zdali přejít na FS11 nebo zůstat u FSX a na FS9 si už nikdo nevzpomene...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:30
Jandik   
aha, tak pokud je to tak složité, tak chápu, ale škoda, nevadí i tak je LKPR super.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ