|  |  | LKPR a zimní textury 31. 12. 2006 / 16:04 | |
|  | okolnostmi donucen, přeinstaloval jsem komplet FS9. Nejsem si moc jistý, ale dříve podle mého názoru LKPR bylo i se zimní texturou a nyní nic. Jaká je pravda a kde by pak mohla být chyba ? dík |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR a zimní textury 31. 12. 2006 / 16:10 | |
|  | pokud to mas podlozene ortofoto texturou, tak zimni neni .. jenom letni... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 14:11 | |
|  | někde jsem četl, že tam LKPR už nebude vydávat dále nic pro FS2004 ale už jen prom fs X. Je to pravda?Takže zimníé textury opravdu nebudou pro 2004? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 15:30 | |
|  | Myslíš scenérii letiště, nebo orto Prahy? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 22:57 | |
|  | Motáš několik věcí dohromady, takže nejprve k ortofoto:
a) Podkladové zimní textury pod LKPR pro FSX se budou dělat určitě a budou součástí některé z budoucích verzí LKPRX.
b) Zimní ortofoto Prahy se dělat bude, ale až časem - verze pro FSX zcela určitě, verze pro FS9 pravděpodobně také...
c) LKPR2004 ve verzi pro FS9 neobsahuje samostatnou scenerii podkladových textur - obsahuje pouze opravu letních textur z ortofoto Prahy. Tím padem dokud nebude b), tak ve FS2004 nebudou sezoní textury pod LKPR a naopak jakmile bude b), už tam budou....
K dalšímu rozvoji LKPR2004:
a) V nejbližších dnech vyjde nová verze LKPR2004. Ta bude poslední z hlediska vývoje nových technologií - tzn. veškeré nové technologie (AI autíčka, pohyblivé choboty, ploty, atd...) budou vytvářeny už jen pro FSX.
b) To neznamená, že majitelé LKPR2004 mají úplně smůlu - i nadále budou vydávány updaty obsahující změny na letišti a opravy chyb. Ale v těchto updatech nebudou zaváděny nové technologie
c) V předcházejících verzích bylo možné většinu budov použít i ve FS2002 - tato neoficiální podpora FS2002 kvůli optimalizaci pro lepší FPS končí, nové verze již budou kompilovány pouze pro FS2004/FSX. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:04 | |
|  | proč nezavedou nové technologie jako je ten pozemní provoz i pro fs2004?Vždyť je nás tisíce co ho stále budeme používat.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:08 | |
|  | proc? myslis ze ma marky cas delat tu samou vec dvakrat? krome toho ze delat neco dvakrat je otravna vec .. 
mmch.. s tema "tisicovkama" trosku uber.... hodne uber... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:14 | |
|  | A to nemluvím o tom, že po X hodinách kódování získám ve FS9 jeden pohyblivých chobot, který bude reagovat pouze na uživatelovo letadlo, ovládat se pofidérním klikáním na rádiu letadla a šoupat se do jakési univerzální pseudopozice, zatímco za stejný čas ve FSX udělám nejen komplet celé letiště, ale choboty navíc budou fungovat automaticky, včetně AI/multiplayeru a pokud budou modely letadel správně udělané, tak i budou automaticky přesně přijíždět ke dveřím.. . |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 2. 1. 2007 / 17:36 | |
|  | Pomalu, se slovem "pseudo".. Neber slovo boží nadarmo do úst.. (rádoby joke)
Jinak dotaz... Bude teda v update pro FS9 opravena chyba pozic chobotů..? Odstraněno tak, aby člověk nemusel zastavit před samotnou stojánkou, protože přes "přiraženej" chobot nevidí na autodocking..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:30 | |
|  | co se porád do mě navážíš, s těma hodina je to pravda, za tím si stojím, lítzám kolem 150 hodin měsíčně, tak mě nech bejt konečně, rejpálku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:40 | |
|  | jaky hodiny? ty jsi nepsal nic o hodinach .. ty jsi psal o tisicovkach (lidi). tvy nalitany hodiny me nejak neberou . pouze tvrdim aby jsi ubral ty tisicovky (uzivatelu) ...
tak nez se do nekoho zacnes navazet, tak si aspon precti co pises, na co kdo reagoval a na co reagujes ty. mozna to pak urychli komunikaci |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 2. 1. 2007 / 11:15 | |
|  | vzájemné nepochopení, promiň, bylo už pozdě, to se blbě přčemejšlí, kort po silvestru 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:10 | |
|  | Protože FS2004 ho nativně nepodporuje, a jeho přidání vyžaduje jednak hodiny programování v BGLC, což je lowlevel programování téměř na úrovni strojového kódu, který navíc s příchodem FSX neuvěřitelně zastaral a má problémy s kompatibilitou - a developerský team se rozhodl raději věnovat svůj čas vyvíjením perspektivních a podporovaných technik z FSX, než strávit své mládí programováním něčeho, co v době svého dokončení skončí v propadlišti dějin, protože většina lidí se bude hádat zdali přejít na FS11 nebo zůstat u FSX a na FS9 si už nikdo nevzpomene... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury 1. 1. 2007 / 23:30 | |
|  | aha, tak pokud je to tak složité, tak chápu, ale škoda, nevadí i tak je LKPR super. |
| |
|
|