Gustave, musím souhlasit s Tragédem že chyba je s největší pravděpodobností mezi monitorem a židlí.
PMDG žádný expire na validaci instalace samozřejmě nemá. Je to dost podobný systém jako má Flight1. Při instalaci si jukne do on-line databáze jestli jsi registrován jako zákazník na daný produkt a pak v klidu jede dál.
Pokud ale dojde na tvůj problém a ty skutečně děláš vše správně, tak nemáš váhat a kontaktovat podporu PMDG, že ti nefunguje validace. Oni jsou tam od toho aby takovéhle problémy řešili.
BTW, nedávno jsem znovu instaloval GE Pro od Flight1 a došlo na katastrofický scénář. Někam se mi zatoulal licenční soubor i číslo objednávky. Kdo nakupuje u Flight1 tak ví, že tohle jsou zásadní dvě věci pro reinstalaci nebo znovuzískání licence. Naštěstí Flight1 má vynikající systém pro tyto případy. Stačil mi pak jen email na který byla vedena objednávka a automaticky během několika vteřin mi byl zaslán email s čísly objednávek a novou licencí. Super.