FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Za chvilku přistání raketoplánu. Jeden příspěvek | Celý strom
Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 22:41
Fazol





http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
 

Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 22:46
Pips   
Když už je řeč o raketoplánu, tak před chvílí mi přišel mail z CaptainSimu, že je vypuštěn jejich nový addon - raketoplán pro FSX Ani jsem netušil, že na tom pracují.

http://www.captainsim.com/products/s001/index.html
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:01
Ados (ADD039)   
Jéé, tak už je venku? Stejně si myslím že to do FS nepatří, ale lidí si to koupí tolik.... Aspoň na tom vydělaj'
 

Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:10
Rozšafín Ctibum   
22,5 minuty to Touch down....
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:29
Ados (ADD039)   
A už je vidět
 

Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:34
Rychlokvaška
Docela s tím prásknul
 

Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:35
lumpy (BHA066)
s tim riznul jak s praci
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:39
1002   
Ten s tim pere jak ciganka s deckem...
....a taxovani nebude? co kdyz doleti martani? Kam sednou??

UFO you are not clear to land, trafc on RWY, do around, expect holding.....
 

Re: Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:41
lumpy (BHA066)
http://www.youtube.com/watch?v=dQ7cDbfO6m8&NR
 

Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:43
Ados (ADD039)   
Proč tak dlouho čeká na rwy? Autíčka se tam sjíždí jak nevim co ale zastavujou za ním a stojí tam
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:44
lumpy (BHA066)
ze by byl po pruletu atmosferou trochu ohratej?
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:45
1002   
tys to nepochopil, on sedl na dalnici vedle....... v mziku zacpa jak prase a evidentne maji strach zatroubit aby to neokotlil
 

Re: Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   22. 12. 2006 / 23:47
Ados (ADD039)   

No napdalo mě že čekaj až "vychladne"
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   23. 12. 2006 / 01:02
= M@trix! =   
No a zase jsem to neviděl ...

To stání má dva hlavní důvody (a několik dalších).
1) je třeba odčerpat zbytky vysoce toxického paliva z nádrží a to jako úplně první věc ze všech, než se začne dělat cokoiv jiného ...
2) jak už tu bylo psáno, povrch Raketoplánu je po růletu atmosférou trochu horký (některé díly mají ještě při přistání i několk stovek stupňů)...

Ještě se také probíhá dekomprese kabiny ...
 

Re: Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   23. 12. 2006 / 01:09
Ados (ADD039)   
Byl tam záběr z "tepelné" kamery, byl docela horkej ten discovery
 

Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   23. 12. 2006 / 12:39
skyfly
otázka pre tých ktorí vedia o raketopláne viac než ja - prečo je pri pristávaní tak doležité počasie (nepoužíva raketoplán také veci ako ILS a AP ??
Po vstupe do atmosféry je možné s raketoplánom letiet ako s normálnym érom ? tzv. "na ruku " alebo nie ? Alebo letí na pristátie bez motorov ako "glider" ?? Ako je to vlastne s tým pristávaním ? Díky za info.
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   23. 12. 2006 / 12:44
Brácha
Raketoplán nemá přistávací motory..
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   23. 12. 2006 / 12:57
brendon (SVK832)   
Neviem skoro o raketoplánoch nic ale da sa povedat, ze je letiaca aerodynamická tehla. A musi trafit na prvy krat. A na to treba dobre pocasie. Predstav si nejaku burku a v tom pristavat...
 

Re: Re: Za chvilku přistání raketoplánu.   23. 12. 2006 / 13:08
= M@trix! =   
Raketoplán je v podstatě vytlakové těleso a kluzák zároveň a spíš PADÁ než letí.

ILS se samozřejmě používá a AP slouží spíše jako jakási stabilizace a autoland jako takový to nemá - konečné přiblížení a přistání letí pilot na ruku.

Počasí je důležité kvůli mnoha věcem. Je jasně daná min. dohlednost, síla a směr větru, při kterých je přistání bezpečné a od Columbie je to ještě přísnější.
Proto jsou přistávací plochy tisíce kilometrů od sebe aby se minimaliyovala možnost, že bude všude stejně "neletově" (když třeba je na Floridě "hurikán", sedají na Edwards nebo vyjímečně na White Sands ...)
No a třeba nějaký nečekaný náraz větru nebo oblačnost by mohl mašinu a pilota rozhodit a GoArround se s tím dělá dost blbě ...
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ