FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 2. 12. 2024, svátek má Blanka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Framerate pristroju ve VC Jeden příspěvek | Celý strom
Framerate pristroju ve VC   21. 12. 2006 / 23:41
mamucz
Ahoj. Jak se da ovlivnit framerate pristroju ve virtualnim kokpitu?
 

Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 08:21
Eurostar   
jak u kterýh addonů. např u ATR nebo PMDG i 737PIC to jde
 

Re: Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 10:14
dalat
Ako to ide pri PMDG ?? .....viem ze u Level-D sa da menit rozlysenie pristrojov, da sa to teda nejako aj u PMDG?? ...to by bolo fajn
 

Re: Re: Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 10:16
Eurostar   
Nelétám s pmdg, ale myslim že je to přímo v nastavování PMDG, že si změníš obnovovací frekvenci přístrojů
 

Re: Re: Re: Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 10:49
dalat
No prave v nastaveniach pmdg to neni....aspon teda myslim.....skor sa to bude dat zmenit cez nejaky ten .cfg subor ako pisal flanker
 

Re: Re: Re: Re: Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 12:36
Totti10
Je to primo v menu PMDG ve hre. V nastavenich mas nastaveni FPS pristroju ve VC i ve 2D panelu. Asi si hledal spatne.
 

Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 08:38
Flanker
Ve své podstatě to jde u čehokoliv, jenže na úkor zhoršené čitelnosti přístrojů. Ve složce panel najdi panel.cfg a edituj hodnoty rozlišení pro virtuální kokpit. Bývá to až dole, např. (virtual01) změn hodnotu z 1024x1024 na 512x512. Chce to zkusit co Ti bude vyhovovat...
 

Re: Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 09:58
JBr   
Problem s FPS u pristroju ve VC je dan tim, jak moc prasacky je ten VC udelany. Velky vliv na refresh (a tedy i plynulost pohybu rucicky) ma pocet projekcnich bitmap. Kazda takova bitmapa je vlastne textura, na kterou se neustale vykresluji pristroje a pokud je hodne pristroju i projekcnich bitmap, tak to samozrejme trva neumerne dlouho a na pristrojich ve VC je znat prodleva a neplynuly pohyb rucicek. Hodne autoru si setri praci tim, ze proste udela x projekcnich ploch v kokpitu, na kazdou namapuji samostatnou projekcni bitmapu (v podstate co bitmapa, to jedna VC sekce v panel.cfg). Sice maji snazsi rozmistovani pristroju, ale jejich chod neni plynuly.

Vtip je v tom, ze si staci uvedomit, ze projekcni bitmapa neni nic jineho nez textura, byt dynamicky generovana. staci tedy umistit pristroje na jednu (klidne i vetsi) projekcni bitmapu a jednotlive pristroje potom mapovat na projekcni polygony v modelu. Chod pristroju je pak plynulejsi, protoze se musi vykreslovat jen jedna bitmapa. Takhle to treba mame v Z-43.

Mno a co jsem tim chtel rict. Zalezi na tom, jak je model udelany. Obcas pomuze zhorseni kvality VC v nastaveni, obcas nepomuze ani svecena voda.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ