| | | Framerate pristroju ve VC 21. 12. 2006 / 23:41 | |
| | Ahoj. Jak se da ovlivnit framerate pristroju ve virtualnim kokpitu? |
| |
|
| | | Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 08:21 | |
| | jak u kterýh addonů. např u ATR nebo PMDG i 737PIC to jde |
| |
|
| | | | Re: Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 10:14 | |
| | Ako to ide pri PMDG ?? .....viem ze u Level-D sa da menit rozlysenie pristrojov, da sa to teda nejako aj u PMDG?? ...to by bolo fajn |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 10:16 | |
| | Nelétám s pmdg, ale myslim že je to přímo v nastavování PMDG, že si změníš obnovovací frekvenci přístrojů |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 10:49 | |
| | No prave v nastaveniach pmdg to neni....aspon teda myslim.....skor sa to bude dat zmenit cez nejaky ten .cfg subor ako pisal flanker |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 12:36 | |
| | Je to primo v menu PMDG ve hre. V nastavenich mas nastaveni FPS pristroju ve VC i ve 2D panelu. Asi si hledal spatne. |
| |
|
| | | Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 08:38 | |
| | Ve své podstatě to jde u čehokoliv, jenže na úkor zhoršené čitelnosti přístrojů. Ve složce panel najdi panel.cfg a edituj hodnoty rozlišení pro virtuální kokpit. Bývá to až dole, např. (virtual01) změn hodnotu z 1024x1024 na 512x512. Chce to zkusit co Ti bude vyhovovat... |
| |
|
| | | | Re: Re: Framerate pristroju ve VC 22. 12. 2006 / 09:58 | |
| | Problem s FPS u pristroju ve VC je dan tim, jak moc prasacky je ten VC udelany. Velky vliv na refresh (a tedy i plynulost pohybu rucicky) ma pocet projekcnich bitmap. Kazda takova bitmapa je vlastne textura, na kterou se neustale vykresluji pristroje a pokud je hodne pristroju i projekcnich bitmap, tak to samozrejme trva neumerne dlouho a na pristrojich ve VC je znat prodleva a neplynuly pohyb rucicek. Hodne autoru si setri praci tim, ze proste udela x projekcnich ploch v kokpitu, na kazdou namapuji samostatnou projekcni bitmapu (v podstate co bitmapa, to jedna VC sekce v panel.cfg). Sice maji snazsi rozmistovani pristroju, ale jejich chod neni plynuly.
Vtip je v tom, ze si staci uvedomit, ze projekcni bitmapa neni nic jineho nez textura, byt dynamicky generovana. staci tedy umistit pristroje na jednu (klidne i vetsi) projekcni bitmapu a jednotlive pristroje potom mapovat na projekcni polygony v modelu. Chod pristroju je pak plynulejsi, protoze se musi vykreslovat jen jedna bitmapa. Takhle to treba mame v Z-43.
Mno a co jsem tim chtel rict. Zalezi na tom, jak je model udelany. Obcas pomuze zhorseni kvality VC v nastaveni, obcas nepomuze ani svecena voda. |
| |
|
|