|  |  | Osprey V22 20. 12. 2006 / 09:30 | |
|  | Ahoj.
Dá se někde sehnat opravdu pěkný model Osprey do FSky? |
| |
|
 |  |  | Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 09:33 | |
|  | Hledej na avsim, nicméně smiř se s tím, že to nebude nikterak rozumně létat, protože sklápění vrtulí je u něj jen zvláštním způsobem emulováno. |
| |
|
 |  |  | Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 09:37 | |
|  | Model ano, ale nelétá to moc hezky Já mam nějakej free z avsim.com a kupovanej od Alfhasimu, ale ani jeden nelétá tak jak by to mělo být |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 09:41 | |
|  | Koukám, že to tedy není nic moc |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 10:31 | |
|  | Opravdu nedoporučuji, zkoušel jsem jich několik a letová dynamika je naprosto nesmyslná a vůbec neodpovídá způsobu letu takového letadla. Bohužel FSka nedokáže simulovat něco jako vrtulník s možností plynulého přechodu do režimu letadla. |
| |
|
 |  |  | Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 15:45 | |
|  | Osprey od Aplhasim je docela pekny, ale jak bylo zmineno, neexistuje uspokojiva simulace konvertoplanu. Alphasim to vyresili tak, ze se nakloneni motorovych gondol animuje spolecne s klapkami s tim, ze plne "vysunute" klapky (motory nahoru) umoznuji padovou rychlost kolem 30kts. |
| |
|
 |  |  | Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 15:52 | |
|  | Cosi mám, je to free, má to zajímavou dynamiku letu a drobnej bug v ovládání výškovky (chodí opačně).
Reálnost nemůžu a nedokážu posoudit. Mě se s tím lítá mnohem líp než s vrtulníkama.  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 16:02 | |
|  | Pokud se podíváš na princip funkce, dá se reálnost posoudit snadno Ve visu by se měl chovat prakticky jako vrtulník a být schopen plynule přecházet do dopředného letu plnou rychlostí a naopak, což neumí ani náhodou. FSka to simuluje to oklikou jako letadlo s velmi účinnými klapkami a to chování je fakt úplně o ničem. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Osprey V22 20. 12. 2006 / 17:34 | |
|  | Umím s ním kolmo odstartovat i přistát, plynule jej rozjet při sklopení motorů dopředu a zase zastavit. Neumí couvat (nejspíš kvůli tomu, co jsi psal). Ve visu se umí naklánět doleva a doprava s tím, že se tam taky posouvá. Nelogický mi ale přijde, že umí i rotovat kolem svislý osy podle natočení směrovek. Ve skutečnosti by to mělo jít regulací otáček motorů a nastavení vrtulí vůči sobě. |
| |
|
 |  |  | A co Harrier? 20. 12. 2006 / 17:28 | |
|  | To bude asi podobný problém, co? Nebo existuje něco co by létalo rozumně? |
| |
|
 |  |  |  | Re: A co Harrier? 20. 12. 2006 / 17:35 | |
|  | Opět sem našel cosi, co se chová podobně jako Osprey. Jen s tím rozdílem, že umí i mírně couvat. Jen se to nesmí přehnat, protože pak náhle hodí záda  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: A co Harrier? 20. 12. 2006 / 17:56 | |
|  | Já mám taky nějakého, je to trochu přehnané, protože skoro prázdný se kolmo skoro nevznese jen tak a ve vzduchu se udržet skoro nedá, ale ve vodorovném letu jsem schopný s plným tahem rychlosti 4,5 M Docela zajímavé  |
| |
|
 |  |  |  | Re: A co Harrier? 20. 12. 2006 / 18:13 | |
|  | Totéž v bleděmodrém, FSka prostě letadla s kolmým startem neumí. |
| |
|
|