FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 1. 2025, svátek má Vladan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Objekt z GMAXu na více míst Jeden příspěvek | Celý strom
Objekt z GMAXu na více míst   18. 12. 2006 / 20:44
Petr Slavíček   
Chci se zeptat, jestli se dá řekněme jeden domeček vytvořený v GMAXu při převádění do BGL přes XML "naklonovat" na více míst.
Něco jako "satelitní městečko" nebo vilová čtvrť

Chtěl bych udělat pár domečků (řekněme 10 typů) s LODy a zkusit si udělat vilovou čtvrť. Zajímá mě co to bude dělat s FPS a prostě to různě otestovat, tak hledám způsob jak nějakou plochu těmi domky zaplnit.
 

Re: Objekt z GMAXu na více míst   18. 12. 2006 / 21:29
jardas   
Přímo z gmaxu to asi nejde, ale můžeš z vyexportovaných objektů připravit knihovnu pro umisťovací program (konkrétně mám na mysli Rwy12) a pomocí něj potom v přímé interakci s FS objekty "nasázet" jak je libo. Anebo můžeš rozkopírovat objekty v gmaxu a pak to celé vyexportovat, ale pokud tu scenérku pak umístíš na "hrbolatý terén", tak to bude různě "zabořený".
 

Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   18. 12. 2006 / 21:40
Cesmina
Pro tvorbu knihovny objektů třeba Library CreatorXML od Arne Gerretsena

http://www.fsdeveloper.com/forum/forumdisplay.php?s=3eb07491828631335e361c45a5b9363d&f=18

na umísťování je ideální ez scenery (boužel pay)
 

Re: Objekt z GMAXu na více míst   18. 12. 2006 / 21:45
Blackrat
A nejde to dopsat do toho XML co generuje GMAX na vic mist? Ten zaznam SceneryObject zkopirovat a zmenit souradnice u klonu..
 

Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   18. 12. 2006 / 21:48
Cesmina
Samozřejmě, že jde , ale to je prrrááce brrr
 

Re: Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   19. 12. 2006 / 17:04
Petr Slavíček   
Děkuji všem za odpovědi. Rád bych si pár věcí upřesnil:
Rozkopírovat objekty v GMAXu nechci právě proto, že by byly různě utopený nebo v luftě.
EZ scenery asi nepřipadá v úvahu právě prtože je pay (pro moje potřeby přeci jen luxus)
Takže
1)pokud budu psát souřadnice přímo do XML a pak zkompiluji do BGL je to tak, že napíšu do jednoho XML všechny ty souřadnice (řekněme 10 pozic) pro jeden exportovaný objekt a bude z toho jedno BGL s deseti domečky?
2) o RWY12 jsem uvažoval - má to nějaké nevýhody? Třeba pro další uživatele scenerky? Bude to normální scenerka? Má to nějakej větší vliv na FPS oproti klasické tvorbě přímo v GMAXu?
 

Re: Re: Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   19. 12. 2006 / 17:16
brendon (SVK832)   
Snat ty tento obrazok pomoze. Toto je napriklad na 4 objekty ale takto ich mozes spravit aj 50. Je to uprava XML http://brem.icecage.net/Ukazka.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   19. 12. 2006 / 17:20
Petr Slavíček   
OK Diky Brendone. Tak to je nekolik stejných objektů na různá místa a vznikne jedno BGL. Nemáš zkušenosti i s RWY12?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   19. 12. 2006 / 17:30
brendon (SVK832)   
To podstate robi rwy 12. A pouzivam ho na urcenie poloh. A potom Ctrl+H zmenim nazov Bytovky12pos naprikla Bytovka3pos a aj to cislo D5A366A843AF34D8E82F4AAE468D0C79 za nejake ine co my dal pri exporte gmax. A este pozor co mas napisane v sourceFile="Bytovky12pos.mdl" uplne posledny riadok. Tam musi byt spravny nazov mdl-cka.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst   19. 12. 2006 / 19:01
OK-EUU46   
RWY umi prsne co chces. Kdyz znas souradnice, jednoduse tam umistis jeden, nebo vice objektu na ruzna mista do jednoho bglka. Desne jednoduche..
 

Re: Objekt z GMAXu na více míst   18. 12. 2006 / 22:51
PetrS
Jestli by ti (v blízké budoucnosti) nepomohlo tohle:

http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/notams06/fone1216.htm

PetrS
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ