|  | Re: Re: Re: NVIDIA 8800 ? DirectX10 a FSX naprosto ... k prdu thread 14. 12. 2006 / 14:36 | |
|  | Já bych nepřipustil žádnou debatu. Prostě by se stanovily pravidla pro testování a kdo by dosáhnul reálně lepšího výsledku, tak by zveřejnil na čem. Pro ostatní by to bylo doporučení, kterým směrem se ubírat. 3oumeni by mohli testovat nějaké jiné komponenty a pokud by našli něco lepšího, tak by se trend doporučení změnil. Myslím, že by se to sice měnilo tak, jak se na trhu objevují nové komponenty, ale jak to tak tady sleduju, tak by se alespoň odstranil ten zmatek v tom, že někdo tady uvádí FPS 40 a jinej 15 bez toho, aby uvedli s jakým zatížením (protože to vlstně nevědí).
Základem by skutečně melo bejt to, co můžou udělat všichni stejně. Tedy měřit FPS na instalaci FSky s předem definovaným nastavením, v jednom společným místě na virtuální zeměkouli, stejným (nejlíp defaultním) modelem, stejně nastaveným pohledem a nainstalovanými (či spíše nenainstalovanými) addony scenerií (např nad Austrálií). To by se dalo z části řešit distribucí uloženého (zapauzovanýho) testovacího letu. Tím by bylo relativně zajištěno, že se porovnává HW za podobných podmínek. |
| |
|