FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 8. 9. 2024, svátek má Mariana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání Jeden příspěvek | Celý strom
PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání   13. 12. 2006 / 00:51
SONP   
Vzhledem k poslední diskuzi o rychlostech přiblížení TU-154B2 při online létání (http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=138776&lan=0&gr=0&style=2), jsem udělal malou revizi našeho tutoriálu pro toto "Tůčko".

Díky Seržově příspěvku sem a Fabově dotazu na Project Tupolev foru jsem na ruské části fora našel doplněk letové příručky (který není součástí instalace), a ten jsem zapracoval do tutoriálu. Zatím jen formou komentáře na Willhelmově webu - http://willhelm.czweb.org/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=2006100001 . Určitě to ale brzy zapracujeme i do PDFka, které je ke stažení na Periskopu.

Nebudu našimi "tůčkařskými" vymoženosti zatěžovat toto forum, nicméně mohu slavnostně oznámit našim řídícím, že s Tu-154 jsme po tomto "objevu" už schopni pokračovat v ILS přiblížení i za FAFem rychlostí 160-190 kts a nebudeme tak nadále zdržovat provoz.

Letu zdar!

-vv-
 

Re: PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání   13. 12. 2006 / 07:52
ras
Velká letadla létám málo, dávám přednost vrtulníkům, ale Tu 154 je opravdu super a tak díky za manuál a ...
 

Re: PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání   13. 12. 2006 / 08:50
Zbyněk
Při popisovaném způsobu přiblížení na přistání s pozdějším vysunutím podvozku a klapek ale není potřeba upravovat gear_warn_mode protože i zde se jako první vysunuje podvozek a žádná siréna nás obtěžovat nebude.
Tato úprava je potřeba, pokud chci provádět ekonomičtější přiblížení, kdy před nalétnutím glideslope mám venku jen klapky na 28 a až v glideslope tahám podvozek a plné klapky. Tento způsob je možno vidět například v tomto videu http://avsim.ru/files.phtml?fileid=7749
 

Re: Re: PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání   13. 12. 2006 / 11:57
SONP   
Máš samozřejmě pravdu. Ta poznámka s úpravou cfg souboru je zcela nadbytečná.

-vv-
 

Re: PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání   13. 12. 2006 / 15:31
Willhelm   
Takže já Vojtův text doplnil do článku k tutoriálu na Tu-154 pod sekci Service Pack: http://willhelm.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006100001
Z komentářů ho časem smažu. Nemám teď moc času abych všechny připomínky k tutoriálu zapracoval, ale mám je podchycené a někdy po vánocích to dotáhnu do (snad) finální verze. Jsem rád, že mnozí uživatelé svým aktivním přístupem pomáhají odhalovat poslední skryté chybky. Díky všem za připomínky, reportování problémků i za pozitivní reakce.
 

Re: PT Tu-154 B2 - metodika a rychlosti přiblížení na přistání   13. 12. 2006 / 17:07
pseudoMates
3 * HURÁ...!!!)
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ