FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 2. 2025, svátek má Matěj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
DOTAZ jak dat svuj zvuk do era Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DOTAZ jak dat svuj zvuk do era   7. 12. 2006 / 04:39
adagio   
Martine, samozřejmě klidně experimentuj, metodou hokus-pokus se nakonec určitě něco podaří vylepšit. Odrazovat jsem nechtěl, jen jsem uvedl argumenty, že zvuk není zase až tak triviální obor, jak se může na první pohled zdát a má i svý zákonitosti, stejně jako třeba 3D grafika nebo tvorba webů. Bohužel to ale často ignorují i sami tvůrci payware add-onů a je potřeba po nich některý zvuky poopravit.
U smyček nejde ani tak o nějakej stejnej začátek a konec, ale o přesný napojení tý zvukový křivky – vlny (proto se to jmenuje wave). To samý pak platí i pro obyčejný pííp, který natvrdo z něčeho vyřízlý nebo vygenerovaný jako FM syntéza bude taky lupat. Proto potřebuješ wave-editor, aby ses mohl v těch „sinusoidách“ vrtat U některých zvuků je zase potřeba dodržet původní délku a to v tisícinách vteřiny, protože součástí toho zvuku jsou často už i nasázený indexy pro opakování nebo pro přehrávání jen určitýho úseku a tyhle časy jsou pak asi i zanesený do těch souborů config. V editoru můžeš taky přizpůsobit hlasitosti nových zvuků k těm původním, aby ti třeba klapky „neřvaly“ a podvozek přitom nebyl skoro slyšet.
Nízkej bitrate a samplovací frekvence se ve FS používaj kvůli ušetření výkonu, stejně tak jako to dělaj windows s jejich systémovejma zvukama. Pokud máš ale super výkonný stroj, můžeš si klidně dát do FS zvuky v Dolby ProLogic o velikosti 50 MB.
Jak se ale FS bude chovat v případě přehrávání více zvuků rozdílných frekvencí najednou netuším, ale může to klidně být potenciálním zdrojem nějakých padání nebo cukání.
Nejlíp uděláš, když si někde na netu stáhneš už hotový zvuky a nebo celou sadu FS zvuků a budeš to zkoušet kombinovat. Původní zvuky si pro jistotu zálohuj.
26620 B / 500 x 368 / zvuk.jpg
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ