| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 06:52 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 09:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Pekna...chci si ji stahnout taky ! Jaka je dynamika ? Nebyly by naky screeny panelu ??? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 09:51 | |
| ![](img/nic.gif) | Podívej se na www.avsim.com v original aircraft je ke stažení i obrázek palubky |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 09:53 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 10:04 | |
| ![](img/nic.gif) | Do vyhledávače na Avsimu zadej název toho zip souboru a ten ti to najde.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 13:13 | |
| ![](img/nic.gif) | Velmi pěkný 2D, žádné pohledy do strany, žádný 3D.
Hutná navigace pomocí 2x NDB s neskutečným (originálním) laděním frekvencí, staré ILS (omezený rozsah frekvencí), RSBN a klasický gyro s dopplerem. Chuťovka Včera jsem si dal okruh v mlze na LKPR a docela dobrý. Pro online ale už celkem nevhodný. Ještě se dá ta Tu-134.
Dynamika je taková "normální", ničeho zvláštního jsem si nevšiml. Pouze při odpojení A/P byla holka nějaká kozovitá na výškovku.
Oceňujeme ČSA pyžamo v default instalaci. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:06 | |
| ![](img/nic.gif) | Jen trošku poopravím - žádný Doppler se tady nekoná, tady musel navigátor parametry větru i rychlost letu do NI-50 zadávat ručně a sám si je zjistit výpočtem. My to ale v FS máme jednodušší, že příslušné hodnoty máme hned k dispozici bez počítání. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:57 | |
| ![](img/nic.gif) | No fuj teda, jak s tím mohli lítat... ![](images/smile/06.gif)
A mě byly ty budíky takový povědomý, tak jsem doufal. Hezké ale od autorů je, že to tam máme jako nápovědu (včetně frekvencí NDB). |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 12. 1. 2007 / 10:06 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Nemá virtuálny cocpit, béééé ![](images/smile/02.gif)
jožo |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Chlapi v souvislosti s tímto příspěvkem mne napadlo.Dalo by se vůbec někde zjistit jaké nejstarší stroje jsou ve světě ještě v aktivní službě.Myslím tím i svět rozvojový.Možná ta 124 ještě někde v reálu létá. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:42 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:48 | |
| ![](img/nic.gif) | Škoda.No já vím ona už je to asi spíš nostalgie Ono v dnešní době ( myslím tím i skutečnou konkurenci ) létat se stroji,které ani k pilotům nemají náležitý " dnešní" komfort a vybavení je asi těžké a možná,že už jim to ani dnešní letecké zákony nedovolují. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:53 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:00 | |
| ![](img/nic.gif) | Takovou Tu 124 jsem ještě neviděl ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Já jsem ještě neviděl Il-18 s komfortem srovnatelným se současnými letadly ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:50 | |
| ![](img/nic.gif) | No nevím... já s tím letěl z Moskvy do Krasnodaru, měl jsem na uších walkmana na plný pecky a z hudby jsem neslyšel ani notu Fakt nekecám, bylo to v roce 1981. Mluvím o Il 18, i když to vlákno je o Tu 124 |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 16:24 | |
| ![](img/nic.gif) | Ale odpověď je na Gustavův příspěvek o komfortu. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 7. 12. 2006 / 09:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Blbě čtu...jinak letět s IL 18 je zážitek, jak třeba plave a kolíbá se při přiblížení. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:06 | |
| ![](img/nic.gif) | Hele, on ma Il-18 vnejsi motory jine? nebo se jen blbe koukam? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Koukáš se dobře, tak to mají všechny osmnáctky ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 17:14 | |
| ![](img/nic.gif) | Motory to má všechny stejný, ale ty vnitřní gondoly jsou trochu jinak kapotovaný, protože se do nich zavírá ještě podvozek. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Moja láska ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) . Ale tiež existuje iba bez VC.![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 14:57 | |
| ![](img/nic.gif) | ještě v roce 1997 se David Donald domníval, že se tento stroj možná někde využívá k výzkumným účelům. Postaveno bylo 100 ks. a export byl pouze 3ks. ČSA a 2ks. Interflug, takže v současnosti je pravděpodobnost nějakého provozu mizivá (rád bych se mýlil)... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Z manuálu:
Poslední komerční let: 1979
Poslední vojenský let: 1986
(+ nepotvrzené zprávy o provozu v letech 1988-1989)
Důvod byl jednoduchý - Tu-134 s motory vzadu byl ve všech ohledech lepší.
Výjimkou byly dva kusy poslední verze, dodané do Číny. Ty prý létaly až října 1993.
Dnes už těžko mimo území bývalého SSSR potkáme Tu-134, natož 124. Za pár lety už nebudou ani 154. Smutné, ale naprosto pochopitelné. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 15:54 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 16:07 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 17:26 | |
| ![](img/nic.gif) | U nás ve Zbra lítá jeden človíček, kterému tam snad patří nějaký depozitář a když jsem se ho ptal jak to s tím vypadá, že jsem četl na netu o rekonstrukci, tak se usmál a odpověděl "Moc čteš, moc tomu nevěř..." )) Příště udělám podrobnější výslech a pokud to bude něco zajímavého, dám info. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 17:44 | |
| ![](img/nic.gif) | No jelikoz jsem na tom pracoval, tak rekonstrukci verim . |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 17:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak to je jedině dobře, pokud se s tou opravou nějak hýbe Já těm jeho fórkům občas nerozumim ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 16:52 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 16:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Je pravda,že o něm bylo tuším na Discovery a Amíci říkali,že rachot těch vrtulí bylo slyšet strašně daleko.U té fotky jsem akorát nepochopil ten RC modýlek Boeingu ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 17:13 | |
| ![](img/nic.gif) | ...ten "RC modylek Boeingu" je americky spion, ale nevrav to nikomu ;o) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Nádhera - TU-124 6. 12. 2006 / 17:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Groznej stroj , na to aby jeden studoval půl roku v Kazani |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Nádhera - TU-124- PROBLEM 7. 12. 2006 / 10:48 | |
| ![](img/nic.gif) | Mam k tomu problem ...Kdyz nastartuju motory a chci pojizdet letadlo nazataci do stran ? nevite co delam spatne ? diky |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Nádhera - TU-124- PROBLEM 7. 12. 2006 / 10:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak to vím naprosto přesně, RTFM! ![](images/smile/06.gif)
Anglický manuál, strana 15 dole, "6. THR - Throttles Panel", přepínač číslo 6 - "Steering blocker".
Jinak v startup checklistu na straně 6 uplně dole. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Nádhera - TU-124- PROBLEM 7. 12. 2006 / 11:20 | |
| ![](img/nic.gif) | Diky...Tedka konecne umim azbuku tak zacinam litat s ruskejma erama...skoda, ale ze tenhle nema pohledy do stran, jako treba Tu-134. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Nádhera - TU-124 8. 12. 2006 / 23:18 | |
| ![](img/nic.gif) | Super. Pěkně udělaný i s pohledama na křídlo. ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
|