FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 2. 2025, svátek má Matěj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gentemens C1 Debrifing Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Gentemens C1 Debrifing   30. 11. 2006 / 06:33
OK-Milda (BHA410)   
U strojů s autolandem je rozhodující úplně něco jiného, než tlakový výškoměr. Při přiblížení ti výšku určuje sestupová rovina ILS a pro poslední metry je podstatný radiovýškoměr (jak už bylo psáno), který určitě mnohem přesnější, než tlakový, který navíc může vlivem počasí, změnou tlaku v kokpitu (i to mám vliv ) ukazovat něakej ten metřík mimo. Taktéž při ručním přistání po ILS přiblížení je potřeba výše uvedeného zařízení. Jediný problém tedy v takových případech může nastat při nepřesných přiblíženích typu VOR DME, kdy ti potřebnou výšku určuje tlakový výškoměr a pak samozřejmě než se na somotné konečné přiblížení dohrabeš.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ