Zdar priatelia,
No neviem, ci na Fs-2004 bude riesenim na FPS len ta nova grafika(?) Ja som s tym trosku laboroval teraz pred tou akciou na aprone v BA (mam tie scenerky z www.fsclub.sk) a nech som menil, co som menil, tak stale bolo FPS v podstate rovnake. Pri pohlade z kokpitu ATR-72/500 to kmitalo medzi 29-34fps a pri pohlade z vonku medzi 21-26fps. Ale podstatne je, ze sa to vobec nemenilo, ked som uberal/pridaval detaily(!) Ja osobne mam vsetko "vyhulene" na maximum + 1280x1024 32bit 19" LCD ale okrem "Autogenu", pretoze mam potom na VPD vyrastene stromy na LZOC a na LZRK, takze ho mam v polohe "Normal". Ale inak ked som dal menej niektorych inych detailov, alebo ked som vypol Antialiasing, ci ked som dal Bilinear, namiesto Trilinear filtering, tak zmene "veskera zadna"(!) Zato ked som naspat nataktoval procesor na povodnych 2,4GHz tak to islo rapidne dolu! Mam CPU "overclocknute" stabilne na 2,88GHz a pri 1GB RAM pouzivam grafiku nVidia GeForce 6800GS v AGP (nie PC Express) slote. Mam z toho taky pocit, ze Fs-2004 je skor robena na silny procesor ako na nejaku spickovu (drahu) grafiku.
Aky mate na to nazor Vy ? Ma vyznam investovat do grafiky, alebo radsej silnejsie CPU ?
P.S. Som zvedavy co to bude robit 9.12. na "Crowded Sky", ked uz na tej vcerajsej akcii to bolo "o hubu" (hi) Asi budeme len sediet on-line na apronoch a cakat na svetovy rekord(hi) |
|