| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 09:08 | pako |
| ![](img/nic.gif) | Pan Krouza na highinthesky to s tou kritikou trochu prehnal. Ja mam 1GHZ, 256MB, Radeon9100 64 MB, a beha mi to v pohode na 11-13fps, na detailnim letisi 9-11fps. Pokud jde o ty problemy o nichz se zminoval, tak to vypada ze si pan Krouza neprecetl manual. Fly-By-Wire je funkcni pokud v FS2002 vypnete joystick a nastavite ho specialne pro A320PIC, coz ocividne pan Krouza neudelal. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 10:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Nic proti, ale 11-13FPS ti připadá v pohodě? Kdybych měl takhle provozovat FS, tak bych se asi zbláznil. Spíš si cením toho, že otevřeně A320PIC zatím nedoporučil, přesto, že ho sám má skladem. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 14:34 | |
| ![](img/nic.gif) | No ale vzhledem k tomu, ze to testoval na 800MHz a minimum uvadeny vyrobcem je 1GHz a stezuje si na desnou pomalost, je dost zarazejici. A to fiasko se spatne nastavenym ovladanim...Neverim, ze to ma skutecne skladem. Vzdyt uz vychvaloval takovy "blbyny"; ze by se tak nahle polepsil? Lidi co maj 2GHz at si to klidne poridej, nebudou litovat. Je to zatim nejvetsi priblizeni ke skutecnemu letani na "Heavies" |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 17:35 | |
| ![](img/nic.gif) | No, pokud je reálné s tím na nějakém normálním počítači (>1.5GHz, >GF3) udělat za běžného letu 20FPS a na letištích min. 10, tak je to použitelné. Jestli ne, tak je to o ničem a je to leda o nervy a o oči. Já jsem sice viděl jen pár screenshotů, letadlo je opravdu špičkově provedené + hromada simulovaných systémů, ale absence 2D panelu je podle mě obrovské "-". Právě z důvodu vysoké náročnosti na HW a ne zrovna dobré čitelnosti přístrojů. Např. provedení displeje MCP (autopilot) zrovna reálu moc neodpovídá. Samozřejmě, kdo má nervy na to cukání, si A320PIC koupit může, o tom, že ho HITS má skladem nepochybuji, jinak by jej asi těžko nabízel k okamžitému osobnímu odběru. Pochybuji, že by na zavolání letěl do ciziny koupit jeden balíček. Než začneš příště někoho pomlouvat, tak si přečti aspoň celý článek. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 18:58 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 19:08 | pako |
| ![](img/nic.gif) | ja si taky myslel, ze bez 2D to bude tezky, ale u takovyho letadla jako je A320 opravdu neni potreba.
Pokud mas mys s koleckem, tak si muzes navolit ovladani tak, ze kdyz drzis pravy tlacitko mysi, tak se s ni rozhlizis a tim koleckem priblizujes a oddalujes pohled. Za chvilku si zvyknes a okamzite vidis detailne, co potrebujes. Navic si muzes ulozit asi devet pohledu a pak je klavesama vyvolat.
Je to super podivat se ze sedacky na overhead panel, priblizit koleckem a pak treba jen tak nahodit svetla.
Na tyhle adrese si muzete stahnout tutorial prelet:
http://www.anticyclone.be
je tam taky forum... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 19:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Já samozřejmě nechci A320PIC odsuzovat, protože jsem ho sám neviděl, určitě je to velmi rozsáhlý a propracovaný projekt, ale v některých věcech je podle mě dost nedotažený. Informace toho rázu, jak jsem psal, mám nejen z HITS, takže jim docela věřím. V podstatě bych řekl, že svojí detailností předběhl dobu a hlavně dostupný HW. Já jsem v době, kdy byl A320PIC ohlášen, počítal s tím, že si ho určitě koupím, ale protože mám rád aspoň 20FPS , tak počkám, jestli Wilco přeci jen lépe nezoptimalizuje plynulost. Pak nebudu váhat. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 20:25 | |
| ![](img/nic.gif) | Timto se omlouvam panu Krouzovi, ze jsem ho tu mozna trochu pomluvil. Nelibily se mi jeho clanky v Pilot Magazine o FS2002 a nektere jeho recenze. Ale to je osobni nazor a to neznamena, ze bych mel pravo ho tu pomlouvat. Takze prominte.
Tak a ted psat jen o FS a ne takovy zvasty. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 17. 5. 2003 / 21:10 | Pilatus |
| ![](img/nic.gif) | Co se dostupnosti tyce, opravdu jsou k okamzitemu odberu. Videl jsem je u nej na vlastni oci. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A320 Pilot in Command 19. 5. 2003 / 15:50 | Kamil |
| ![](img/nic.gif) | Sledoval jsem diskuzi k A320 PIC i na Avsimu a taky to tam dost kritizovali.
Nevim, jak si to panove z Wilco predstavuji, ale uz Airports 2002 ma udajne dost chyb a nedostatku a jak to vypada, tak i A320 PIC je spis beta verzi nez produktem, ktery patri do prodeje.
Martin Krouza nema duvod neobjektivne kritizovat zbozi, na kterem muze vydelat nejaky peniz, takze mu docela verim, ze v tomto pripade se muze jednat o spatnou investici. |
| |
|
|