| | | Úprava mesh scenery 11. 3. 2002 / 07:46 | Libor |
| | Přestože mesh scenery ve FS2002 odpovídá poměrně hodně realitě, malé strmé kopečky se vzhledem k hustotě sítě neprojeví. Jakým nástrojem mohu mesh scenery upravit nebo vytvořit? |
| |
|
| | | Re: Úprava mesh scenery 11. 3. 2002 / 17:18 | |
| | Terrain SDK k FS2000 funguje ve FS2002 dokonce jeste lip |
| |
|
| | | | Re: Re: Úprava mesh scenery 11. 3. 2002 / 23:55 | |
| | to ja bych mel spis otazku.. kdyz mam nejaky data, treba ve formatu DEM, jak je dostanu do fs |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Úprava mesh scenery 12. 3. 2002 / 10:52 | Libor |
| | FS Architect 2002 má plugin pro načtení DEM. |
| |
|
| | | | Re: Re: Úprava mesh scenery 12. 3. 2002 / 12:38 | Karel |
| | Nevite kde se da stahnout crack na Fs Architect , nebo memate nekdo registraci. Dekuju. k.dvorak11@seznam.cz |
| |
|
| | | | Re: Re: Úprava mesh scenery 14. 3. 2002 / 13:31 | Libor |
| | Jaká je filozofie?
- disasembluji BGL (tu největší?, kde je terén)
- upravím
- zkompiluji
??? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Úprava mesh scenery 14. 3. 2002 / 17:22 | |
| | myslím že do dnešního dne jediný, kdo dokáže číst z bgl souborů sekci s terénem, jsou programátoři Microsoftu. Takže filozofie je zatím jenom taková, vytvořit ve vyšší vrstvě nějaký nový terén. Hodně strmé svahy, natož kolmé stěny nebo převisy, ale přes Terrain SDK nepůjdou, to by se asi muselo vymodelovat jako 3D objekt. |
| |
|
|