pomoci te Boolean operace to taky jde, ale to se spis vyuzije v pripade, ze chces odriznout cely jiny protinajici se objekt. A nebo kdyz rezna cara bude nejaka klikata krivka.
Kdyz uz dopredu budes vedet, ze to chces nejak rozdelit, udelej si dopredu dostatecnej pocet segmentu ( valec, kvadr, ... ). Pak, kdyz ten objekt prevedes na editable mesh, muzes vybrany polygony oddelit ( detach )
Kdyz ti staci uz hotovej objekt rozriznout jen rovinou, pak to udelej takhle:
je-li part jako editable mesh, prepni se do "edge" modu, a pak vyber "slice plane". S tou rozsvicenou zlutou plochou muzes pak posouvat i otacet. Kdyz se ti bude jeji poloha libit, kliknes "Slice"
Taky je mozny pouzit samostatnej modifikator "slice". Kdyz ho pouzijes nekolikrat po sobe, pak asi bude nejlepsi pouzit "collappse all" na celej seznam modifikatoru. Pak budes mit zase zakladni Editable mesh
|
|