FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 5. 10. 2024, svátek má Eliška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2002+Gmax - Barvení kontra textura Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Gmax - rozriznuti objektu   11. 3. 2002 / 11:06
Milan Lisner   
pomoci te Boolean operace to taky jde, ale to se spis vyuzije v pripade, ze chces odriznout cely jiny protinajici se objekt. A nebo kdyz rezna cara bude nejaka klikata krivka.

Kdyz uz dopredu budes vedet, ze to chces nejak rozdelit, udelej si dopredu dostatecnej pocet segmentu ( valec, kvadr, ... ). Pak, kdyz ten objekt prevedes na editable mesh, muzes vybrany polygony oddelit ( detach )

Kdyz ti staci uz hotovej objekt rozriznout jen rovinou, pak to udelej takhle:
je-li part jako editable mesh, prepni se do "edge" modu, a pak vyber "slice plane". S tou rozsvicenou zlutou plochou muzes pak posouvat i otacet. Kdyz se ti bude jeji poloha libit, kliknes "Slice"

Taky je mozny pouzit samostatnej modifikator "slice". Kdyz ho pouzijes nekolikrat po sobe, pak asi bude nejlepsi pouzit "collappse all" na celej seznam modifikatoru. Pak budes mit zase zakladni Editable mesh
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ