|  |  | OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 11:56 | |
|  | 1. Gravitace je zákon, který rozhodně nelze ignorovat.
2. Jediný případ,kdy má pilot přebytek paliva je, když mu hoří letadlo.
3. Start je možný, přistání však nutné.
4. Člověk se učí létat s rancem plným štěstí a s prázdným rancem zkušeností, vtip je v tom, že musí naplnit ranec zkušeností dříve, než mu dojde ranec štěstí.
5. Vrtulník neumí létat, je pouze tak škaredý, že je zemí odpuzován.
6. Pokud se země při pohledu z pilotní kabiny příliš rychle otáčí, cestující ječí a letušky panikaří, pravděpodobně jsi něco přehlédl.
7. Snaž se udržet skóre start-přistání vyrovnané.
8. Za "dobré" může být považováno takové přistání, po kterém můžete odejít po vlastních nohou, za "vynikající" se pak považuje to, kdy je možné letadlo ještě použít k létání.
9. Létání v mracích je tak trochu nebezpečné, vyskytují se v něm neviditelná letadla a podle dobře ověřených pramenů i celé hory.
10. Mezi úhlem klesání a dobrým přistáním je nepřímá úměra, čím prudší klesání, tím menší šance, že se přistání zdaří.
11. Vrtule je na letadle namontována proto aby chladila pilota, když se netočí je pilotovi obyčejně velmi horko. |
| |
|
 |  |  | Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 12:06 | |
|  | To nemá chybu: Já bych jen dodal, že mi piloti občas nevíme, co se na palubě děje:
Blondynka v letadle ma sebou dite. Pride k ni chlap a rika no fuj to je hnusny dite vypada jako opice. Vzapejeti se blondynka rozbreci. Po chvice k ni pride letuska a rika: Nedate si neco na uklidneni treba caj, kavu nebo banan pro opicku. |
| |
|
 |  |  | Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 17:01 | |
|  | len by som sa chcel opitat k tej 11. ako sa chladia piloti na triskovych lietadlach?  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 17:43 | |
|  | Prasklým čelním sklem 
PS: S bodem 5 si dovolím nesouhlasit  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 18:25 | |
|  | stejne jako na ponorce, otevrou si okenko |
| |
|
 |  |  | Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 18:12 | |
|  | Tak tohle fakt nemá chybu. ) Koneční už vím "Vo čem to je" )) |
| |
|
 |  |  | Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 18:23 | |
|  | Bezvadné. Dík. Už pracuji na verzi pro zarámování.  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 18:53 | |
|  | A já už to mám na zdi, héč  |
| |
|
 |  |  | Re: OT: Letecké jedenáctero (teď už vlastně dvaadvacetero:-)!!! 15. 11. 2006 / 22:18 | |
|  | Já ještě doplním nějaké 
12. Létání není nebezpečné, letecké nehody ano.
13. Je lepší být dole a přát si být nahoře, než být nahoře a přát si být dole.
14. Když nevíte, co dělat, udržujte výšku. Zatím se ještě nikomu nepodařilo nabourat do oblohy.
15. Učte se z cizích chyb. Na to, abyste se učili z vlastních, žijete příliš krátce.
16. Vždy důvěřujte kapitánovi...ale raději se pokaždé připoutejte.
17. Správná volba pramení ze zkušenosti. Zkušenost pramení ze špatné volby.
18. Jsou tři jednoduchá pravidla pro zvládnutí skvělého přistání. Bohužel nikdo neví, která to jsou.
19. Přistáváte-li v noci, zapněte přistávací světla, abyste viděli zem pod sebou. Nelíbí-li se vám to, co vidíte, vypněte přistávací světla.
20. chovejte se slušně k prvnímu důstojníkovi. Příště může být vaším kapitánem.
21. Gravitace nikdy neprohrává - maximálně můžete uhrát remízu.
22. Vyhýbejte se mrakům - ty jejich lesklé stříbřité okraje, o kterých každý pilot rád vykládá, můžou být letadlem letícím v opačném směru. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero (teď už vlastně dvaadvacetero:-)!!! 15. 11. 2006 / 23:24 | |
|  | 23. tři základní předpoklady úspěšného letu jsou - dostatečná výška, dostatečná rychlost a rozum. Kdo nemá alespoň dva z těchto tří, má velmi malou šanci na přežití. |
| |
|
 |  |  | Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 23:25 | |
|  | OK, taky přidám 
23.) Síla turbulence je přímo úměrná teplotě vaší kávy
24.) To světlo na konci tunelu je přistávací reflektor druhého letadla, které právě přistává na vaší dráze v protisměru.
25.) Smrt je jen způsob, jakým vám chce příroda zdůraznit, abyste sledovali rychloměr
26.) Nikdy jsem neměl rád létání ve vrtulnících - existuje velmi velká pravděpodobnost, že se ta dolní část začne otáčet stejně rychle jako ta horní
27.) Kdyby bůh chtěl, aby člověk létal, nikdy by nevymyslel parní lokomotivu
28.) Definice rychlosti letadla: odečtěte 25% procent, když posloucháte pilota US Navy
29.) Vysazení motoru: stav který nastane, když se nádrže na palivo zázračně naplní vzduchem
30.) Piloti vydělávají velké peníze. Vydělávají i víc, než dokážou utratit. To všechno proto, že si lidi myslí, že létání je nebezpečné, narozdíl od pilotů, kteří ví jak je to snadné.
31.) Co sakra dělá ten kamzík tady nahoře v mracích ?
32.) Dolet: vzdálenost, která je obvykle definována jako bod, ležící cca 30 mil za místem, kde se nádrže na palivo zcela vyplní vzduchem.
33.) Když se ten padák neotevře, kolik asi tak zbývá času před dopadem na zem? Celý zbytek života...
34.) ETOPS: Engines Turning Or Passengers Swimming
35.) Dle obecně zažitého názoru může za všechna špatná přístání FO nebo Autoland
36.) Kapitán je rozpolcená osobnost - když lítá, baví se o ženských a když je se ženskou, baví se o letadlech.
37.) Ještě jsem neviděl letadlo, které zajímalo jaké všechny typovky máte ve své licenci |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 15. 11. 2006 / 23:34 | |
|  | 30tka je najlepsia ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 16. 11. 2006 / 00:05 | |
|  | A ještě pár drobných + ze života 
38.) Autopilot je schopen řídit letadlo lépe než vy. Nebuďte z toho smutní a hlavně to nikomu neříkejte. Zmáčkněte to tlačítko a seberte prachy.
39.) Zkušenost je dovednost, díky které poznáte chybu, když ji uděláte znovu.
40.) Nikdy nepouštějte z ruky letadlo, abyste mohli řídit mikrofon.
41.) Letadlo létá na základě principů, které objevil Bernoulli, ne Marconi
42.) Pravděpodobnost přežití je nepřímo úměrná úhlu přiblížení
43.) Vidíš tu vrtuli ? Všechno co je za ní se točí kolem peněz
44.) Hladké přistání v simulátoru je jako líbat vlastní sestru
45.) Helikoptéra je sbírka různě rotujících součástek které se točí pořád dokola a jiných součástek, které se pohybují nahoru a dolů. Všecho se snaží pohybovat zcela náhodně.
46.) Létání mixéru je jako onanie - vychutnáváte si ho, když to děláte, ale když je hotovo, cítíte se trapně.
47.) Helikoptéry jsou pro lidi, co rádi létají, ale nechtějí nikam doletět
48.) Nikdy se muže neptejte, jestli je stíhací pilot. Pokud je, nebojte se, že by vám to neřekl sám. Pokud není, bude se cítit trapně.
49.) Pasažéři preferují staré kapitány a mladé letušky
50.) Vrtulníky jsou hromady součástek, které letí v relativně těsné formaci a každá rotuje kolem jiné osy. Všechno funguje v pořádku, dokud se některá z nich nerozhodne formaci opustit.
51.) Plachtění a řízení motorových letadel je jako svádění a znásilnění.
52.) Létání stvořilo mnoho milionářů - hlavně z bývalých multimilionářů
53.) Někteří piloti říkají neúspěšnému testu magneta na zemi "emergency". Jiní po ztrátě křídla jen na frekvenci požádají o nižší letovou hladinu. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 16. 11. 2006 / 05:40 | |
|  | 54.) V případě, že jsi v kabině vše zkontroloval a vše je v pořádku znamená to, že jsi na něco zapomněl.
55.) Alkohol zostřuje zrak a zjemňuje techniku pilotáže. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 16. 11. 2006 / 09:39 | |
|  | Dokonce je vidět skrz mraky a za roh  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 16. 11. 2006 / 21:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: OT: Letecké jedenáctero 16. 11. 2006 / 21:39 | |
|  | 34  |
| |
|
|