| | | FS2002+Gmax - Barvení kontra textura 11. 3. 2002 / 07:53 | Libor |
| | Dostane se zbarvení segmentu objektu (vytvořené postupem Poly Select - Polygon, Mesh Editing - Vertex Paint / nebo jinak) do FS? Pokud objekt vybuduji z několika samostatných entit a ty obarvím, je to i ve FS v pořádku.
Skládat tak z více objektů komín s červenobílými pruhy je pracné. To už je jednodušší udělat si texturu a tou komín potáhnout. |
| |
|
| | | Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura 11. 3. 2002 / 08:29 | |
| | Ano, texturou je to nejjednodussi, popr. si ty objekty "rozrezat", a pak obarvit. |
| |
|
| | | | Re: Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura 11. 3. 2002 / 08:58 | Libor |
| | Jakým nástrojem jde objekt rozříznout? Nepřišel jsem na to za celé nedělní odpoledne |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura 11. 3. 2002 / 09:12 | |
| | jsou tu moznosti - bud to zkopirujes, a udelas to pres boolean operace, nebo oznacis vertices, ktery chces, resp. po kterych chces rezat... ale ted nevim presne ten prikaz, mrknu se doma. Boolean kazdopadne chodi OK. |
| |
|
| | | | | Re: Gmax - rozriznuti objektu 11. 3. 2002 / 11:06 | |
| | pomoci te Boolean operace to taky jde, ale to se spis vyuzije v pripade, ze chces odriznout cely jiny protinajici se objekt. A nebo kdyz rezna cara bude nejaka klikata krivka.
Kdyz uz dopredu budes vedet, ze to chces nejak rozdelit, udelej si dopredu dostatecnej pocet segmentu ( valec, kvadr, ... ). Pak, kdyz ten objekt prevedes na editable mesh, muzes vybrany polygony oddelit ( detach )
Kdyz ti staci uz hotovej objekt rozriznout jen rovinou, pak to udelej takhle:
je-li part jako editable mesh, prepni se do "edge" modu, a pak vyber "slice plane". S tou rozsvicenou zlutou plochou muzes pak posouvat i otacet. Kdyz se ti bude jeji poloha libit, kliknes "Slice"
Taky je mozny pouzit samostatnej modifikator "slice". Kdyz ho pouzijes nekolikrat po sobe, pak asi bude nejlepsi pouzit "collappse all" na celej seznam modifikatoru. Pak budes mit zase zakladni Editable mesh
|
| |
|
| | | Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura 11. 3. 2002 / 10:40 | |
| | No vidis, sam jsi na to prisel.
Udelat to texturou je vetsinou nejjednodussi. A hlavne tak pak muzes namalovat dalsi detaily a nemusis je uz modelovat. |
| |
|
|