FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2002+Gmax - Barvení kontra textura Jeden příspěvek | Celý strom
FS2002+Gmax - Barvení kontra textura   11. 3. 2002 / 07:53Libor
Dostane se zbarvení segmentu objektu (vytvořené postupem Poly Select - Polygon, Mesh Editing - Vertex Paint / nebo jinak) do FS? Pokud objekt vybuduji z několika samostatných entit a ty obarvím, je to i ve FS v pořádku.

Skládat tak z více objektů komín s červenobílými pruhy je pracné. To už je jednodušší udělat si texturu a tou komín potáhnout.
 

Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura   11. 3. 2002 / 08:29
Tom Meinlschmidt
Ano, texturou je to nejjednodussi, popr. si ty objekty "rozrezat", a pak obarvit.
 

Re: Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura   11. 3. 2002 / 08:58Libor
Jakým nástrojem jde objekt rozříznout? Nepřišel jsem na to za celé nedělní odpoledne
 

Re: Re: Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura   11. 3. 2002 / 09:12
Tom Meinlschmidt
jsou tu moznosti - bud to zkopirujes, a udelas to pres boolean operace, nebo oznacis vertices, ktery chces, resp. po kterych chces rezat... ale ted nevim presne ten prikaz, mrknu se doma. Boolean kazdopadne chodi OK.
 

Re: Gmax - rozriznuti objektu   11. 3. 2002 / 11:06
Milan Lisner   
pomoci te Boolean operace to taky jde, ale to se spis vyuzije v pripade, ze chces odriznout cely jiny protinajici se objekt. A nebo kdyz rezna cara bude nejaka klikata krivka.

Kdyz uz dopredu budes vedet, ze to chces nejak rozdelit, udelej si dopredu dostatecnej pocet segmentu ( valec, kvadr, ... ). Pak, kdyz ten objekt prevedes na editable mesh, muzes vybrany polygony oddelit ( detach )

Kdyz ti staci uz hotovej objekt rozriznout jen rovinou, pak to udelej takhle:
je-li part jako editable mesh, prepni se do "edge" modu, a pak vyber "slice plane". S tou rozsvicenou zlutou plochou muzes pak posouvat i otacet. Kdyz se ti bude jeji poloha libit, kliknes "Slice"

Taky je mozny pouzit samostatnej modifikator "slice". Kdyz ho pouzijes nekolikrat po sobe, pak asi bude nejlepsi pouzit "collappse all" na celej seznam modifikatoru. Pak budes mit zase zakladni Editable mesh
 

Re: FS2002+Gmax - Barvení kontra textura   11. 3. 2002 / 10:40
Milan Lisner   
No vidis, sam jsi na to prisel.
Udelat to texturou je vetsinou nejjednodussi. A hlavne tak pak muzes namalovat dalsi detaily a nemusis je uz modelovat.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ