Mno, záleží na několika faktorech..
Za a) na daném letišti, kde došlo k poškození stroje, je potřeba, aby byli přítomni certifikovaný (rozuměj na ten stroj, v tomto případě A310) technici.
Za b) pokud se jedná o výměnu určitého dílu, tak je zapotřebí, aby na tom letišti vůbec byl
Za c) letadlo odletí, až když je opravený, případně se může jednat o tzv. technický přelet. Tedy bez PAX.
Je možný, že jsem nějakou možnost zapomněl, přece jen, už nejsem v provozu přes dva roky, tak mě případně ti, co o tom vědí další věci, doplní.
K bodu a)
Pokud na daném letišti mechanici na typ jsou, je všechno ok. Pokud ne, musí se vyslat z domovského letiště mechanici vlastní, případně handlingová spol., zajišťující (dejme tomu tedy ČSA) handlingové služby v destinaci, dopraví jiné mechaniky, s typovkou na A310.
K bodu b)
Pokud je díl na místě, je všechno kratší. Pokud ne, je to dooost velký problém. Resp velikost problému roste úměrně délce dodací lhůty náhradního dílu.
Za c) společnost, která škodu způsobila, rozhodně neposkytne vlastní letadlo společnosti, která je škodná.. Prostě se buď lidi přesměrují na jiné lety, pokud je to oprava delšího charakteru, nebo prostě se počká, až mechanici spraví.
Co se týče financí, tipuju, že jde všechno přes pojišťovnu té či oné společnosti. |
|