| | | crash 24. 4. 2003 / 15:04 | Daren |
| | Ahoj piloti,
tak jsem tady s dalsim dotazem, nevite jak se zbavit toho neprijemneho jevu, ze po zniceni letadla, se mi zacne nahravat znova cely let a nevrati se mi to do menu???? Samozrejme, je tady moznost vypnout crash, ale to pak nejak neni uplne ono, nejde ani tak o bourani, jako spise o manevrovani s cimkoli, aniz by to melo nejaky vyrazny vliv |
| |
|
| | | Re: crash 24. 4. 2003 / 15:19 | |
| | Dám ti radu. NEBOUREJ a nebudeš mít takové problémy. |
| |
|
| | | | Re: Re: crash 24. 4. 2003 / 15:21 | Daren |
| | )))) podobnou radu jsem ocekaval, jenze obcas se treba dostanu do stallu a nestihnu ho vybrat ) a pak bum prask a LOAD....... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 09:01 | |
| | Do pádové rychlosti by jsi se dostávat neměl. Je to tím, že letadlo moc natahuješ a nemáš na to dostatečný výkon motoru nebo rychlost. To patří k aerodynamice, letadlo není auto. Sice nevím s čím lítáš, ale většinou u všech letadel jsou aspoň nějaké údaje o rychlostech. Chce si to je jen přečíst.
Pokud se dostaneš na pádovou rychlost a pokud nelítáš těsně nad zemí, tak doporučuji jakmile ti začne řvát pádovka rychle potlačit čumák k zemi, aby jsi dostal rychlost a pak to vybrat do horizontálního letu. Samozřejmně musíš přidat i plyn a v horizontu ho zase snížit.
Chce to sledovat i umělý horizont, jestli stále nestoupeš a tím pádem ztrácíš rychlost.
V reálu už bohužel možnost LOAD nemáš.
Víc ti neporadím, simulátor je na to, aby jsi se naučil lítat a ne zabíjet. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 09:27 | |
| | No kdyz uz jsme u te aerodynamiky, do stalu se nedostanes jen na padove rychlosti. Stall jako takovy ma co do cineni hlavne s tzv. kririckym uhlem nabehu. To je stav, kdy tetiva profilu svira s nabihajicim vzduchem takovy uhel, ze se z laminarniho proudeni na kridle stava turbulentni.
To se ti muze stat nejen tim, ze letis na padovce a tutiz natazenej a tudiz s velikym uhlem nabehu, ale i pri akrobacii treba s Extrou ve 300 km/h, pokud to prezenes s vyskovkou. A protoze FS tyhle mezni situace moc neresi, ero se spis zastavi. A napr. s tou Extrou se toho uz moc udelat neda.
Nicmene radu pro Darena jak zabranit re-loadu nemam |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 09:36 | |
| | Já vím, že do stallu se dostanu i jinak, ale vysvětlování aerodynamiky jsem se chtěl vyhnout. Daren bohužel nenapsal, kdy se dostane do stallu. Proto jsem popsal ten nejčastější.
Chce to opravdu číst rychlostní omezení a dodržovat je, i když to FS dovoluje a nedělá z letadel letadla s měnitelnou geometrií křídel. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 09:59 | Daren |
| | Vzhledem k tomu, ze litam ruzne simy uz nejaky ten patek (vsechny na tu nejrealnejsi obtiznost) tak o stallu neco vim. V FS se mi to stalo jen jednou )) a to jsem si zavinil sam, letel jsem pomalu, s klapkama na pristani a moc prudce jsem zatocil Ja to uvedl jen jako priklad. Nicmene vim treba, ze kamaradovi se stala takova nemila vec, Dal si nejaky let nad morem, ve chvili, kdy se mu let nahral, tak spadl a tim zacal kolotoc reloadu a padu.....proto jsem shanel ty informace o moznosti jeho vypnuti |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 10:11 | |
| | Tak to je něco jiného. Mi se to stalo už vlastně taky stalo, ale bylo to tím, že jsem během letu změnil letadlo z pomalého na rychlé a nastal kolotoč jak říkáš. Pak už jsem to neudělal a v pohodě.
Ale v tom ti bohužel neporadím.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 12:30 | |
| | No já to občas řešim tím, že rychle zmáčknu Alt a objeví se menu. A pak už jen vyberu end flight. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: crash 25. 4. 2003 / 12:36 | |
| | jenze to vetsinou nezafunguje.. alespo n u me.. u me funguje pouze exit flight sijulator |
| |
|
|