FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 2. 2025, svátek má Matěj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
NON-RNAV na LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: NON-RNAV na LKPR   23. 10. 2006 / 18:09
Marky Parky   
Mňo trošku to motáš, ale jen trošku ...

Takže
a) B-RNAV není předstupeň, je to regulérní standard, který se používá po celém světě. Je to trošku složitější, ale zjedodušeně se může říci, že odpovídá schopnosti RNAV s přestností RNP5 - tedy že takové letadlo je schopné zalétnout libovolnou trať s přesností na 5 NM. Hudba budoucnosti je P-RNAV, který (opět zjednodušeně) berme jako RNAV s RNP1 - tedy požadavkem je zalétnout trať s přestnotí na 1 NM.

b) NON RNAV, B-RNAV i P-RNAV SIDy i STARy samozřejmě mohou existovat na jednom letištii. (ostatně v Praze tomu tak bylo po dlouhá léta). Mám dokonce za to, že na každém letištu musí být NON RNAV STAR (narozdíl od SID - nenenechat letadlo oletět v případě problému je snadné, ale přistát letalo musí ). To v čem je problém je ale jejich vzájemná separace. Takže nutným výsledkem se časem stane stav, který teď nastává v Praze a už je na velkém množství evropských letišť - STARy i SIDy jsou RNAV, v lepším případě i s transition, NON RNAV SIDy nejsou vůbec a NON RNAV STARy jsou jen takové "aby se neřeklo".. jako ty co jsou v Praze teď a vedou na OKL.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ