| | | dynamic scenery 20. 4. 2003 / 00:18 | pilot |
| | V cem se da udelat dynamicka scenerie a co k tomu potrebuju.diky |
| |
|
| | | Re: dynamic scenery 20. 4. 2003 / 01:09 | Vláďa |
| | Zaleží pro jaký FS a co chceš "dynamizovat" .... ?? |
| |
|
| | | | Re: Re: dynamic scenery 20. 4. 2003 / 04:23 | pilot |
| | no chtel bych to pro fs2002 ,napriklad aby letadlo odstartovalo udelalo kolecko okolo letiste a pristalo,nebo auta aby jezdila po silnici. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: dynamic scenery 20. 4. 2003 / 21:15 | Vláďa |
| | Pro letadla bych doporučoval použít FS2002 "systém" AI letadel, i když se tam jedná o přelety mezi letišti než o kroužení na jedním.
Pro autíčka a jiné objekty pak starší soft DOD (dynamic object designer - snad bude fungovat), a nebo použít gMax a zásady animace statických scenerií podle materiálu "BusyObjects Version 1.0" - najdeš např. na avsim.com.
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: dynamic scenery 22. 4. 2003 / 07:50 | |
| | No, já jsem si udělal pár letu okolo jednoho letiště a funguje to. Prostě jsem dal jednoduše departure např. LKPR a destination zase LKPR a AI udělalo oblet. Musí se akorát dodržet smyčka, takže ty okruhy vlastně byly dva za sebou s mezipřistáním. Pokud se zadá VFR, tak AI se drží zadaného pattern a IFR je naváděno věží. Napadlo mě, že takhle se dá třeba udělat i letecký den CIAF na LKHK (Hradec Králové) s voj. AI, ale je nutné ještě před tím zadat Afcad data pro LKHK a potřebná letadla ztáhnout. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: dynamic scenery 22. 4. 2003 / 07:53 | |
| | Já jenom, že jsem nebyl přihlášenej, tak aby bylo jasné, kdo to psal o tom LKHK. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: dynamic scenery 23. 4. 2003 / 10:02 | |
| | To by byla bomba,ale mam pocit ze nebude moc armadnich Ai letadel,ale pro silnejsi pocitace by se to dalo udelat i s normalnima letadlama. Me letaji aeroklubovy provoz ultralighty a jsou to docela zrouti FPS ,Avsak da se to vydrzet. Schuti do toho.. |
| |
|
|