| | | Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 10:29 | |
| | Tak jsem si te´d doprohlížel fotky z heavy večera na ruzyni a musím říci, že jsem se nejprve pořádně zasmál(folow me vůz?) a potom jsem byl nadšený z těch kolosů. Akorát jsem se pozastavil nad A 380tkou, ta by v ruzyni přistál nemohla, že?Nebo se pletu? Myslím kvůli délce dráhy a tak. Ale při online letech to naprosto beru, protože je to virtuální létání, já sám nejraději létám s Fischer airlines, které už nefungují. Jinak mě napadlo zda by nestálo za úvahu vytvořit repainy třeba něco jako IVAO Airlines, nebo je to blbost? Mohlo by se třeba zaslat nějakým skinařům návrhy, pak by se hlasovalo, a vítězná podoba by se vytvořila na nějaké to letadlo? Vím, že je strašná práce toto zřídit, ale je to jen nápad. Jen mě hned nekamenujte, je to jen nápad. |
| |
|
| | | Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 10:33 | |
| | mě se to líbí, když může být BHA tak proč ne IVAO Air |
| |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 10:50 | |
| | Jasně, potom když nám řídící vyhlásí nějaký ten online den, tak se můžeme sletět třeba na ruzyni jako IVAO Air team. Vždyť jsme tu stejně jako jedna "základna", tak proč třeba létat pořád v barvách "konkurenčních" CSA. Je to nápad, oživení našeho online létání. Ta představa, že se potkám třeba v Mošnově s IVAO Air. Mno počkáme a reakce a zda se toho bude někdo chtít ujmout, kdo by letadla otexturoval, já jsem ochoten sbírat nápady na mail a zasílat je skinařům. Pokud by se někdo chtěl připojit, zda si také myslí, že to reálné, můžeme vytvořit team a každý se nějak podílet.Co vy na to? |
| |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 10:52 | |
| | ? tohle srovnání moc nechápu. BHA jsou virtuálky dle pravidel sítě IVAO. Aby byla nějaká IVAO air, tak by ji musel nějdříve někdo vytvořit a spravovat. Něco jiného by byly např. univerzální repainty s logem IVAO, umístěné v MTL. Ty by si mohl pak zvolit kdokoli, kdo nenašel v MTL co hledal nebo pro nikoho nelétá.
Borku, screeny fakt pěkný, myslím, že právě díky poměru cyklista x heavy a taky umístěním "foťáku" při zemi jsi docílil takovýho pěknýho real efektu. Zkus toho cyklistu udat do MTL |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 10:57 | |
| | Si pořiďte místo cyklisty takovýho toho pěšáka s plácačkama, co po runwayi rozhání máváním letadla |
| |
|
| | | Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 11:01 | |
| | Takto nějak by to mohlo vypadat. Blbost co? |
| |
|
| | | Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 11:39 | |
| | Nenapadá mne jediný důvod, proč by A380 nemohla přistát v Praze. Délka dráhy stačí bohatě, po celém letišti se dostane, protože na každé místo vede alespoň jedna pojezdovka, která poloměrem stačí, takže jediný problémek by byl v tom, že by musela stát na betonu a vyložit se autobusama, ale neni to důvod aby se sem nevešla... |
| |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 11:49 | |
| | Kdyby sem chtěla náhodou začít lítat pravidelně, tak pro ní určitě u nějakýho Gate vybudujou záhrab, aby pasovala na prst |
| |
|
| | | Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 14:03 | |
| | sice uz odpovedel marky, ja jenom doplnim, ze pokud si dobre pamatuju (kdyz jsem to hledal) tak a380 ma mensi pozadavku na delku drah nez 747 (samozrejme, zalezi na konfiguraci , pocasi apod...) |
| |
|
| | | Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 16:55 | |
| | Pro info z domovské stránky Airbus.
Minimální délka přistávací dráhy pro plně naložený A380 je 2 800 metrů
délka rwy 24 na LKPR je 3 707.Ono je mylné se domnívat,že co je obrovské tak má taky obrovské nároky.Když vezmeš minimální přistávací rychlost plně naložené B744 a A380 tak ta A380 je na tom ještě o 10 knots lépe |
| |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 16:56 | |
| | Spíše je to o tom, že B747 je stařeček, kdežto A380 je uplně nová technologie že... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 17:57 | |
| | Ti dám stařeček! 747 je klasika a A380 je létající komp-kráva.
Nemůžu si pomoct a i když jsem byl už několikrát v Toulouse, kde jsem na ně koukal, tak mne stále nepřesvědčily o estetičnosti tak jako 747. To už se mi líbí víc Beluga. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Foto a Heavy....Miss Letadlo 19. 10. 2006 / 18:09 | |
| | Beluga, blee, letadlo s nádorem.
Stařeček ve smyslu použitých technologií, ač na svou dobu nadčasových. Vzhledově ovšem stále ještě nepřekonáno, to potvrzuji a souhlasím s názorem, že A380 s tím svým splácnutým ksichtem je....přinejmenším....divnej |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Foto a Heavy....Miss Letadlo 19. 10. 2006 / 19:03 | |
| | Hodně slušně řečeno! Já bych to formuloval úplně jinak....... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Foto a Heavy....Miss Letadlo 19. 10. 2006 / 20:04 | |
| | S nádorem... A co teprv ta nová nákladní 747, to je ale kráska, co? |
| |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 20:05 | |
| | Jé, stačí přidat 150m a máme A380 v brně!!!! |
| |
|
| | | Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 19:14 | |
| | nerad bych te zklamal pri vymysleni novych aerolinek... ale volacka "ivao" uz na ivao je, nevim ted jaky virtual-icao kod ji dali ale par lidi, snad ze senior staffu, jsem takhle na ivae videl |
| |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 19:23 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Foto a Heavy slet na LKPR 19. 10. 2006 / 19:24 | |
| | tak jo, virtual-ivao to je "VAO", IATA - "I1" ve vysilani pak jako "IVAO" |
| |
|
|