| | | rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:16 | |
| | Jen taková zvědavá otázka do čeho byste šli do P.M.D.G.The Next Generation 737-600/800 nebo bys te si radši vybrali 700/800 |
| |
|
| | | Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:17 | |
| | Bohužel musíš koupit obojí. 800 nejde nainstalovat bez 600.
DAVE |
| |
|
| | | | Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:17 | |
| | o chlup rychlejší.. |
| |
|
| | | | Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:34 | |
| | No už se tu několikrát psalo, že krabicová verze 800 nepotřebuje krabici se 600.
Ale osobně se mi víc zamlouvá klasika 300/400/500 od PIC. |
| |
|
| | | Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:17 | |
| | bez 600/700 nenainstaluješ 800/900.. takže na výběr nemáš.. |
| |
|
| | | | Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:22 | |
| | Ou až my zaskočilo tak to sem opravdu nečekal a tak sem se těšil že tady udělam anketu no neva spoň se nemusim rozhodovat |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 17:24 | |
| | Na PMDG se vykašli! Jdi do PIC B737. |
| |
|
| | | | | | rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:26 | |
| | To je ovsem skoro zajimavejsi anketa - PMDG 737-6/7/8/900 nebo PIC 737-3/4/500? Resp. kdo lita s cim?
u PMDG se mne osobne vic libej displaye, ale PIC ma pro me lepsi vyhodu a to krasnej wexar |
| |
|
| | | | | | | Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:28 | |
| | mam pmdg, PIC mi nejde - nemam windows XP (diky bohu) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:33 | |
| | Kup si CONCORDE-je to bomba. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:39 | |
| | concorde ani nahodou nemam je rad a navic je to moc nestandartni. chtel bych pouzivat PIC 737, ale bohuzel...W2k jsou proste moje. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:52 | |
| | Ano je pravda že concorde je poněkud velky a neprakticky a ve skutečnosti už nebrázdí oblohu ale je to poc pěkne letadlo ale jak řikam target no:1 737 |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:34 | |
| | ahaha už se to rozjiždi) no uvidim zvažim i PIC dik ale co je vic naročne na HW asi P.M.D.G. teda předpokladam |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 17:37 | |
| | JJ concord o tom sem snil dlouho možna přijde po 737 |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi PMDG a PIC 18. 10. 2006 / 18:00 | |
| | | |
|
| | | Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 18:16 | |
| | Jdi do FSX pak do upgrade PC a pak do modelů pro FSX a máš to.Než toto všechno cenově absolvuješ,tak máš minimálně na rok pokoj |
| |
|
| | | | Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 18:23 | |
| | Ja bych sel radeji nejprve do upgradu PC na co mi bide FSX kdyz ji nebudu mit na cem litat |
| |
|
| | | | Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 19:07 | |
| | Nejak nechapu vyznam tohohle prispevku. On se nepta jak co nejlip rozhazet penize, ale ktery addon si ma vybrat aby si kvalitne zalital.... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:11 | |
| | Význam tohoto příspěvku je čistě ekonomický. Jinak řečeno,aby si opravdu kvalitně zalítal,tak ať ještě trochu počká.Myslím si,že nemá cenu vydávat teď peníze za model,který už bude na ústupu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:13 | |
| | Aby se mu ten model časem nezkazil |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:18 | |
| | stim sem taky počital dal bych si ho do ledničky |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:37 | |
| | | |
|
| | | Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 19:24 | |
| | di do Level D 767, lepsi nez pmdg podle me |
| |
|
| | | | Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 19:29 | |
| | No ono to simuluje sice dost veci, ale databazi to nema tak rozrostlou jako PMDG, horsi grafika atd... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 19:29 | |
| | ale na druou stranu mene narocne na HW |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 19:31 | |
| | Jo to je pravda, ale treba takova 747 od PMDG uz se tomu co do letovyho modelu rovna. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 19:52 | |
| | Jo, jo, 747 od PMDG jsem si zamiloval. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:07 | |
| | No pravě kdybych měl dostatek peněz tak bych šel do FSX ale neni tak ještě chvili zustanu u osvěčene FS 2004 ale pokud vim tak třeba 737 od P.M.D.G. je na tom s kontabilitou v FSX dobře tak snad přištěuvidime 747 by taky nemusela byt k zahozeni hm |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:13 | |
| | Pro FSX nebude na PMDG 737 NG patch, ale NGX bude komplet nový addon. Zato LDS 767 patch mít bude (pravděpodobně) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:08 | |
| | Horší grafika, tím myslíš konkrétně co? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:40 | |
| | dneska jsem letel oba dva po sobe a koukal zvenku... u pmdg byly videt dokonce i "zebra" v kridlech a podobny a ma kabinu pro cestujici a podobny vymozenosti... u level-d jsem nic takovyho nevidel. i kdyz je taky peknej a hlavne zere min FPS |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 20:47 | |
| | Tim jsem tedy myslel hlavne cockpit, treba 2D, horsi kvalita, hur citelny texty atd. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 21:00 | |
| | Horší kvalita bych to nenazýval, spíš není tak hezký a přehledný, protože prostor je využit bezezbytku. S čitelností textů zatím problémy nemám. Rozhodně ale kokpit není nekvalitní. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 21:10 | |
| | souhlas, vsechno je takove friendly, pekna wingview atd autoland jemnoucky |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 21:18 | |
| | To jsem rad ze se zminujes o autolandu, v LKPR na rwy 06 s 767 rate pri dosednuti neco malo pres 500ft/min a s 747 do 100ft/min |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 23:09 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 21:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 23:09 | |
| | Já teda nevim, máme asi oba opačný cítění detailů, ale řekni mi prosim tebe, kde na 747 máš např. zapínání světel (landing, rwy turn off, taxi, beacon, strobe, wing), kde se nastavujou automatický brzdy, kde se ladí VOR apod.
Víš, u 767 je právě skvělý to, že uživatel nemusí otevírat kvůli každý kravině další separátní okno, nebo panel. Tyhle základní věci máš pěkně pohromadě na čelním panelu.
...pokračování dále..
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 23:09 | |
| | Neříkám, že nemusím na overhead přepínat (mám sice dva monitory..), ale není to rozhodně kvůli tomu, abych si zapnul světla. (nebudeme brát v úvahu klávesové zkratky ani nic podobného)
Já teda nevim, ale mám takovej dojem, že 747 (původní verze 100) vyjela ze Seattlu poprvé dávno před tím, než první 767. 747-400 je už jen modifikace.. takže historicky vzato, letadlo s typovým označením B747 sjelo z monážní linky asi o 20 let dřív, než B767.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 18. 10. 2006 / 23:12 | |
| | souhlas, to ze nemusim otvirat dalsi okna navic setri vykon hw |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 17:43 | |
| | Svetla jsou na overheadu (ten neni na normalnim 2D ale v separatnim okne = vetsi rozhled v klasickym 2D), Autobrakes jsou na com panelu, predpokladam presne tam kde by mely byt. VORy se ladi v FMC.
Jinak kdyz tak nad tim premejslim, tak mi nepripada ze by otevirani jinyho panelu vzalo vic nez frame dolu (mozna ani to)...
Ale bude to asi jak pises - kazdy preferuje neco jineho. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 17:55 | |
| | Jj, netvrdim, že by chlapci od Precision manuals, umístili něco někam jinam, než by bylo ve skutečnosti.
Ale konkrétně např. světla jsou u LD vyříznuty z overheadu (kde normálně jsou) a jsou už na základním panelu, aby sis kvůli tomu (pokud nemáš programovatelný joy a nepamatuješ si klávesové zkratky) nemusel zrovna na finále přepínat na overhead, jen aby sis zapnul landing lights...
Je to o praktičnosti..
A to se mi na LD líbí. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: 10x: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 18:00 | |
| | All in one - ne. To raději přehlednost. Ale to je věc každého. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 18:12 | |
| | Když už to tu probíráte - nevíte, jestli jdou u LD nějak změnit klávesy pro přepínání panelů? V tom jejich menu jsem je nějak nenašel. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 18:24 | |
| | Ja osobne zapinam landing lights v klesani pri minuti FL100 a vypinam ve stoupani po minuti FL100, tam mam casu az az. Jinak pri uvolneni drahy samozrejme overhead zapnu protoze delam checklist kterej by si to tak jako tak vyzadoval ohledne jinych prvku... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | 12x Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 18:28 | |
| | Vidíš a jsou třeba i tací, co po vzoru některých aerolinek, zapínají landing lights až po povolení k přistání.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: 12x Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 18:40 | |
| | Jo, to je samozrejme taky mozny, nerikam ze ne, jen jsem ti chtel dat najevo za cas na zobrazeni dalsiho 2D panelu v klidu mam, tedy no prob pri zapinani svetel. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: 12x Re: rozhodování mezi 600/700 a 800/900 P.M.D.G. 19. 10. 2006 / 19:06 | |
| | přesně muj případ po povoleni na dosed zapnu přistavací světla |
| |
|
|