| | | FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 00:31 | |
| | Pohrál jsem si trošku s Malou Stranou v Praze - namísto 2002kového autogenu jsem část Malé Strany pokryl autogenovými budovami z FSX - jak to vypadá v praxi k nahlédnutí zde:
|
| |
|
| | | Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 05:35 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 07:30 | |
| | Marky a co custom texture na baraky, sly by? Ale jinak jeto super, asi se taky pustim do tvorby jeste predtim nez zacnu FSX letat )
PS: Dobra inspirace... |
| |
|
| | | Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 09:47 | |
| | To vypada pekne |
| |
|
| | | Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 09:51 | |
| | Ty patvary domů kolem dokola dvora je teď možný vyklikat, nebo jsou nějak přednastavený? |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 10:22 | |
| | Odpovím na oba dotazy (tvůj i Karlův) najednou:
- vyklikat vnější obrys bloku (patvar . Ale je to piplačka, vytvoření jeden a půl čtverce v takovéhle kvalitě mi zabralo přes 4 hodiny.
- navolit hloubku dvora (tvar dvora se generuje automaticky)
- zvolit nejde přímo textura, ale jde zvolit GUID se kterým se baráčky generují - přikládám druhý sshot kde na Starém městě jsou i jiné baráčky (napřík mají jinou texturu střechy, ne jen červenou, nebo mají různé výšky). Pokud se tedy naučíš vytvářet nové autogenové typy (popis XMLka s definicemi je v SDK), můžeš si dodat i svoje textury
- další postřeh je, že tyhle budovy se pravděpodobně vykreslují jiným algoritmem než klasické hranaté baráčky, protože:
a) nikde nejsou díry že by nějaká chyběla, proto to vypadá tak skvěle
b) vykreslují se i v místech kde se klasické hranaté baráčky nevykreslovaly, pže tam zasahovala nějaká scenerka |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 10:23 | |
| | A ještě přidám ten screenshotek:
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 20. 10. 2006 / 13:33 | |
| | jeste by to chtelo tam dat aspon na ukazku detailnejsi orto at vidim, o co prichazim |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 10:26 | |
| | Tak tohle je skutečně znatelné zlepšení FSky, protože to umožní vytvářet celkem reálné scenerky bez nutnosti tvorby speciálních objektů. Když se s tím někdo skutečně naučí, tak by nejspíš byl schopnej udělat tímhle způsobem i základ Pražského hradu a ten pak jen doplnit o speciality, jako je budova chrámu či věže. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 10:32 | |
| | Dovolím si upozornit, že pražský hrad už je dávno hotový. Ale jinak máš pravdu, tímhle se dají dělat dost divy. Na tom screenshotu to není moc vidět, ale já se piplal i s takovými věcmi, jako že na místech kostelů jsou fakt kostely a pod... takže to umí opravdu hodně. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 10:50 | |
| | O pražském hradu vím a dokonce ho mám. Jen jsem upozornil na to, že místo složitého modelování jednotlivých nádvoří by se dal řešit právě pomocí tohoto autogenu, kterej by se doplnil o unikáty, když se teďka nehádá růčofůčo scenerie s autogenem v těsné blízkosti. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 11:07 | |
| | A jak je to s podklady - textury? Mám tím na mysli jednotlivé čtverce. Ono když jsem klikal autogen pro FS9 K. Dvořákovi, tak jsem na tom málem ztratil oči hledět do neskutečně rozmázlých textur. Je to tady už ostřejší? Nebo stejně mázlé? Ono totiž pokud to už je víc ostřejší, asi stejně nebo lépe jako bylo pro FS2002, když jsem dělal Brno, tak potom se s tím dá opravdu hrát detailně. To je potom jiné VFR lítání nad "skutečným" městem, vesnicí atd.
To bych si to i zkusil udělat jeden čtverec, nejlépe začít Prahou. Sice bych to pak viděl asi jen na šotech jiných, jak to vypadá, ale aspoň něco. Tohle je první pozitivní důvod pro koupi FSX z mého pohledu na ni. Když tak Marky, můžem to detailně potom probrat po ICQ. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 13:10 | |
| | Tome, to ze me cverce byly mazle, bylo zpusobene zdrojovou ortomapou, neslo o chbyu FS-ky. Samozrejme ze pro FSX mas mnohem lepsi rozlisneni na cverec,takze se daji klikat uplne detaily. Ja se na to moc tesim, presto ze letat FS budu az ne delsi dobu,ale asi se do tvorby pustim po statnicich, takze shanim testovaciho pilota s FSX ) A co nehlasis se na autogen pro Benesovsko ;o) Tim asi zacnu pro FSX. Zaroven shanim G-maxaka a ja bych bych utvoril orotfoto. Udelaem trojkoalici??? Hlaste se... ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 13:20 | |
| | Pokud jde o testování, tak mohu sloužit |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 14:40 | |
| | Ja tiež.
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:25 | |
| | Já bych se ochotně přihlásil na Gmax práce. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:31 | |
| | fšem tady: sakra vy mě ser...te, že já tohle neumím Taky bych si našel občas nějaký to časoprostorový místo a zatlačil na Královéhradecko. Takhle však ňyc |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:50 | |
| | Zase podpichnem. Ja som v gmaxu tie nic nevedel a este k tomu som nemal cesky ani slovensky navod. A teraz sa pozrite sem http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=show&menu=5&gr=5&lan=0&sor=3 Pekne navodiky. Ten wordacky som robil ja a je napisany jak pre d...... no vitie koho mam na mysli. A je to uplne pre zaciatocniknov. Ak budu problemy staci sa ozvat. Nie len povedat, ze to neviem. A co tak povedat: Ja to chcem vediet!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:54 | |
| | V mojom veku už nám to tak nepáli a ešte aj čas a možnosti
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:42 | |
| | My to taky neumíme, my chcem jen testovat, abychom mohli kibicovat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: 8x FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:44 | |
| | Až bude co kibicovat, tak se s klidem ozvi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: 8x FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:46 | |
| | Rgr, povolen na kibicování, BHA410 |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:48 | |
| | Dyt je to temer trivialni - je to jak vystrihovanky z abicka. Mozna jeste jednodussi. Akorat pakec jsou textury, ale to neni ani tak o slozitosti jako spis ze je s tim hafo prace. Projdi si tutorialy v SDK a smele do toho. Ja jsem jeste pred mesicem umel prd, pak jsem na to vlitnul a stavbu od stavby byl vysledek lepsi. Netvrdim ze bych si uz troufnul na Prazskej Hrad nebo neco podobnyho, ale jakoukoli beznou budovu i tvarove slozitejsi uz zvladnu. Fakt doporucuju se toho nebat.
Jinak pokud se jedna o Benesovsko, tak v budoucnu bych rad prispel hradem Zboreny Kostelec. Ale nejdriv az dodelam LKUO (90% hotovo) a LKBU (nafoceno). |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 16:01 | |
| | Stěží sem se rozkoukal v AI pro FS9 a to jen díky udělátkům od Lee Swordyho. Bez nich bych neudělal vůbec nic.
I ten GMax mám doma nainstalenej. Říkal sem si, že to přece nemůže bejt nic složitýho, když sem kdysi řádil v AutoCADu 12, kterej je taky od AUTODESKu, ale nějak se to vůbec nepodobá. Nějak sem nepřišel na ten správnej grif, jak co na sebe napojovat, jak přesně parametrizovat objekty, prostě mi to přijde postavený na hlavu. Klasická strojařina v 3D s renderováním pohledů mi přišla mnohem logičtější |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 16:10 | |
| | No je to hlavne o tom jak si ten objekt spravne rozdelit. Nejdulezitejsi operace u mne jsou Presun vertexu, Extrude, Divide, Cut a Slice plane (vse solidne popsano v helpu). S tim udelas z kvadru treba karlstejn (obrazne receno). Pripravit si tripohledovy vykres taky neni na skodu, ikdyz ja vystacim zpravidla s okotovanou 3d skicou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 16:48 | |
| | Teď si právě na mě promluvil cizí řečí. Já byl zvyklej na zcela jiný způsob práce a tomuhle sem nějak nepřišel na kloub. Ale už dost, řeba mi to bráchanec někdy vysvětlí, když se modelováním v 3D Studio Maxu živí |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 15:49 | |
| | Jak jsem již předeslal, nejdříve se pokusím něco pomoct Markymu s Prahou. Ale jak jsem zjistil, tak Annotator se mi nerozjede, zřejmně tím, že nemám FSX. Ale to zkusím probrat s Markym. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX autogen v Praze v praxi 18. 10. 2006 / 18:59 | |
| | A z Bratislavou do FSX mi nepomozes ? textura bude podstatne kvalitnejsia
|
| |
|
|