FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 10:48
Marky Parky   
Stromečky vzhůru nohama jsou způsobeny rozdílným načítaním BMP a DDS. Máš rámcově dvě možnosti:

a) nechat stromečky v BMP, ale otočit textury kolem svislé osy
b) nechat stromečky v DDS a pouze změnit kompresní algoritmus z DXT5 na DXT3 nebo DXT1 (umí např. imagetool).

Varianta b) mi přijde lepší. Jinak mezi DXT5 a DXT3 není skoro žadný rozdíl v grafice. DXT1 už je ve větších vzdálenostech znát, stromky se poměrně dost rozplizávají, pže alfakanál v DXT1 má jen 1 bit pro průhlednost (je/není) a když je stromek hodně daleko a nahraje se třeba mipmapa kde kmen zabírá už jen 1 pixel, tak je buďto neúměrně široký a nebo naopak úplně zmizí. U DXT3 je prostě částečně průhledný a udělá dojem tenčího. Překvapilo mne jak moc je tenhle rozdíl vidět.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ