|  |  | Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 00:08 | |
|  | Perverzní a nekonečné pokračování prvního dne je na:
http://www.fs.snegulak.com/fsx2.html Vystřiženo:
Cely zatím nejdou ?-( http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=18424
Tweakování FS X, Sezóní textury, Porovnávací screeny při různém nastavení autogenu
POPULUS PERVICAX ) Kruhové zabloudění !!-)
Jožo..? už si taky tweakoval či ne..? máš celkem na těch screenech co dáváš slušné fpso .-) Já mám zatím vše na max krom autogenu po tweaku, zítra budu optimalizovat, tak snad se vyškrabu ještě o nějaký ten fps hore.. !-) |
| |
|
 |  |  | Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 00:19 | |
|  | NE. Ani som zatiaľ nič neoptimalizoval.
jožo |
| |
|
 |  |  | Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 00:25 | |
|  | Snšhuláku SUPER práce!!! Díky. I když zatím FSX nevlastním, tak si myslím že nám všem co se ještě rozhodujeme jak nad FSX tak nad pisidlem přínášíš neocenitelné info. Takže ještě jednou ď.k. a pokračuj. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 00:26 | |
|  | Trochu jsem ti zdrbal nick tak soráč |
| |
|
 |  |  | Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 10:37 | |
|  | No, dobrá práce, jen tak dále! |
| |
|
 |  |  | Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 10:42 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 10:47 | |
|  | Tak nad tou modrou plackou je to neco uzasnyho, ale pokud to tam potuni na 200 FPS bude to jeste lepsi  Kolik je rekord nad nejakym mestem na full details ?  |
| |
|
 |  |  | Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 14. 10. 2006 / 10:48 | |
|  | Stromečky vzhůru nohama jsou způsobeny rozdílným načítaním BMP a DDS. Máš rámcově dvě možnosti:
a) nechat stromečky v BMP, ale otočit textury kolem svislé osy
b) nechat stromečky v DDS a pouze změnit kompresní algoritmus z DXT5 na DXT3 nebo DXT1 (umí např. imagetool).
Varianta b) mi přijde lepší. Jinak mezi DXT5 a DXT3 není skoro žadný rozdíl v grafice. DXT1 už je ve větších vzdálenostech znát, stromky se poměrně dost rozplizávají, pže alfakanál v DXT1 má jen 1 bit pro průhlednost (je/není) a když je stromek hodně daleko a nahraje se třeba mipmapa kde kmen zabírá už jen 1 pixel, tak je buďto neúměrně široký a nebo naopak úplně zmizí. U DXT3 je prostě částečně průhledný a udělá dojem tenčího. Překvapilo mne jak moc je tenhle rozdíl vidět. |
| |
|
 |  |  | Re: Tweakovaní - prozatím FINÁLNÍ názor na Hardware 14. 10. 2006 / 13:50 | |
|  | zatím asi nejucelenější rozcestník je zde: http://www.fox-fam.com/wordpress/?page_id=41
Postřehy - na mém kompu prostě téměř žádné tweakování textur samotných už asi nemá smysl... No FPS change.. K navýšení FPS přispívá zřejmě už jenom okleštění autogenu...
- Pro silný kompl (X24600, grafika s 256ram) asi pomůže jen záměna
AutogenDescriptions.spb
Autogen Building Roof Tweak z http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=177&topic_id=1150&mode=full
Pokud to dobře chápu, tak tyto tweaky pouze REDUKUJÍ množství variant pro jednotlivé prvky autogenu budov... Takže tedy místo XY druhů střech je použito jen Y apod... TENTO TWEAK dodá onu změnu fps cca o 60% nahoru....
Zatím nejvýraznější tweak je asi v očekávání, a to až někdo pozmění Autogen/default.xml ...?
Zkoušel jsem, i Replacement Ground Autogen Textures
textury se resizovaly a převáděli cca 50min.. Ze 4GB se změnšil dir Scenery/World/Texture na cca 1,3Gb ale rozlíšení textur pak již skoro odpovídá FS9 .-(( viz. obr. A Vůbec žádný FPS nárust... cca 0-1 možná.....
Z TOHO pro mě zatím PLYNE, ŽE:
majoritní podíl zatím stále nese Autogen a to zřejmě jenom budovy....
Grafika G7600GT s 256Mb v pohodě utáhne jakékoliv textury i defaultní....
Lepší grafika tak dle mě pouze zlepší kvalita obrazu, možná.. rozhodně však nezlepší FPS
SLI - na avsimu ve fóru se hodně diskutuje otom, že přínos má jenom v max. rozlišeních.. jinak je téměř nepřínosný
Co se týče RAMky tak zatím sem měl špičku na 1,9GB (win+fs) takže bych tipl, že na provozování vist a FS X a Ortofot a addonu bude potřeba řádově 3GB ideal 4... Při běžném polítání tak jak dělám ty screeny na tom defaultu v Krnově cca 1,3Gb i s win...
Takže Procák...... Mno a uvidíme jak vším zamíchá DX10aVisty..
Obr. Textury Grondu na 50% velikosti defaultu, autogen Dense |
| |
|
|