FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2 Jeden příspěvek | Celý strom
Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 00:08
Sněhulák   
Perverzní a nekonečné pokračování prvního dne je na:

http://www.fs.snegulak.com/fsx2.html Vystřiženo:

Cely zatím nejdou ?-( http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=18424
Tweakování FS X, Sezóní textury, Porovnávací screeny při různém nastavení autogenu
POPULUS PERVICAX ) Kruhové zabloudění !!-)

Jožo..? už si taky tweakoval či ne..? máš celkem na těch screenech co dáváš slušné fpso .-) Já mám zatím vše na max krom autogenu po tweaku, zítra budu optimalizovat, tak snad se vyškrabu ještě o nějaký ten fps hore.. !-)
 

Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 00:19
jožo
NE. Ani som zatiaľ nič neoptimalizoval.
jožo
 

Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 00:25
EASY305
Snšhuláku SUPER práce!!! Díky. I když zatím FSX nevlastním, tak si myslím že nám všem co se ještě rozhodujeme jak nad FSX tak nad pisidlem přínášíš neocenitelné info. Takže ještě jednou ď.k. a pokračuj.
 

Re: Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 00:26
EASY305
Trochu jsem ti zdrbal nick tak soráč
 

Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 10:37
Luděk Ch.
No, dobrá práce, jen tak dále!
 

Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 10:42
Sněhulák   
Zatím co jsem zaznamenal na fórech: rekord je 197.7 fps .-)) há há ha.. -)) http://forums.avsim.net/user_files/158507.jpg
 

Re: Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 10:47
bumper   
Tak nad tou modrou plackou je to neco uzasnyho, ale pokud to tam potuni na 200 FPS bude to jeste lepsi Kolik je rekord nad nejakym mestem na full details ?
 

Re: Sněhulák´s Postřeh z fs X - 2   14. 10. 2006 / 10:48
Marky Parky   
Stromečky vzhůru nohama jsou způsobeny rozdílným načítaním BMP a DDS. Máš rámcově dvě možnosti:

a) nechat stromečky v BMP, ale otočit textury kolem svislé osy
b) nechat stromečky v DDS a pouze změnit kompresní algoritmus z DXT5 na DXT3 nebo DXT1 (umí např. imagetool).

Varianta b) mi přijde lepší. Jinak mezi DXT5 a DXT3 není skoro žadný rozdíl v grafice. DXT1 už je ve větších vzdálenostech znát, stromky se poměrně dost rozplizávají, pže alfakanál v DXT1 má jen 1 bit pro průhlednost (je/není) a když je stromek hodně daleko a nahraje se třeba mipmapa kde kmen zabírá už jen 1 pixel, tak je buďto neúměrně široký a nebo naopak úplně zmizí. U DXT3 je prostě částečně průhledný a udělá dojem tenčího. Překvapilo mne jak moc je tenhle rozdíl vidět.
 

Re: Tweakovaní - prozatím FINÁLNÍ názor na Hardware   14. 10. 2006 / 13:50
Sněhulák   
zatím asi nejucelenější rozcestník je zde: http://www.fox-fam.com/wordpress/?page_id=41

Postřehy - na mém kompu prostě téměř žádné tweakování textur samotných už asi nemá smysl... No FPS change.. K navýšení FPS přispívá zřejmě už jenom okleštění autogenu...

- Pro silný kompl (X24600, grafika s 256ram) asi pomůže jen záměna
AutogenDescriptions.spb
Autogen Building Roof Tweak z http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=177&topic_id=1150&mode=full

Pokud to dobře chápu, tak tyto tweaky pouze REDUKUJÍ množství variant pro jednotlivé prvky autogenu budov... Takže tedy místo XY druhů střech je použito jen Y apod... TENTO TWEAK dodá onu změnu fps cca o 60% nahoru....

Zatím nejvýraznější tweak je asi v očekávání, a to až někdo pozmění Autogen/default.xml ...?

Zkoušel jsem, i Replacement Ground Autogen Textures
textury se resizovaly a převáděli cca 50min.. Ze 4GB se změnšil dir Scenery/World/Texture na cca 1,3Gb ale rozlíšení textur pak již skoro odpovídá FS9 .-(( viz. obr. A Vůbec žádný FPS nárust... cca 0-1 možná.....

Z TOHO pro mě zatím PLYNE, ŽE:
majoritní podíl zatím stále nese Autogen a to zřejmě jenom budovy....

Grafika G7600GT s 256Mb v pohodě utáhne jakékoliv textury i defaultní....
Lepší grafika tak dle mě pouze zlepší kvalita obrazu, možná.. rozhodně však nezlepší FPS

SLI - na avsimu ve fóru se hodně diskutuje otom, že přínos má jenom v max. rozlišeních.. jinak je téměř nepřínosný

Co se týče RAMky tak zatím sem měl špičku na 1,9GB (win+fs) takže bych tipl, že na provozování vist a FS X a Ortofot a addonu bude potřeba řádově 3GB ideal 4... Při běžném polítání tak jak dělám ty screeny na tom defaultu v Krnově cca 1,3Gb i s win...

Takže Procák...... Mno a uvidíme jak vším zamíchá DX10aVisty..

Obr. Textury Grondu na 50% velikosti defaultu, autogen Dense
56331 B / 600 x 436 / _3a.jpg
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ