FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výsledek zkoušky C1 na LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 00:18
pseudoMates
Vážení to, co se dělo na dnešní (vlastně včerejší) zkoušce C1 na LKPR, to byla silná káva i na mě. Ale vzhledem k tomu, že jsem utahanej jako pes, napíšu to sem zítra buď z práce, nebo až se vrátim domů.
Jen předešlu, že ač jsem předchozí varování o psychické narušenosti Štěpána Šášinky nevěřil, nyní jsem se o tom měl možnost přesvědčit na vlastní oči i uši.
Ale vzhledem k tomu, že je to na dlouho, napíšu to sem až zítra, protože si nechci kazit spaní.
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 00:21
wizards   
Štěpán Šášinka si mysli že když tatík je pilot,že je tady PREZIDENT či co )
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 00:29
Teflon_490   
Tak na to sem zvedavej, sem zaslechl, ze se tam dely psi kusy, ale na vlastni usi sem to neslysel.
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 00:32
pseudoMates
Ještě, než ulehnu, rád bych poprosil někoho, kdo to náhodou celý nahrával, jestli by to mohl poslat někomu ze staffu na mail. Díky.
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 08:58
LS
Jenom bych doplnil, at to neposilate rovnou, ale umistite to nekam na www.uschovna.cz, www.edisk.cz a poslete jenom odkaz...
cz-dir@ivao.aero, cz-aoc@ivao.aero, lkaa-ch@ivaoa.ero
Pokud mozno nesestrihane i s mezerama, kterych ale stejne moc nebylo...
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 08:20
OK-Milda (BHA410)   
Škoda, že jsem se doplužil až po té, co se "mistr" odpojil. Nějak jsem tu Z-526 nedokopal k rychlosti vyšší než 220 km/h a přece jenom je to od Ostravy lán světa
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 13:03
MadBird
No jsem sice již dlouhou dobu out a mimo veškeré dění... Ale tento příspěvek opravdu vzbudil mou vrozenou zvědavost...
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 13:08
cmar
no ja ju teda vrodenú nemám ale uuuž sa trasiem nedočkavostou )
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 13:13
Flanker
Možná je to nezdvořilé, ale na ten příspěvek jsem zvědav také, zvlášť po tom, co se na něčí flightplan psaly reakce typu "nechápu co ten člověk dělá na IVAO" apod...
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 13:33
OK-Milda (BHA410)   
Hlavně když je psal někdo ....
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 14:23
Tragédie v JRD
ono snad ani neni na co byt zvedavy... ono je to spis tragicky... jak jsou nekteri jedinci schopni kvuli malichernym osobnim sporum kazit zabavu a vubec prudit lidi, ktery s tim nemaji nic spolecnyho a kazit jim spolecnou zabavu.

ostatne nejake komentare a prepisy komunikaci jsou na ivao foru, mam pocit ze to ani neni ve staff-only .. takze se kazdy muze podivat.
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 14:24
LS
je to jenom v sekci staff-only
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 14:26
Tragédie v JRD
aha.. tak to se omlouvam za dezinformaci
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 14:26
MadBird
Hmm asi to ve staff-only je.. takze asi seckame na Matesuv oficialni souhrn...
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 15:00
Kitty Hawk
Ja jsem sice stihl zrovna odlet v inkriminovanou dobu, kdy se na freq. delo to, co se delo, ale souhrn necham na povolanejsich.
Kazdopadne mi to taky prislo jako velka psychicka nevyzralost, kdyz se nekdo timto zpusobem msti a kazi jednak zabavu na IVAO a druhak takovymto zpusobem mrvi prubeh zkousky...
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 15:03
Kitty Hawk
Jinak Horymu gratuluju, ze to i presto ustal, a preju hodne stesti jakozto novemu C1.
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 15:31
MadBird
No kazdopadne gratuluji novemu C1!

A pokud se tam delo neco co nadzvedlo i jine lidi nez treba jen mne (pokud bych tam byl a jako ze jsem tam nebyl) tak je jista nas... no rekneme afektovanost naprosto v poradku. Byt tam tak mne to asi take nas... no rekneme nenecha klidnym...
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 15:42
pseudoMates
Ještě chvíli vydrž. Marky sem hodí oficiální verzi vyjádření CZ staffu a já sem pak hodim tu neoficiální - afektovanou.. Už to bude, už se to chystá..
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:11
Eurostar   
LOL
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:19
Michael   
Bude i ten záznam?
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:20
pseudoMates
To asi negative.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:25
crazy
A nebyla tu chvili ta Tvoje verze? Nebo trpim preludy?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:26
pseudoMates
Byla. Ale ten prelud bude následovat až za oficiálním vyjádřením staff CZ a to moje bude čistě moje soukromé vyjádření.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 16:43
Marky Parky   
Trošku oficiálnější vyjádření týkající se toho, jak vypadala situace při včerejší zkoušce a proč padlo tolik silných adjektiv ke jménu Štěpána šašinky.

Nejprve shrnutí toho, co se odehrálo:

Ve včerejších odpoledních hodinách došlo k velmi silné slovní roztržce zde na periskopu, mezi zmiňovaným ŠŠ a OH, který měl toho večera na LKPR konat C1 zkoušku. Důvody slovní roztržky nebudu rozebírat, jen okrajově zmíním, že se týkala ŠŠ a toho jak deklaroval svou profesionalitu, znalost reálného prostředí a postupů a následně tvrzení vyřčených na jeho účet. Tuto věc by nebylo třeba zmiňovat, kdyby nedošlo k následující nepříjemné události:

Kolem 1700 hodiny ŠŠ začal obtěžovat našeho CZ-AOC přes ICQ s výhrůžkami, že se zkoušky zúčastní a že OH celou záležitost pěkně "osladí". CZ-AOC se pokusil ŠŠ od tohoto úmyslu odradit, a následně informoval mne, jako Supervisora sítě. Osobně jsem tedy ŠŠ kontaktoval a pokusil se mu objasnit, že v žádném případě není možné si takto osobní spory vyřizovat na síti. Reakce ŠŠ mě nemile překvapila, neb hlášky typu "..je snad demokracie, ne?", nebo".. můžu si dělat co chci" bych spíše očekával od pubertálního výrostka v šesté třídě základní školy. Nakonec byl mnou upozorněn, že v případě, kdy při své večerní návštěvě poruší pravidla sítě, bude odpojen a celá situace bude kázeňský řešena. Očekával jsem, že se tedy k problému postaví jako chlap, a svou vendetu provede mimo pole online létání.

Po začátku zkoušky se ovšem připojil na frekvenci TWR a začal svůj let. Současně s ním, se s velmi podobným přístupem připojil ještě jeden další pilot a Observer na Team speaku, který během zkoušky pouštěl do frekvence krátké sekvence hudby. Oba dva piloti pak zatěžovali frekvenci nejrůznějšími, více či méně nesmyslnými požadavky,špatnými readbacky, skákali do relací jak řídícímu, tak jiným pilotům a tím vědomě zatěžovali zkoušeného nad rámec zkoušky a požadavků zkoušejícího, ale také kazili zážitek všem ostatním zúčastněným. Celý jejich výstup pak vyvrcholil přibližné následovně:

OKPPA si žádal po vzletu přelet nad letištěm. ATC mu po 20min. čekání oznámil:
LKPR_TWR: "po vzletu, pro přelet nad letištěm, očekávejte vyčkávání v poloze po větru z důvodu provozu".
OKPPA zareagoval, že nemá dost paliva!!! (plánováno měl do LKLT) CZ-AOC v tu chvíli již nevydržel neustálé nesmyslné požadavky a tak na moment přebral frekvenci.
LKPR_X_TWR: "OKPPA, oznamte zbytek paliva."
OKPPA: "Čekejte"
LKPR_X_TWR: "čekám"
za další minutu
OKPPA:"OKPPA zbytek 15litrů"
LKPR_X_TWR: "Rozumím, voláme cisternu, dotankujte si a zavolejte až budete připraveni k pojíždění."
OKPPA stisknul vysílání, ale než stačil cokoliv říct, "někdo" mu pošeptal - "negative", což pak také zopakoval.
LKPR_X_TWR: "Rozumím, tak si palivo sežeňte po vlastní ose a zavolejte, až budete připraveni s natankovaným letadlem, naslyšenou"
Poté od něj následovalo asi 15 minut ticho.
V této situace ŠŠ začal požadovat další nestandardní věci jako "transponder check".
Po těch 15 minutách se opět ozval OKPPA, a pronesl do frekvence "...že je jako ready, ale že po hodině čekání má jiný věci na práci a díky neprofesionálnímu ATC, se odpojuje.. ".


Je jen krutou ironií, že člověk, kterého se odpoledne na periskopu tolik dotklo nařčení z neprofesionality, se ve večerních hodinách projevil jak po morální, tak po odborné stránce jako diletant a současně je velmi smutné, že sám svůj výkon (jak se mi pochlubil po oné události) považuje za profesionální a reálný.

K výkonu zkoušeného - v průběhu celé zkoušky se samozřejmě u ATC vyskytla celá řada chyb. Narozdíl od ŠŠ však OH zachoval v průběhu večera chladnou hlavu a přistoupil k oběma letům velmi profesionálně a bez toho, aby na síť zatahoval své osobní problémy. Přesto tato dvě letadla, která úmyslně škodila na frekvenci, byla z hodnocení vyjmuta. Další ironií ovšem je, že svým chováním na frekvenci a přístupem ŠŠ celé zkoušce nakonec dokonce pomohl, protože zkoušený ATC prokázal, že je schopen uřídit ostatní provoz i v době, kdy má na frekvenci dva neukázněné piloty. OH tedy zkoušku udělal a celé snažení ŠŠ tedy vyšlo na prázdno. Jen je mi líto, že krom OH bylo poškozeno ještě přibližně dvacet dalších zúčastnéných, kteří muselí být svědky toho, jak až daleko může zajít lidská bezohlednost ve snaze uškodit svému "nepříteli" bez ohledu na své okolí. Současně optimisticky doufám, že to je na dlouhou dobu naposledy, co musí staff české divize řešit podobné problémy, a že své osobní spory, si případní rivalové, nadále budou řešit mimo síť a nebudou s tím obtěžovat ostatní uživatele sítě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 17:09
pseudoMates
Jak si již někteří z vás stihli všimnout, na krátký čas se tu objevila před tímto textem i moje verze. Pravdou je, že tahle, Markyho verze, je oficiální prohlášení CZ staffu a já se s ním plně ztotožňuju, a to, jak jsem napsal původní text, by asi nebylo úplně reprezentativní, proto jsem původní text smazal.
Za to teď, když už je venku ofiko prohlášení, bych si sem napsal pár vět od srdce. Zcela soukromě.
Můžu vám říct, že něco tak odporného jsem na síti už dlouho nezažil. Měl jsem za to, že ŠŠ je celkem normální mladý muž, ale včera jsem se přesvěčil o tom, že je to zamindrákovanej debil, kterej si nevidí na špičku nosu.
Jestli ti to ještě nedošlo, pane chytrej, začínáš si proti sobě stavět čím dál tím víc lidí, který tvoje nadust a rypák nahoru (po vzoru tatíka asi - popř. posádek ČSA) začíná dost s*át a obávám se, že nebude dlouho trvat a po tom rypáku dostaneš. Boží mlýny sice melou pomalu, ale za to pořád.
Můžu tě ubezpečit, že tvoje včerejší chování na síti a tvých dvou "kámošů", nebylo ani zdaleka "ARAIG". Ještě jsem nezažil pilota, který by odmítnul dotankování paliva. Přijde mi to kapánek kontraproduktivní. Ale to je asi na A310 běžný jev, že se odmítá dotankování.. Však to musíš vědět nejlíp, vždyť ty víš přece všechno..
Jsem skálopevně přesvědčenej, že se u tý nahrávky z TS, kterou ti včera pořídil tvůj "komplic", velmi ukájíš, máš vytřeštěný oči a nepřítomný pohled. Člověče, já ti nevím, ale tohle už zavání psychiatrií.
Včera si dokázal, že máš opravdu v hlavě nasr*no.
Seš zbabělec, protože si nepřišel za Ondřejem osobně a nevysvětlil si mu "urážku" tvojí osoby ručně. Musel sis vzít partičku, aby ses necítil tak sám. Tohle je přesně chování rozmazlenýho fakana zazobanýho tatíka, kterej synáčkovi sponzoruje lítání a tlačí ho kam může.
Je mi z tebe na blití. Už dlouho jsem se nepotkal s takovým lidským odpadem, jako včera u tebe a tvejch dvou kámošů.
Seš prostě nýmand a to tě strašně žere.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 17:29
brendon (SVK832)   
Neviem ako to vsetko prebehlo ale mozno rada, navrch pre ostatnych piltov pre buducnost. Napiste mu po chate, nech laskavo prestane a nech sa uvedomy. A ked mu to posle 20 ludi, tak snat prestane robit deb*liny.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 17:35
pseudoMates
Brendone, obávám se, že u "člověka" takového ražení, jako ŠŠ, by to nebylo nic platné...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:10
Vlasatec
Dorý den, jsem zde nový a je mi docela líto,že můj příspěvek bude směřovat hned k takovému threadu jako je tento,ale bohužel nemohu to nechat tak jak to je. Nevim kdo jsi pseudoMates,ale pokud ze svých vědomostí usuzuji správně,tak jestli ten nick nemáš jen tak,tak pseudopiloti dělají něco na řlp, tuším že cvičí nové řídící, pokud nemám pravdu tak mi to odpusttě.Nyní již k tématu.Dostala se ke mě ta včerejší nahrávka,tudíž jsem si jí pečlivě celou poslechl. Když jsem slyšel o ratingu na IVAU (jelikož na IVAU nelétám,moc o tom nevím),ale budu vycházet z toho co jsem slyšel od ostatních. Rating jsem považoval celkem ok, ovšem po včerejším večeru mě to velice udivilo,tudíž svuj názor jsem změnil. C1 jsem považoval za kontrolra,který by měl bezproblému zvládat běžné situace a s lehkýmy problémy situace nouzové. Pan Horák mě ale přesvědčil k úplnému opaku. Víte nechci aby to vyznělo tak, že se stavím na stranu Štěpána, ale takhle to bohužel já vidím.Pseudomatesi, nevím kdo to hodnotil,ale ten co to hodnotil, mi připadá jako někdo,kdo v životě neslyšel realné postupy ATC a v životě neseděl v letadle. Já mám už za těch pár let něco nalétáno (plachtařina, ULL, PPL), takže jsem si jist, že jsem byl na LKPR párkrát, dokonce i v LZIB jsem byl a nikde jsem neslyšel postupy jako byly tady při té zkoušce.Nyní přejdu k podrobnostem:
1) XPDR check: Běžně se toto používá, např i v Heathrow u IFR letů, v ČR jsem to používal osobně nejméně 4x pro jistotu. Nevidim v tom u VFR letu žádnou nestandartní věc.Na LKAA info je to slyšet docela často.
2) Pokud ATC dostatečně neumí AJ, nevím co dělá na věžce. Na ŘLP by pan Horák určitě neprošel a na IVAU se obávám, že to co včera předvedl bylo opravdu silné kafčo. Pokud si někdo plete frázi 5 minutes AGO s frází Wait 5 minutes for DEP, je to dosti špatné.
3) Pokud vím, ATC by měl vědět kam pilot letí a kudy poletí. Pokud je to podle FP tak to má dokonce i napsané a měl by to brát v úvahu. Tudíž když tam Štěpán měl LKPR-Kladno-LKTC, jak je z nahrávky jasně slyšet,když to p. Horákovi zdůrazňoval, je asi jasné že by bylo dobré mu dát severní odlet, o který si mimochodem v nahrávce zažádal. Řídící asi neví kde leží Kladno nebo neví kde je sever.
4) LKPR má stanovené odletové a příletové tratě, tudíž zde se opět projevilo, že ATC nezná VFR odletové pro LKPR, když dal Štěpánovi DCT Kladno, což v realu nelze!
5) XPDR 13305 jsem v životě neslyšel, tak nevím jak se můžete divit, že si žádal readback.
6) Pokud se letadlo připravuje na odlet na h/p, nechápu jak ho může nějaké jiné letadlo objet, což je také patrné z nahrávky.

Nyní co se týče toho ,, zvukaře´´, neřekl bych, že to byl jeho kamarád, jelikož si myslím, že by to rušilo i Štěpána, ale to opravdu ví asi jen on.O jeho kamarádovi toho moc asi nenapíši, jelikož v nahrávce se moc neprojevil. Jenom k tomu palivu, on palivo měl přesně podle předpisů, poud vím, tak minimální navigační zásoba je v realu na Cessně kolem 20L a u Zlína to je stejné, já osobně beru 18L.Na let do LKLT to krásně stačí, to co měl on v nádržích.S tim tatínkem u ČSA, tady bych to viděl tak, že je jasné, že chce aby syn létal a tak ho v tom podporuje aspon tím že mu platí letové hodiny, ostatně já to mám doma stejné.Víte urážky kam se zapléta rodina bych bral spíše jako závist, nikoli jako ponižování,jak to myslel asi pseudoMates a p. Horák.Ale je to také jen můj názor.K partičce: když jsem byl na semináři na AFIS, naschvál nám tam uváděli příklad s letadly s podobnými volačkami, jako příklad toho, jak se dá řídícímu zaplést hlava. Myslím si že Štěpán měl v úmyslu to samé,alespoň to tak vypadalo, proto si vzal více lidi a nešel do toho sám.Dále už včerejšek řešit nehodlám. Nazávěr bych chtěl říci, že NEJSEM NA NIČÍ STRANĚ, jen sem se k tomu vyjádřil, po zkušenostech z realného létání a afisování.Pokud to na IVAU bude pokračovat stejným stylem dále, tak budou za chvíli ATC a PILOTI velcí nepřátelé a raiting bude stát také za starou belu.Tohoto řídícího bych JÁ osobně na C1 vživotě nepustil,já být Štěpánem bych se dožadoval přezkoušení od někoho nahoře,ale jemu do toho kecat nebudu, myslím že on už stejně pérák nečte( jinak by tu bylo asi dávno milion reakcí)takže je to zbytečné mu dávat nějaké rady. Přeji hezký den a omlouvám se za délku toho příspěvku,ale bohužel to jinak nešlo.
Jirka


 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:26
Gustav ( BHA576 )   
Jirko Jirko,
já na náhody moc nevěřím.Nejsem si jistý tím,že "nestojíš na žádné straně" k mé dedukci stačí pouze obyčejná matematika. Datum zkoušky C1 na LKPR + datum tvé registrace na forum = se shoda skoro i na minutu. Věk 18 let děleno odlétaným počtem hodin,tak to mi také nějak nevychází na slova pár let něco nalétáno. No nevím možná se pletu,ale něco mi v tom celém " nesedí"
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:29
Lowmick   
Letat se da od 14ti

to Vlasatec: dala by se nekde uverejnit ta nahravka? docela by me zajimala
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:38
Vlasatec
Děkuji že si to řekl za mě, ty také létáš? Já jsem začal v 15 na L-13ce, a za ty tři roky jsem opravdu stihl něco nalétat,tím nechci říci, že mm nalétáno tisíc hodin...
Nahrávku bych mohl uveřejnit,pokud bude zájem,ale jak jsem řekl, je to přímo z TS, takže to má docela hodně MB
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:43
Tragédie v JRD
prekvapuje me, ze si stepan necha od svych kamaradu srat na hlavu jeste vic, tim, ze cely to extempore uverejnis?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:46
Lowmick   
Ja jsem na Blanikovi zacinal ve 14ti...ale chlape kapni bozskou - mit v 18ti GPL, ULL, PPL a AFISe je trochu blbost, kdyz pominu to ze by se nemely (nebo nesmi!) litat 2 vycviky zaroven tak je to strasny mnozstvi penez a casu...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:50
Lowmick   
Jinak dekuji za ochotu ze bys uverejnil tu nahravku, predpokladam ze by to mnoho veci osvetlilo, reseni uploadu popr. zmenseni souboru viz prispevek LS...

Kdyz uz jsme u toho letani tak si neodpustim dotaz - kde letas? Ja jen kde mam sanci na pristani bez poplatku
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:52
Vlasatec
Ted momentálně Zetka ve Skutči.A ty?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:55
Lowmick   
Brrr, ze Zlinku ve Skutci mi nabiha husi kuze...
Hele nemeli jste tam cca pred 3ma tydnama Brigouse? Ted uz by teda mel byt pryc, ale predtim tam udajne byl.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:04
Jaris
to je takova ta louka do kopce co.. myslim, ze takovy slabsi ULL v lete ani neodstartuje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:06
Lowmick   
Ja tam letel pilotky na GPL, aerovlek z ty kratsi drahy za brigousem, moooc zajimavy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:46
LS
Staci to prevest do MP3 a umistit na nektery verejny skladiste jako www.edisk.cz, www.uschovna.cz (tam to vydriz pouze par stazeni), pripadne zahranicni www.rapidshare.de (spatne pro lidi co maji sdilenou IP adresu) nebo jine...Ale posli to prosim aspon mne, at si to mohu poradne a cele poslechnout, pak se k tomu kompletne vyjadrim...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:49
Gustav ( BHA576 )   
No k tomu dodám pouze toto: já mám zase kamaráda a ten létá s Cessnou už asi tři roky a za ty tři roky použil Ruzyň pouze třikrát a to proto,že tam je :
1. drahé palivo a za 2. poplatek za použití letiště je oproti např. Letňanům,nebo i Vodochodům takřka astronomický.Takže nalejme si čistého vína a řekněme si kolikrát si měl opravdu co společného s řidícíma na LKPR?
Imho kladívko já když jsem se prvně přihlásil na IVAO,tak jsem registraci dostal až druhý den a tudíž jsem neměl šanci nahrávat nějaké hovory.Mimochodem ani mne to nenapadlo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:54
Vlasatec
Já na Ivau nejsem do dnes a když to tu vidim,už mě to ani neláká,nevíš jak je na tom ten Vatsim?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:56
LS
A jak jsi mohl nahravat, kdyz k pripojeni potrebujes VID a heslo?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:30
Tragédie v JRD
tak tak .. to neni nahoda... jestli zacne byt toto forum zapleveleno hnojem sasinkovic kamaradu, tak se mame na co tesit.. doufam ze jirka bude mit rychlou a presnou ruku ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:36
pseudoMates
Obávám se, že seš jednoznačně na straně ŠŠ - pokud jím sám nejsi...
Reálné postupy ATC jsem viděl a slyšel xkrát, k tomu se nehodlám vyjadřovat víc, jen bych dodal, že one zmiňovaný XPDR check, se ani na reálném výcviku ATC NECVIČÍ - tudíž není nutné, aby toto ovládali řídící na síti.
Pokud si na IVAO nikdy nebyl, nemáš tudíž radar a nemohl si dění sledovat na obrazovce. Buď tak laskav, nech posouzení kvality ATC na těch, co řízení rozumí víc, než ty.
Pokud máš problém se sluchem, zkus si tu celou nahrávku projít ještě jednou - Štěpáne, a sám sobě přiznej jako chlap (těch, co si sami sobě neumí něco přiznat se nám tu ale vyrojilo, poslední dobou), že si řekl po dotazu ATC, jestli seš ready, že ne, že ještě potřebuješ 5 minut.. Ale chápu, že člověk, kterej v inkriminovanou dobu vidí rudě a má problém s psychikou, si dokáže sám sobě vsugerovat, že řekl něco, co říct chtěl, ale v zápalu hněvu řekl něco jiného.
ad 3) ano, jistě, bylo by dobré dát severní odlet, ale nejsem si jist, jestli zrovna na Kladno. Jestli se nepletu, Kladno je od letiště na jiho-západ, doporučuju si pročíst mapy a zjistit funkci kompasu. Ondřej udělal chybu v tom, že měl povolit opuštění CTR z druhé zatáčky levého okruhu 24 a nemusel by se s přiblbými požadavky OKPAP zabejvat.
ad 4) vzhledem k provozu, nebylo nutné použít VFR odletovky - opět neznalost postupů ATC - tvoje neznalost
ad 5) Přeříct se ATC samozřejmě může, obávám se, že to není dostatečný důvod k tomu, odberat mu C1 licenci. Mám dojem, že pilot OKPAP, by se měl před návštěvou psychiatra zasavit i u ušního, neboť když ani na podruhé nepochytí správný squawk, je to dost napováženou. Přidělený odpovídač, si totiž nenastavil. Zcela záměrně, samozřejmě.
ad 6) Je to smutný, že neumíš zapojit mozek, asi si ho opravdu někde vytratil v letadle (v reálu, samozřejmě), protože jsme na síti, objeví se i piloti, co sice dostanou instrukci, že mají zůstat stát na h/p za Cessnou, ale vzhledem k tomu, že mají default scenerku, prostě to letadlo objedou, neboť z jejich pohledu stojí jinde. Viz nahrávka, chytráku.
Já osobně bych pana Šášinku nepustil do civilizované společnosti, protože je to opravdu případ pro Chocholouška.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:50
Vlasatec
Pokud tedy dobře chápu tento příspěvek,tak ty jsi posuzoval tento test. Ano radar nemám,ale poslouchal jsem, takže jsem si jist že tam chyby byly.K těm odletovkám, bohužel nelétám v praze či poblíž,takže nevím,jak se na Kladno létá. Ovšem co vím, tak v realu mi nikdy z Prahy nepovolili odlet mimo odletovku.Pokud Štěpán opravdu v realu létá na C152, toto letadlo spadá do kategorie PPL, tudíž musel projít Medical 1 na ULZ, stejně jako já,ty si tam asi nikdy nebyl, kdyby jo víš že tam je jak psychiatr,tak ušní!Pseudomates poslechni si prosím ještě jednou celou nahrávku a možná ti dojde co Štěpán na h/p hlásil, prvně si zažádal 5 minut stát,nevím z jakých důvodů a po pěti minutách se ozval, načež ho p. Horák ignoroval. Teď jsem to poslouchal po 4té a je to bohužel opravdu tak.Btw. XPDR 13305 bych si nechal potvrdit i já a nenastavoval bych ho.
Jirka
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:53
Lowmick   
Clovece ty se do toho nejak zamotavas...na PPL nemusis mit 1st class...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:04
Vlasatec
Já to před rokem dělal medical 1,bylo mi to doporučeno, pokud budu dělat vyšší licence,že potom nemusím nic přidělávat,jen obnovovat.Pro PPL stačí tedy M2?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:04
Tragédie v JRD
no teda.. stepane.. na to ze si hrajes na araig profika... a (udajne? ) litas v realu ... bys mohl nektere veci fakt vedet .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:54
Tragédie v JRD
mmch, na PPL ti staci dvojka.. a tam psychos neni ... delal jsi to vlastne? nebo tady jenom placas do vzduchu?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:55
LS
Strasne radi bychom si tu nahravku poslechli, ale nemeli jsme duvod to nahravat, takze budeme opravdu vdecni za to, aby pravda vysla najevo a nahravka se nekde uverejnila. Na souhlas Ondry se asi nemusis ani ptat a taky bude rad za pravdu, takze navrhuji nahravku uverejnit a to verejne, at si kazdy poslechne co se delo na frekvenci
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:01
pseudoMates
Šášinko, táhni k čertu, asi takhle.
Přestaň mě otravovat na ICQ, nehodlám od tebe dostat vir.
Když nemáš o ATC ani ponětí, co to hodnotíš?? Pokud to ATC uzná za vhodné, nemusí povolit odletovku, ale jakýkoliv jiný způsob opuštění CTR. To ale jako PPL asi nevíš.
Na ÚLZ, jak jsem ti kdysi dávno psal na ICQ jsem samozřejmě byl a musel jsem projít Medical III. Měli jsme i psychotesty společné s piloty a to, co nebyli oni schopný ani pochopit, jsem řešil celkem bez problémů.
A jen bych ti rád zdůraznil, že všechny ty nesmysly, co tu píšeš o tom, jak Ondřej kazil zkoušku, tak za všechny ty blbosti, co si tu napsal, by tu zkoušku stejně dostal. To by dohromady nedalo ani 15 bodů.
je mi tě fakt líto, seš ubožák.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:16
Pavel23
A jak ty muzes vedet, co kdo vcera rikal, kdyz o par prispevku drive tvrdis, ze nemas na IVAO regidtraci...? Neprotirecis si trochu? Kdyz uz tu tak verejne lzes, alespon si zkus v hlave prehodnotit, co jsi sem jiz napsal!!!!!! Je to smesne.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:23
Tragédie v JRD
Uz ho nechte.. ztrapnil se tu predevsema sam .... at z toho zase neni strom pres pul periskopu .. udelal ze sebe blba, v dobe kdy tady uz viselo, ze je to sasinka po icq si hral jeste na nekoho jinyho a vydavali se za dva ruzny lidi .. nema smysl to resit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 18:42
LS
V tom pripade jsem ta moc zhora a zadam o zaslani nahravky na CZ-DIR@IVAO.AERO, kde dojde k prezkoumani. Staci to nahrat kamkoliv a poslat jenom odkaz...

Ad LKPR) zajiste jste mel asi docelo stastny vyber hodiny, resp. samozrejme pokud je v uzivani 31 a plati zkracene paramtery drahy 31, tak to neni, ale jsem zvedavy, az budete opet na LKPR a neberete si svych 18litru a bude v uzivani jen jedna draha, ridici vas posle na vyckavaci a tam budete 50minut cekat z duvodu provozu... O tom by mohl Honza Stindl dobre povidat, jaky mel hezky skoro hodinovy vyhled na drahu z vyckavaciho...

ad objizdeni na vyckavacim) asi jste spatne poslouchal tu nahravku...to letadlo ho objelo samo od sebe, protoze ho nevidel na pojezdove, ale mimo, coz je zpusobeno default scenery x LKPR 2004 a TWR nedal prikaz k objeti, ale zacal resit, jaktoze se tak stalo. Jelikoz to letadlo pote stalo pred Stepanem, tak co mel asi delat? Nechat Stepana projet opet letadlem, aby teda udrzel poradi v jakem prijeli?
Tohle je bohuzel od realu trosku odlisne a je to velky problem, ze nekteri piloti nemaji mapy atd a je to velka skoda.

Ale jak rikam, pokud mi nekdo posle nahravku, prezkoumam ji a uvidime, kde je tedy pravda...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:15
Marky Parky   
Tak zajímavou náhodu mezi OKPPA a OKPAP už jsme odhalili, kdo ještě neodhalil, nechť koukne sem: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=128885&lan=0

Všimněte si prosím vás pozorně hlavně IP adresy ze které přistupovali, protože (pravděpodobně úplnou náhodou) ten včera úplně náhodou zaregistrovaný nový člen periskopu jménem Vlasatec přistupuje a píše svoje příspěvky z IP adresy 213.194.206.130. Ale to bude taky určitě náhoda.....

Štěpáne, to nebyl dobrý nápad pouštět se do manipulací s technologiemi které tě tak snadno prozradí....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:17
pseudoMates

Máš u mě na simpivu pivo..)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 19:21
Lowmick   
Nedovedu si to vysvetlit jinak nez jako nahodu....


 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:31
Priskac   
vy tomu nikto nechapete poculi ste niekedy nieco o hackovani? (ne háčkovaní) proste Stepanovi sa ten Vlasatec nabural na kabel chyba v matrixe
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:45
Stepan S.
Jj přesně tak to byloNe ted už popravdě, nyní bych strašně moc prosil o to zablokování účtu na péráku, hodí se to.Stejně už mě to tu vůbec nebavi a nevim co zde mohu řešit a co ne.Jinak Ondřejovi se za včerejší C1 omluvim, doufám že on mě za ty fikce co tu psal také a dál to prostě řešit nebudu a nechci.S tim vlasatcem to zase na druhou stranu byla sranda jak mi psal FD po ICQ... Prostě každej je někdy vůl a já to na sobě projevil včera večer.Jediný co mě ted opravdu štve je to že jsem si bohužel znepřátelil i Matěje Q., kterého jsem měl rád a byli jsme celkem dobří kamarádi. On to snad ale pochopí, přeci jenom ví že jsem až tak daleko zajít nechtěl.Mates sry se** mě to... Tak ted se teda za všechyny co tam dělali včera bordel omlouvám a Ondřejovi GRATULUJI za C1 a doufám,že bude nyní alespon více obsazený prostor ČR (FIR PRG).
Štěpán (last contribution)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:55
Jaakov   
S tim crackem to moc nepřeháněj čoveče....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:58
Jaakov   
Zasloužil bys nakopat do koulí, abys to měl dostatečně ARAIG...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 21:17
Eurostar   
Hele nechtěl jsem do téhle debaty vůbec přispívat, ale přeci jen se zůčasnim. Co se stalo nevim, nemam podklady to hodnotit, nicméně myslim že jsi tvor myslící a jestliže se rozhodneš udělat to co včera (nevím detaily - vařim z toho co tu čtu ) tak by sis za tím měl stát, a né se tady ted omlouvat a mluvit o nějaké gratulaci, a tvoji oponenti by si měli stát taky za svým. Myslim že srát si sám na hlavu je blbost, měl bys být připravenej nést následky, pokud ses nějak provinil proti pravidlum a to jakýmkoli. Stejně tak bys neměl být nijak potrestán, pokud si žádná pravidla neporušil. Takže sypat si popel na hlavu je kravina, stuj si za svým názorem. Osobně se nemůžu přiklonit ani na jednu stranu, pač nemam podklady k tomu abych to mohl hodnotit. Znovu tedy říkám NEJSEM NA NIČÍ STRANĚ akorád nemam rád když někdo něco provede a dělá pak ze sebe blbečka že to vlastně tak nemyslel. Já se snažím vyjít na periskopu s každým po dobrém, nemám problém psát po icq s tebou ani s Matějem, nebo s Markym.

Jinak nevidim souvislost mazi mazanim uctu na periskopu a lety na ivao. myslim že se to týká víc ivaa, takže jde o účet spíš tam.

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 21:19
LS
Jenom doplnim, ze se nicim neprovinil (krome jeho brachy, ktery letel pod falesnym jmenem), takze by mu stejne nehrozila deaktivace konta...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   12. 10. 2006 / 17:55
bortak
Příště si Skuteč neber vůbec do úst. Pár let tam létám a dělám AFISáka. Je to super letiště s výbornou partou lidí, kterou touto lží můžeš i poškodit. Za ty tvoje tzv. znalosti by ti instruktoři urvali hlavu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   11. 10. 2006 / 20:33
zuNus   
OUU to muselo tam teda vypadat , to ani na mne nebylo takove nastvani (snad) , uff hruza
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   12. 10. 2006 / 19:07
Willhelm   
I když jsem osobně tohle Štěpánovo extempore nezažil, připomnělo mi jednu událost z mého PL-A výcviku. Měli jsme první výškové lety (S převýšením mezi start/přistání 450m (minimum dané předpisy je 300m)), ve vzduchu měli instruktoři vždy maximálně dva lidi. Řízení probíhalo pomocí PMRek, takže pro "hrdiny" dole nebyl problém najít náš kanál a odposlechnout jaké povely instruktoři žákům ve vzduchu dávají. Když odstartoval asi šestý kursista dostal se jen kousek od kopce a ve vysílačce se ozvalo klidným hlasem ne nepodobným instruktorovu tónu: "Toč pravou." - Pomlka a pak naléhavě: "Kurva říkám ti toč pravou nebo si nabiješ hubu!" Naštěstí byl dotyčný "pomalý" na povel a tak stihnul instruktor který ho znal jménem situaci zachránit. Kdyby totiž opravdu točil pravou, tak ztratil při zatáčce výšku a skončil by v lepším případě na stromě, v horším by nedoletěl na přistávačku a pohoupal by se na drátech vysokého napětí. (Jestli to někdo zná na Velkém Javorovém, ví o čem píšu.) Každopádně v téhle situaci šlo taky o hloupý žert, který ovšem velmi hrubým způsobem hazardoval s lidským životem.
Při létání na IVAO už jsem zažil různé situace - hovor na frekvenci o soukromých věcech i o tom jak "upirátit" ten či onen addon, dokonce i vtipálkovství ne nepodobné tomu Štěpánovu, se mi při mém letu povedlo vyslechnout. (Akorát, že dotyčný měl minimální znalost frazeologie a tak jen "plácal" zřetelné nesmysly na frekvenci, které nenechaly nikoho na pochybách, že jde opravdu o vtipálka.) Víte, na síti, kdy každý sedí v teple svého domova jde - alespoň podle rčení pana Wericha - o hovno, páč nejde o život člověka. Ale co když dotyčného přestane takováto zábava doma bavit a vyrazí si "hrát" do skutečného světa? Běhá mi z toho mráz po zádech a vůbec se nedivím vášnivé diskusi, kterou tady Štěpánova akce vyvolala.
Zkusme si teď připomenout krásný Tondeho příspěvek, který mě vždy vezme u srdce: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=102372&lan=0&gr=0
Pamatujme na něj v reálném i virtuálním světě a dělejme vše proto, abychom my sami neskončili na té "temné" straně. Ve virtuálním světě si nenechme zkazit radost z našeho koníčku, nenechávejme však podobné "akce" bez reakce - máme dobré "adminy" kteří mají prostředky, jak zajistit aby se takovéhle situace neopakovaly, nebo se stávaly co nejméně. V reálném světě se pak snažme, co nám naše možnosti dovolí, aby kvůli hlouposti nedošly k úhoně lidské životy.
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR - vyjádření   12. 10. 2006 / 19:13
pseudoMates
Naprostej souhlas.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:36
Michael   
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 15:52
Hory1989   
Touto cestou chci skoro všem pilotům moc hezky poděkovat za laskavou přítomnost na mé zkoušce. Byl jsem potěšen, že se tam snad neobjevil nikdo, kdo by online létání nezvládal, takže jsem neměl práci s vysvětlováním.
Speciální poděkování všem, kteří zajistili krásně tok provozu a bez problému konali mé instrukce. Jmenovitě bohužel děkovat nemůžu, protože nemám přesný přehled, kdo to všechno byl a nerad bych někoho opomněl. Takže na to, jestli jste to byli vy, si odpovězte sami.

Naslyš
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:11
Tommy   
Díky za řízení pane a naslyš
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:34
Latom   
Předně ti chci gratulovat, byť tu nezazněl ještě potvrzující výsledek a máš moji poklonu, za to jak jsi to zvládal.
Neměl jsi to lehké a byť jsi na mne nějak pozapomínal, s ohledem na provoz se nebylo ani čemu divit, ale pevně něřím, že budeš pokračovat v podobném výkonu a staneš se dalším velmi kvalitním řídícím, pod kterým bude radost lítat. Držím palce.
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 16:55
Gustav ( BHA576 )   
Tak já jsem to celé zažil in natura posléze i z pozice ATC observer.
1. Zkouška to byla jako řemen,provoz velmi slušný včetně letecké záchranky,která na Kladně naložila asi " mrtvoly" způsobem střelným a na Vypichu je pravděpodobně shodila přímo z vrtulníku,protože za cca 15 minut se stihnul otočit tuším třikrát
2.Co se týká Štěpána a jeho kamaráda no tak to je o trochu jiná káva.Je pravdou,že Štěpán anglicky umí,to mu nikdo nebere, ovšem hlášení,že bude schopen pokračovat na line up až za 5 minut jsme slyšeli všichni.Né že už tam čeká 5 minut jak tvrdí on.Situace byla celkem "groteskní" když jeho tuším Cessničku i přes upozornění řídícího prostě přejel zahraniční pilot se slovy,že ho vidí a asi jistý si tím,že Cessničku prostě přejede tak učinil.
3.Tímto pravděpodobně byl kalich hořkosti dopit do dna a tudíž pokus zablokovat h/p A rwy24 byl mistrně zvládnut pokynem řídícího pro ostatní letadla aby pokračovali po A1 a Z a tak se mohlo vesele startovat dál.Výsledek - nervové zhroucení "škůdce" a po srdceryvném výlevu o tom,že řídící neumí anglicky i jeho odpojení. Pravděpodobně proto Mates shání ten zvukový záznam.
4. Kamarád č.2 dostal tuším dvě možnosti,kudy odlétnout v tom hustém provozu.Ani jedna nebyla dost dobrá se slovy,že má málo benzínu,tak ať sebou řídící hodí.To už Mates nevydržel a chtěl k němu poslat cisternu s palivem.Toto na 10 minut utišilo problém,který se poté odpojil se slovy,že nebude hodinu čekat na letové povolení.P.S. nikdo ovšem neřikal,aby vůbec nastartoval
5. Ten B744 , kterému po startu začal hořet motor a hned se začal vracet na rwy 06 pak nakonec asi shořelo i spojení a zmiznul nám z radaru " bez slůvka rozloučení ".Tam mám jenom maličkost - dostal po vzletu na Praha radar ovšem byl pořád připojený na věž,ale alespoň to bylo to správné vzrůšo.
6. Na závěr bych chtěl říci dvě věci. Pochopil jsem,že když chceš řídícímu opravdu zavařit,tak si dáš volačku,která se dost blbě vyslovuje a když to chceš ještě vylepšit,tak tvůj kamarád si dá podobnou pouze trochu prohodí písmenka a už to má řídící "vylepšené"
A to,co zvládnul řídící včera je skutečně hodno té zlaté hvězdičky a moc se těším na nějakou zahraniční C1 a pevně doufám,že mu tam " zájemci " budou dělat podobná dusna jako u nás na LKPR. Schválně - kolik toho vydrží než řekne " Šajze katze"
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:21
LS
Tak trosku budu reagovat k Gustavovi...
1. Provozu bylo dost, ale ze zacataku to zvladal v pohode, ale postupne Ondra odpadaval...Krystof se otocil 2*...
2. Bohuzel jsem presne tu frazi neslysel, takze nemuzu posoudit, ale zajiste se vse ukaze zpetne na zaznamu...
Ten zahranicni pilot rikal, ze Stepan nestal na H/P (at zije default scenerka), tak tam proste najel
3. nemam k tomu co dodat, akorat ja bych byt Ondrou poslal Stepana na B a s klidem bych mu rekl, ze z duvodu provozu at ocekava nejmene 30minut zpozdeni, stejne jak to chodi v realu
4. Kamarad, nekamarad, protoze ho pry Stepan nezna, tak opravdu 15litru paliva, resp. 20litru co natankoval by mu pomalu ani nestacilo na doejti na vyckavaci, ale to zajiste mi presneji reknou lide, kteri litaji se Z-142 na jak dlouho by to cca bylo...
5. Ten B744 z radaru nezmizel a zpatky v Praze pristal...
A ted k samotne nouzi...Pokud mam pozar motoru, tak muzu prejit na radar, ale take muzu zustat na TWR...TWR musi ihned zacit koordinovat s APP, snazit se nabidnout pilotovi co nejsnazsi cestu zpatky na zem...Tim ze ho ladil na APP nebylo zrovna moc stastne, protoze pilot ma vetsinou spoustu prace a ted se jeste ladit nekam jinak...
Jinak samozrejme Ondra nekoordinoval s APP a byla skoda, ze zrovna v tu dobu nebyl prilet na 24...
6. Ano pokud chces trochu ridicimu zavarit, zmenis pismenka, trosku prehazis cisla volacek, coz se m,uze stat i v realu a spousta ridicich si cisla stale plete...
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:33
Jaris
zlinky cca 45 litru na hodku
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:35
pseudoMates
Takže 15litříků mu stačilo minimálně na jedno kolečko v poloze po větru a ještě by doletěl i do LKLT.. je tak?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:41
Lowmick   
Mates, kdyz letis z LKPR tak musis pocitat s nejakym zahrivanim motoru, motorovkou, popr. cekanim na slot (nebo na odlet podle FPL), pak kdyz jedes az ze S apronu na vyckavaci 24 (uplne na zacatek) tak to je taky "kousek" cesty, potom kdyz uz teda nekde cekas tak si musis drzet otacky pro dobijeni, to vsechno znamena pridani plynu a vetsi spotrebu...

Pochybuju ze s timhle dotycny pocital, podle me to mel plny a udelal to schvalne, jinak si to nevysvetlim...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 18:26
Tragédie v JRD
on ten magor musel mit neco se sasinkou spolecneho .. protoze mel nejakeho naseptavace, ktery mu radil co ma delat a rikat.... takze at si sasinka tvrdi ze neni jeho kamarad... tak dam klidne cokoli na to , ze cela ta trojka byla stepanova prace
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:46
Jaris
ne neni, 15 litru do zlina je sebevrazda jak pise lowmick, to bys v realu nikde neudelal, jak to rika on, musis udelat motorovku a pak drzet dobijeci cca 1600 coz ti shlta paliva celkem dost, 15 litru = neni mozne letet
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:35
Lowmick   
Teda sorry Stepane, ale na to ze litas v realu ses pekna guma radit nekomu at si dava 20litru do stodvaactyry, fakt nechi vedet jak dopadnou tvoje navigacni...
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 18:32
Tragédie v JRD
Hmm... to je jeste pohodicka.. spis se desim toho, jestli to pako zacne litat nekdy dopravaky... doufejme ze psycho testy na UCL apod jsuo dostatecne k tomu, aby podobny magory vyradily...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 18:55
Jaris
ulz
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 18:54
Bery Junior
K tomu bodu 4. Je možné aby si pilot napsal do FPL napsal jiné jméno než pod kterým je zaregistrován na síti? Já totiž když jsem pozoroval co se tam včera dělo, tak jsem se přes IVAE podíval na pilota s volačkou OKPPA a chtěl jsem se kouknout na jeho detaily, kolik ma nalitano na síti a tak, nestačil jsem se divit, protože ten pilot který letěl pod jménem xxxxxx ted si nevzpomenu tak v detailech měl napsáno Michal Šášinka, takže nevím jestli je pravda, že ŠŠ tvrdí, že ho nezná.
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 18:58
Marky Parky   
To docela možné je. Akorád je to porušení pravidel sítě. Ale kápls na to správně - on ten dotyčný neznámý dokonce totiž letěl pod účtem Michala Šášinky. A nejenom to, dokonce letěl ze stejné IP adresi jako Štěpán Šášinka. Takže silně pochybuju že ho Štěpán nezná
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 19:01
LS
No tak jelikoz uz to tu Bery Junior tedy zminil, tak tady je pravda:
Ja jsem chtel nejprve nechat vycukat Stepana, aby kapnul jak to tedy bylo, ale tady mate dukaz, ze ten OKPAP a OKPPA meli spolu opravdu co docineni a to NEGATIV bylo od Stepana...Schvalne kdo najde, jaka tam je podobnost
25187 B / 600 x 331 / michalsasinka.jpg
46019 B / 600 x 330 / stepansasinka.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 19:05
Lowmick   
Teda Stepane...s Z142 SDRY...N220....paliva na hodinu...zadny alternate...v rmk NO MAPS a trat DCT s FPL je snad trochu pod tvoji uroven...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 19:06
LS
palivo na hodinu a to ho mel 20litru, coz je tedy slaba pul hodina...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 19:06
pseudoMates
Počkej.. to byl přece bratr a ten nemusí lítat ARAIG... Ten má od "prezidenta zeměkoule" celoplošnou výjimku..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 19:08
Tragédie v JRD
-ironie/zert/narazka-
ja mu zadnou vyjimku nedal
-konec ironie/zert/narazka-
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 06:32
MadBird
A já už vůbec ne!! To je Škandál!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 20:15
Totti10
Nevim jestli ostatni maj tak vybornej zrak, nebo ja sem tak slepej... v citelnejsim provedeni by to prosim nebylo?
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 17:25
Tomino
Tak jak to tady pročítám,je to docela špatně a mírně jsem zezelenal,ařkoli jsem řídil na LKMT v době zkoušky,tak jsem neměl ani páru o tom,co se na LKPR děje,jen jsem sem tam mrknul že tam má Ondra hodně letadel a hodně práce,ani mě nenapdalo co se tam děje mimo ten traffic,a jak se tak dozvídám čím dál tím víc,tak me zcela šokuje,co se to děje mezi lidma,kteří mají stejný zájem a měli by to brát jako zábavu a případně pomoc na zkoušce tak,aby dotyčný udelěla co nejlepe.Myslím že tohle presáhlo daleko za hranice nějáh sporua včeho možného,nevím co si o tom mám myslet,tohle je pro silné povahy.JInak taky gratuluju ke zkoušce...
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 19:22
ZDESVA
presne si vystihl i moje myslenky zacina se to silne vzdalovat puvodnimu smyslu Ivaa na ivau jsme vsichni na jedne lodi a to dobrovolne tak si proboha pomahejme a neskodme si ale postupne zjistuju ze na ivau je nejrealnejsi ne litani ne rizeni ale odraz lidskych povah
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 23:14
pseudoMates
...přesně, jako v reálu..
A mohl by si to nějak blíže specifikovat..? To s těma povahama na IVAO..? Trošku to konkretizuj, ať víme, jak si to myslel. Nebo jinak, mluvím za sebe, tak ať vim, jak si to myslel.
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 23:36
crazy
Letani na IVAO se sice aktivne neucastnim a u vcerejsiho incidentu jsem nebyl. Nicmene neexistuje jediny duvod, proc by zrovna IVAO melo byt usetreno projevu povahovych vlastnosti nekterych jedincu. A ze techto jedincu pribyva (nejen) na tomto foru kazdym dnem.


Stepanovi S. nelze nez poprat rychly psychicky vyvoj, nizsi sebevedomi, rozumnou sebereflexi a pouzivani mozku "pred" cinem. Vetsina vrahu take sveho cinu nasledne lituje. I kdyz casto, podobne jako v tomto pripade, pouze kvuli negativnim nasledkum vuci nim samym, nikoliv kvuli cinu jako takovemu!! Z vystupovani SS na tomto foru mam velmi negativni pocit. Je to o to horsi, ze se nejedna o nejake ulety, ale systemove projevy nulove sebereflexe a prehnane kritiky ostatnich. Pouzil bych sice mene expresivnich vyrazu nez Mates o neco vyse, ale v zasadnich bodech s nim souhlasim. Stepanovi lze take poprat, aby dostal rozum drive nez se (nebo nekoho) zabije. S pristupem nejdriv konam a pak teprve myslim se v zivote moc daleko nedostane.

 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 00:48
Neo OK AAA
SS.....to uz ale prehanite je pravda, ze jsem na strane Pseudopilota atd., ale napsat nekomu neprimo ze je nacek to je silny kafe. Muze to byt blbec a buhvi co vsechno, ale kdyby mi nekdo neprimo napsal ( SS ) ze jsem nacek tak bych ho zaskrtil
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 00:53
Rozšafín Ctibum   
Buď v klidu ) . SS = ŠŠ = Štěpán Šášinka. O žádného příslušníka bývalých německých sil se rozhodně jednat nemělo )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 01:04
Neo OK AAA
No jasne ja chapu, ze SS=Stepan S. ale stve me ze to vypada prinejmensim dost zvlastne@@

Ale v poho nebudem to resit myslim, ze dotycny uz stejne spi (uz je u vas 1 v noci ) a zejtra se to ztrati v novych nazorech na FSX
 

Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   11. 10. 2006 / 19:09
Gustav ( BHA576 )   
Ondro gratuluji ke zlaté hvězdě - pak to někdy zapijeme.
Dále ti gratuluji k docela slušně se rozvíjejícímu stromu,který píše stejný autor avšak pod uměleckým pseudonymem
P.S. Už se těším na ty útoky " kamikadze " až i já za několik málo hodin ( ještě nalétaných) budu zkoušet štěstí o svojí první zlatou hvězdu.Naštěstí pro všechny na IVAO pouze o hvězdu pilota
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   11. 10. 2006 / 22:21
Hory1989   
Jestli jsi myslel mě, co píše, tak o co přesně jde?
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   11. 10. 2006 / 22:25
Filip   
Ne, myslel Stepan S. alias Vlasatec...
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   11. 10. 2006 / 23:45
Rozšafín Ctibum   
Jojo, na to se taky moc těším , a pokud by to ostatním nevadilo, rád bych si, za svoji oddanost zkoušejícího IVAO, a pokud bys nebyl proti, Tvoji zkoušku odzkoušel.
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   12. 10. 2006 / 08:12
Hory1989   
Myslím, že mě tam v brzké době taky uvidíš. Přece jenom ty křidýlka na frčce mi chybí
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   12. 10. 2006 / 16:18
Gustav ( BHA576 )   
Borku tak to bych si považoval za čest.
Zbývá už pouze pár maličkostí.
1. 73 hodin a 57 minut alespoň tolik ukazuje budík na IVAO
2. Dále zhubnout,abych se vůbec do Cessničky vešel
3. Takové Cessničce vyladit motor,aby mne vůbec zvedla do vzduchu
P.S. Vždyť i u Jumbíka mi musel Adam nechat předělat displeje až nad autopilota,abych na ně vůbec " přes léty pěstovaný socialismus ( panděro )" viděl
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   12. 10. 2006 / 17:30
Teflon_490   
Jestli se muzu Gustave zeptat, k bodu jedna, to je odpocet do ceho?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   12. 10. 2006 / 17:32
Gustav ( BHA576 )   
Do jednoho tisíce hodin na IVAO.To mne donutí tu zkoušku začít,jinak bych asi byl ostudou celé české divize
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   12. 10. 2006 / 17:34
Teflon_490   
Urcite ne Ty uz si ted pychou ceske divize, a mas uz neco jako nabeh na "spirit of division"!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 debrifing :)   12. 10. 2006 / 17:40
Gustav ( BHA576 )   
Díky.
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 21:27
miua
Tak si doma u počítače sedím u sedmičky moravské Frankovky, ročník 1999, z kamarádovi vinice, radši už ani "neletím" ( bo by mně sebrali virtuální lincenci , čtu tento thread ( pánové angličtináři prominou ) a přemýšlím, proč se vlastně pan pilot Š..... k ničemu ( kromě nasypání popelu na hlavu )na svoji obhajobu nevyjádřil. Nebo se bál hájit pod svým pravým jménem ( dlouhé Vlasy ....)?
A ostatní, nejen Ti, za kterýma je při pohledu zpátky už něco vidět ( Tragédi, Pseudomatesi, Markyové, Tefloni, Gustavové, Latomové, ..... a všichni ostatní )- nenechte se ani na okamžik odradit nebo otrávit, patřím ke generaci těch starších a bohužel asi nejstarších na tomto fóru a platí, že ačkoliv ... ....., karavana kráčí dál a člověk, který se neumí postavit ke svým mindrákům čelem, nestojí ani za odpověď.
Jinak se přidávám ke gratulaci k získání C1, ač jsem k tomu tentokrát nijak nepřispěl.
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 06:36
Flanker
Sice jsem na síti nikdy neletěl, ale musím říct, že tohle mi doslova vyrazilo dech. Někomu schválně škodit, mstít se nebo já nevím co svědčí o skutečné povaze toho nebo těch dotyčných (Štěpán, Vlasatec atd.). Štěpáne tím jak sis tu pak nasypal popel na hlavu, omluvil se a ještě pogratuloval zkoušenému, ač ses na síť připojil se zcela jiným úmyslem je teda opravdu síla... Pár měsíců zpátky se věnuji jen plachtění v Condorovi a musím říct, že mi tahle událost silně kontrastuje s naším létáním tam, při on-line závodech. Sešla se tam skvělá parta Čecho-Slováků, lidí které to opravdu baví, lidí mladých i starších, absolutních začátečníků kteří nikdy v reálu neletěli až po ostřílené borce s náletem několika stovek hodin na různých typech. Jeden ctíme druhého, profíci radí nám začátečníkům, diskutujeme, prostě asi ráj . Ač na první pohled tolik odlišné IVAO a Condor, přesto úplně stejné a to sice: JE TO VŠECHNO O LIDECH! A na závěr, jak napsal pan Karel Douda v článku na Aerowebu: "Vychovat z člověka letce je snadné, vychovat z letce člověka je obtížné, někdy skoro nemožné". Hezký den všem L.
 

Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 16:37
ZDESVA
nenapsal bych to lip a tenhle clanek bych pouzil jako zkonkretneni na co se me ptal Mates v mem predchozím clánku
 

Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 17:40
pseudoMates
Pořád ale ten tvůj článek nechápu a žádám o konkrétní vysvětlení. Nemůžu se totiž zbavit dojmu, že si to myslel na mě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 22:31
ZDESVA
Matěji ted vyjmečně ne))))) ale ted trochu vazneji myslím to globálně na celé síti ale samozřejmě nejvíc zkušeností mám v naší divizi těžko můžu posuzovat jak je to v jiných divizích logicky.nebudu nikoho jmenovat necht kazdy posoudi sam v sobě jak se chová vuči jinejm atd samozřejmě že mám svoje ,,typy,, ale nejsem kompetentní je veřejně posuzovat mam k nim výhrady co se týká povahy stejne jako nekdo jiný má třeba výhrady ke mé osobě . muj příspěvek byl myslen znovu zdůraznuji globálně. Myslím si , že povaha významných lidí na ivau NAPR. clenů staffu ve VSECH divizích NE JEN v naší a to zdůraznuji má velký vliv na ostatní protože logicky oni ovlivnují chod ivaa a lidi nově přicházející na sit.

PS: všiměte si prosím velkých písmen v textu a laskavě je nepřehlédněte vztahovačnost je nepříjemná vlastnost))))) dobrou noc všem
 

Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 23:29
Neo OK AAA
Chjo co se to tu deje? jsem na 10 dni v Anglii a uz se tady virtualne mlatite.....na to by byla potreba nejaka prijemna historka Tondeho....ten to vzdycky umi tak hezky uklidnit tak se kurva vsichni proberte z depresi (podzim je uz tady) a pekne si to za tepla vyrikejte na ICq a nezasirejte tohle forum (i kdyz i ja jsem byl zvedav co to bude pac to co psal vcera Pseudopilot.....zkratka pak jsem se celkem tesil co se stalo, ale ze to bude takova vec...to jsem necekal) dejte si vsichni hlavu do chladu...pomaha to
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   11. 10. 2006 / 23:39
crazy
Je pravda, ze se posledni dobou casteji na foru resi chovani clenu nez cokoliv jineho. Ale prechazeni podobneho chovani pouhym ignorovanim k nicemu nevede. Aneb SKODA FACKY, KTERA PADNE VEDLE! (pripadne muzeme server presunout na adresu www.FIGHTsim.cz)
 

Re: Re: Výsledek zkoušky C1 na LKPR   12. 10. 2006 / 16:47
Tomino
Bohumile,kurva se neříka
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ