| | | FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 14:48 | |
| | Prosim, kdo mate koupeny FSX v Deluxe verzi, jak je to s SDK? Neco jsem jiz zanznamenal mezi prispevky ohledne scenerek, ale jak to vypada s 3D nastroji? Kdyz neni Gmax dale podporovan, jaky bude nastroj na modely? Existuje nejaka podpora import/export 3Ds max? |
| |
|
| | | Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 14:51 | |
| | GMAX je nadále podporován a součástí SDK, ale navíc jsou přidány exportní pluginy pro další programy. |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 14:58 | |
| | Gmax je podporovan, ale jaka verze? Jestli se nepletu, tak Autodesk Gmax prestal sirit, neni tomu tak?
"Autodesk will no longer offer Gmax® software as a stand-alone product."
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?id=5562445&siteID=123112
Tak jak to s Gmaxem je? Je napevno soucasti SDK a jako takovy vydavan, nebo SDK FSX podporuje program, ktery vlastne jiz nelze legalne ziskat? A kdyz zminim Maxko - tam pluginy konecne jsou? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:01 | |
| | Písni mi na OCQ, něco se dá vymyslet 318781405 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:02 | |
| | Je přímo součástí SDK, a je to verze 1.2. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 17:21 | |
| | CHlapi nestraste ja viem len v gmaxe robit. A crakovat sa mi nechu programi. |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:04 | |
| | Zaujala mne cast pridanych exportnich pluginu pro dalsi programy...
Bylo by mozne uvest pro ktere?
Predem dekuji. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:06 | |
| | Předpokládal bych plnokrevnej 3DMax. Přiznejme si, že GMax je vlastně jeho odlehčená verze. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:08 | |
| | Pokud vím tak plugin do GMAXu fungoval i v MAXu nebo ne?
Já osobně bych uvítal třeba plugin pro LightWave protoze GMAX a potazmo MAX mi extremne nesedi co se tyka ne-logicnosti prace.... Holt co se na Amize clovek nauci na to se na PC spatne zapomina... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 23:18 | |
| | Zlatá slova, v Lightwavu bych taky něco dokázal "spáchat", začínal jsem asi stejně jako ty, Amiga + Imagine a následně Lightwave |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:12 | |
| | Primárně plný 3DS MAX. K dispozici je pak ještě konvertor .X to .MDL který má podle SDK umět obecně převést libovolný .X soubor, ale MS garantuje bezchybný převod animací pouze při převodu z 3DS MAX. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 15:16 | |
| | Tož .X do .MDL už fungovalo tak nějak i v dobách minulých, neb jsem kdysi statické objekty v LightWave tvořil a právě přez export do .X a následně do .MDL a finálně do .BGL se je dařilo do FSky přidávat ale...
Nu což... snad ve FSXI |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 16:21 | |
| | Jde mi o to, ze mam rozdelany model v Maxku 8 a predchozi pokusy o import z 3ds Max do Gmaxu pres dostupne formaty se moc nepovedly. Obvykle tam byly problemy se stinovanim a tak. Takze mohuh v klidu pokracovat v praci s nadeji, ze hotovy model v 3ds Max se selekcemi a animacemi bude bez problemu mozne primo konvertovat do mdl? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX Deluxe - SDK? 11. 10. 2006 / 16:25 | |
| | Myslím, že to bude do budoucna nejvíce podporovaná cesta tvorby modelů. |
| |
|
|