| | | premet s necim vetsim atd 9. 10. 2006 / 22:26 | |
| | Vsichni vime ze ve FS neni problem udelat premet napr se 747 atd, jak je to v realu, kdyz se takovato letadla navrhuji, je to nekdy snad soucasti nejakych prvnich letu? Konkretne premet imho tezko, ale co tak "neobvykleho" se muze provadet(lo) v realu pri techto letech? |
| |
|
| | | Re: premet s necim vetsim atd 9. 10. 2006 / 22:31 | |
| | No .. aby jsi se nedivil co dokazou velka era... sice ne premet, ale DC10 zvladla prakticky let na zadech .. naklon byl asi 140 ci 150 stupnu ... a rozdejchala to .. (no, ale standardni to moc neni |
| |
|
| | | | Re: Re: premet s necim vetsim atd 9. 10. 2006 / 22:32 | |
| | a neprakticke (vzhledem k pohodli cestujicich) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: premet s necim vetsim atd 9. 10. 2006 / 22:36 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: premet s necim vetsim atd 10. 10. 2006 / 17:40 | |
| | Mas na mysli FedEx hi-jack? |
| |
|
| | | Re: premet s necim vetsim atd 9. 10. 2006 / 22:37 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: premet s necim vetsim atd 10. 10. 2006 / 16:21 | |
| | to jsem neznal, ale presne to mam na mysli |
| |
|
| | | Re: premet s necim vetsim atd 10. 10. 2006 / 00:53 | |
| | Kdyz jsem byl letos v Berlíně na ILA, tak tam Airbus Industries predváděli (jak jistě všichni víte) A318, A340 a A380. Se všemi letadly tam prováděli psí kusy (na čtvrtém snímku je A380). Chápu, že dělat něco takového s prázdnými letadly je něco jiného, než plně naložené lidma, nákladem a palivem...
Pozn: foceno nohama na zemi a vodorovným foťákem |
| |
|
| | | | Re: Re: premet s necim vetsim atd 10. 10. 2006 / 01:05 | |
| | | |
|
| | | Re: premet s necim vetsim atd 10. 10. 2006 / 17:39 | |
| | Součástí prvních zkušebních a ani žádných dalších letů to určtě není. Pokud vím, tak letouny, které nejsou konstrukčně určeny pro akrobatické létání to v náplní žádných zkoušek před certifikací ani po ní nemají ( trochu zkušeností s L410 a L610 - jsou to sice malé letadla, ale předpokládám že u těch větších je to to samé, ne-li přísnější - co se týká "neobvyklých" manévrů). Nicméně faktem je, že v průběhu zkoušek, konkrétně při zjišťování pádových vlastností letounu, se neobvyklé náklony při pádu vyskytují - 90° i více nebylo výjimkou - to se ale neprovádí úmyslně a zrovna příjemné pocity ani radost to rozhodně nepřináší. |
| |
|
|