Tak za a) Dálková flotila je SILNĚ prodělková - je dotována linkama typu Moskva, Cairo, Bejrút. Z jednoho prostýho důvodu. Místo velkýho baggage compartmentu ve střední části letadla, je umístěna nádrž. Takže místo draze zaplaceného nákladu, který se rovná zisku pro společnost, do toho narveš 15 tun draze zaplaceného paliva, což je pro společnost minus.
za b) Je to jen otázka času, než se větší potíže projeví. WAA a WAB jsou starý 15let a každej den mají téměř 19 motorovejch hodin. Nevim, ale to je docela mazec.
YAC - co já vim, byl od někud z dálnýho východu, či co a YAD je tušim od Aeroflotu, kterej s tim hobloval LFPG-UUEE-RJAA... Takže to taky bude mňamka..
737-900ER není žádná výhra, nejsou tam dvě uličky, ale dovolím si opnovat s Tragédem, kdyby totiž koupili full economy verzi, nedají do toho tolik paliva, kolik by na ten Ňů jork potřebovali, takže podle mne, full economy verze nehrozí. Resp. nebudou tam rozteče sedaček tak na těsno, jinak by to nevyšlo s váhou pro palivo. |
|