| | | Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 08:41 | |
| | Mám už konečně FSX a chtěl bych se zeptat, jestli by šlo do něj přidat můj oblíbený c-130? Když ho tam dám, tak nefungujou budíky. Není na to nějaký fígl? Díky |
| |
|
| | | Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 08:50 | |
| | A přidal jsi nějakej file do složky gauges? Předpokládám-li, že ano, hlásí ti to nějakou chybku při loudování toho letadla? Pokud ano, tak odklepni tuším yes, ajko že to chceš risknout a používat ty přístroje, možná pak ještě budeš muset odklepat nějaké jiné errory, ale může to fungovat. Já takhle přístroje v L-13 rozchodil.
Pokud je to ovšem bez errorů, tak to budeš muset počkat na upgrade od vývojáře C-130. Finta je v tom, že FSX zavrhla technoligie pocházející již z dob FS98 a vrhla se tuším čistě na XML. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:31 | |
| | L 13 Blaník treba stiahnuť z Piperovej stránky, tam ho wolfgang upravil pre FSX demo, snáď by mal bez problémov fungovať aj v FSX, ale neviem, ešte FSX nemám, dúfam že bude dnes. Je tam český, slovenský a nemecký. Mňa by ale zaujímalo, či sa dá použiť srtm mesh
od Vladimíra Stojeho a kam ho tam dať.
jožo |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:41 | |
| | Aha, no super, díky Už se těším, jak ho nechám vyvléct na oblohu
A pokud jde o SRTM, vypadá to, že nebude potřeba. Co zatím vím, je mesh v FSX o mnoho podrobnější než u default FS9. Osobně se mi to tak "super" nezdá, ale dokud nevychytám nastavení aby to slušně šlapalo, nemůžu tvrdit s jistotou, že není problém práv v tom. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:48 | |
| | Ty asi vieš, kde to je, ale ak by náhodou niekto nevedel, tu je link: http://www.fsglider.de/frset_e.htm . A ak by Ti to nerobilo veľký problém až budeš s ním robiť aerovlek, nemohol by si sem hodiť dva screeny, jeden z kabíny na vlečnú a druhý zvonku na celý vlek? Dúfam, že to lano už nie je zapnuté tak, ako bolo na orig. screenoch pod vetroňom. Díky,
jožo |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:35 | |
| | No teda s tým lanom ma dorazili, ale zaujímavé, že s Blaníkom to pripnutie lana vypadá trochu lepšie. Ja si dnes idem pre FSX a skúsim tam nejako dostať ako vlečnú Z226-ku, aj keby som mal obetovať Maule.
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:38 | |
| | Tak jestli na thle přijdeš ... Já jsem v celé FSce marně hledal, kde to vlečný Echo vůbec je a nenašel |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:47 | |
| | To bude nějakej paobjekt zahrabanej pod misí. Třeba už v DEMU byla ta letadlovka, co se vedle ní bombardovalo taky objektem zahrabaným přímo v misi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:49 | |
| | I tam jsem pátral. Zatím bezvýsledně. Asi vypíšu odměnu. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:49 | |
| | Vieš čo skúsim? Jednoducho prepíšem Maule na 226-ku, bude síce písať že je to Maule, ale ukazovať sa bude 226-ka. (aspoň dúfam) V FS2004 som to urobil s AI mašinou, že som ju takto nahradil inou. Ale musí mať rovnaký podvozok.
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:01 | |
| | Je, teď možná mám malé řešení. nemusíš jí dávat hnedle pryč, jen zaměň názvy letadel v "Title" v aircraft.cfg. Jestli funguje podobně jako AI traffic.
Upřímně, já už byl při zkoušení tak ospalej, že mi ani nedošlo, že mě vleká Maule - viděl jsem jen titulek Echo, tak jsem hledal Echo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:51 | |
| | teraz som sa vrátil, bol som pre FSX, doma (teraz som v robote) ju nainštalujem. Zaujímavé - všimol som si vzadu na krabici: Made in Ireland.
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:55 | |
| | To máš asi speciál verzi pro IRA |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 12:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 16:23 | |
| | no .. vzhledem k tomu, ze to nejspis v irsku zabalili do pixly... tak tam je made in ireland .) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:00 | |
| | Pozeral som aj to
jožo |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:23 | |
| | Já také, díky. Blaník vypadá docela hezky, ale za docela tragické považuji ten dost nestandartní (až příšerný) průhyb křídel u DG808...?! |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 20:27 | |
| | ahoj,
naše sr_srtm a cr_srtm se od default zpracování srtm ve fsx liší trochu zaostřením, viz obrázek Ralska
http://www.volny.cz/stoje/scen/fsx_srtm1.gif
Výhodou default terénu ve fsx je přizpůsobení rovným polygonům defaultních letišť (u sr_srtm a cr_srtm to bylo udělané jenom asi pro desítku letišť s největšími schody).
Zdravím
Vláďa Stoje |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 21:24 | |
| | Ďakujem aj tu
jožo |
| |
|
| | | | Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:10 | |
| | To jsem zkoušel ještě v demu a přístroje se sice ukázaly, ale nefungovaly |
| |
|
| | | Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 08:53 | |
| | K addonům:
a) Scenerky se instalují standardně. Víceméně fungují všechny (i celly), s výjjimkou VPT Ortofoto.
b) Letadla se namísto do složky Aircraft nahrávají do SimObjects/Airplanes
c) Dodatečné knihovny co se dávaly dříve do Modules mohou být uloženy kdekoliv, volají se ze souboru dll.xml, který je v Documents and settings ve stejném místě, jako je fsx.cfg |
| |
|
| | | | Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 08:55 | |
| | A jak je to se strukturou adresářů scenery a textures? Zůstala zachována jako u FS9? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 08:57 | |
| | Zůstala zachována. Ale nově je možné také textury balit rovnou dovnitř BGLek - viz moje včerejší ortofoto. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:10 | |
| | Škoda, že zatím jen tvoje |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:13 | |
| | No, nejsem si zcela jistej, jestli to bude zrovna výhodný řešení pro pomalejší mašiny. Protože BGLko bude muset nejdřív do procáku k dekomprimaci a pak teprv budou cestovat textury do grafárny. Zatímco to co se chystá v DX10.1 předpokládá, přímou cestu textur z disku do grafiky. Ale třeba si to jen špatně představuju. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:18 | |
| | Třeba půjde do grafiky celý BGLko |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:20 | |
| | To by ale předpokládalo mít v GPU i dekomprimační nástroj. Myslel sem, že tohle le práce klasickýho CPU? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:35 | |
| | Nachytal, to byl malý joke |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 09:49 | |
| | proc by? kdyz GPU uz dokaze pocitat leky proti rakovine .. tak muze dekomprimovat BGlka.. nepodcenuj je, GPUcka dneska nejsou zadny hloupy čipy... to jen tka naokraj
to, ze by ty BMPcka byly v BGLku ma sve vyhody - mit v jednom adresari tisice BMP je spolehlivy zabijec vykonu pri nacitani tech BMPcek do pameti ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 10:58 | |
| | Jj, taky v tom spatřuju výhodu, hlavně protože to vypadá že se s texturou může zacházet po daleko větších kusech než po 256x256. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:27 | |
| | 256x256 je ale omezení DX9, tak teda potom nevím, zda to nakonec Grafárna nepošle ke zpracování do CPU??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:43 | |
| | O tohle nejde. Jde naopak o to, že je jednodušší načíst velký kus textury a ten kouskovat v paměti podle potřeby, než nuceně načítat už z disku množství malých kusů 256x256.
Navíc to není omezení DX9 jako takového, fůra aplikací používá různé workaroundy - Běžně gamesky pracují s texturami 1024x1024 a na některých kartách se dá použít i 2048x2048. Je ovšem pravdou že je to mimo standard. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 11:58 | |
| | Je pravda, že nový karty si v režimu DX9c poraděj i stexturama 2kx2k
Standard DX10 má už podporu pro textury 8kx8k. To by mělo podstatně přispět ke zrychlení hlavně tím, že i ke složitějšímu modelu by měla stačit pouze jedna textura a ne hafo malejch. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 12:06 | |
| | Takze ak spravne chapem ak robim sceneriu je lepsie jedna (1024x1024) textura ako napriklad styri (512x512) textury? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 12:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 12:12 | |
| | Tak budem musiet zmenit svoj stil tvorenia textur. Skoda, ze som sa to dozvedel az tak neskoro |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX 6. 10. 2006 / 18:43 | |
| | jupi... a ja si myslel ze to je naopak. a co tiles? napr. 64*64??? co to udela? |
| |
|
|