FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 2. 12. 2024, svátek má Blanka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přidání addonů do FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 08:41
pawlick
Mám už konečně FSX a chtěl bych se zeptat, jestli by šlo do něj přidat můj oblíbený c-130? Když ho tam dám, tak nefungujou budíky. Není na to nějaký fígl? Díky
 

Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 08:50
OK-Milda (BHA410)   
A přidal jsi nějakej file do složky gauges? Předpokládám-li, že ano, hlásí ti to nějakou chybku při loudování toho letadla? Pokud ano, tak odklepni tuším yes, ajko že to chceš risknout a používat ty přístroje, možná pak ještě budeš muset odklepat nějaké jiné errory, ale může to fungovat. Já takhle přístroje v L-13 rozchodil.
Pokud je to ovšem bez errorů, tak to budeš muset počkat na upgrade od vývojáře C-130. Finta je v tom, že FSX zavrhla technoligie pocházející již z dob FS98 a vrhla se tuším čistě na XML.
 

Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:31
jožo
L 13 Blaník treba stiahnuť z Piperovej stránky, tam ho wolfgang upravil pre FSX demo, snáď by mal bez problémov fungovať aj v FSX, ale neviem, ešte FSX nemám, dúfam že bude dnes. Je tam český, slovenský a nemecký. Mňa by ale zaujímalo, či sa dá použiť srtm mesh
od Vladimíra Stojeho a kam ho tam dať.
jožo
 

Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:41
OK-Milda (BHA410)   
Aha, no super, díky Už se těším, jak ho nechám vyvléct na oblohu

A pokud jde o SRTM, vypadá to, že nebude potřeba. Co zatím vím, je mesh v FSX o mnoho podrobnější než u default FS9. Osobně se mi to tak "super" nezdá, ale dokud nevychytám nastavení aby to slušně šlapalo, nemůžu tvrdit s jistotou, že není problém práv v tom.
 

Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:48
jožo
Ty asi vieš, kde to je, ale ak by náhodou niekto nevedel, tu je link: http://www.fsglider.de/frset_e.htm . A ak by Ti to nerobilo veľký problém až budeš s ním robiť aerovlek, nemohol by si sem hodiť dva screeny, jeden z kabíny na vlečnú a druhý zvonku na celý vlek? Dúfam, že to lano už nie je zapnuté tak, ako bolo na orig. screenoch pod vetroňom. Díky,
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:57
OK-Milda (BHA410)   
Něco mám. http://flight.sanyjo.cz/download/test_fsx_2.zip
No s tím napojením lana se malinko bojím, je to stejné. Sice krásně vlaje v luftu, ale ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:35
jožo
No teda s tým lanom ma dorazili, ale zaujímavé, že s Blaníkom to pripnutie lana vypadá trochu lepšie. Ja si dnes idem pre FSX a skúsim tam nejako dostať ako vlečnú Z226-ku, aj keby som mal obetovať Maule.
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:38
OK-Milda (BHA410)   
Tak jestli na thle přijdeš ... Já jsem v celé FSce marně hledal, kde to vlečný Echo vůbec je a nenašel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:47
MaPa   
To bude nějakej paobjekt zahrabanej pod misí. Třeba už v DEMU byla ta letadlovka, co se vedle ní bombardovalo taky objektem zahrabaným přímo v misi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:49
OK-Milda (BHA410)   
I tam jsem pátral. Zatím bezvýsledně. Asi vypíšu odměnu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:49
jožo
Vieš čo skúsim? Jednoducho prepíšem Maule na 226-ku, bude síce písať že je to Maule, ale ukazovať sa bude 226-ka. (aspoň dúfam) V FS2004 som to urobil s AI mašinou, že som ju takto nahradil inou. Ale musí mať rovnaký podvozok.
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:01
OK-Milda (BHA410)   
Je, teď možná mám malé řešení. nemusíš jí dávat hnedle pryč, jen zaměň názvy letadel v "Title" v aircraft.cfg. Jestli funguje podobně jako AI traffic.
Upřímně, já už byl při zkoušení tak ospalej, že mi ani nedošlo, že mě vleká Maule - viděl jsem jen titulek Echo, tak jsem hledal Echo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:51
jožo
teraz som sa vrátil, bol som pre FSX, doma (teraz som v robote) ju nainštalujem. Zaujímavé - všimol som si vzadu na krabici: Made in Ireland.
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:55
MaPa   
To máš asi speciál verzi pro IRA
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 12:00
jožo
Jo a ešte som zabudol, Wolfgang upravil do FSX aj ASW 15B :http://www.fsglider.de/frset_e.htm , pokúsim sa ho presvedčiť, aby upravil aj LS 8-18.
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 16:23
Tragédie v JRD
no .. vzhledem k tomu, ze to nejspis v irsku zabalili do pixly... tak tam je made in ireland .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:59
OK-Milda (BHA410)   
Chybka se vloudila, jsem přehodil názvy. Tady:
http://flight.sanyjo.cz/download/test_fsx_1.zip
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:00
jožo
Pozeral som aj to
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:23
Flanker
Já také, díky. Blaník vypadá docela hezky, ale za docela tragické považuji ten dost nestandartní (až příšerný) průhyb křídel u DG808...?!
 

Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 20:27
Vláďa Stoje
ahoj,

naše sr_srtm a cr_srtm se od default zpracování srtm ve fsx liší trochu zaostřením, viz obrázek Ralska

http://www.volny.cz/stoje/scen/fsx_srtm1.gif

Výhodou default terénu ve fsx je přizpůsobení rovným polygonům defaultních letišť (u sr_srtm a cr_srtm to bylo udělané jenom asi pro desítku letišť s největšími schody).
Zdravím

Vláďa Stoje
 

Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 21:24
jožo
Ďakujem aj tu
jožo
 

Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:10
pawlick
To jsem zkoušel ještě v demu a přístroje se sice ukázaly, ale nefungovaly
 

Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 08:53
Marky Parky   
K addonům:

a) Scenerky se instalují standardně. Víceméně fungují všechny (i celly), s výjjimkou VPT Ortofoto.
b) Letadla se namísto do složky Aircraft nahrávají do SimObjects/Airplanes
c) Dodatečné knihovny co se dávaly dříve do Modules mohou být uloženy kdekoliv, volají se ze souboru dll.xml, který je v Documents and settings ve stejném místě, jako je fsx.cfg
 

Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 08:55
MaPa   
A jak je to se strukturou adresářů scenery a textures? Zůstala zachována jako u FS9?
 

Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 08:57
Marky Parky   
Zůstala zachována. Ale nově je možné také textury balit rovnou dovnitř BGLek - viz moje včerejší ortofoto.
 

Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:10
OK-Milda (BHA410)   
Škoda, že zatím jen tvoje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:13
MaPa   
No, nejsem si zcela jistej, jestli to bude zrovna výhodný řešení pro pomalejší mašiny. Protože BGLko bude muset nejdřív do procáku k dekomprimaci a pak teprv budou cestovat textury do grafárny. Zatímco to co se chystá v DX10.1 předpokládá, přímou cestu textur z disku do grafiky. Ale třeba si to jen špatně představuju.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:18
OK-Milda (BHA410)   
Třeba půjde do grafiky celý BGLko
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:20
MaPa   
To by ale předpokládalo mít v GPU i dekomprimační nástroj. Myslel sem, že tohle le práce klasickýho CPU?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:35
OK-Milda (BHA410)   
Nachytal, to byl malý joke
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 09:49
Tragédie v JRD
proc by? kdyz GPU uz dokaze pocitat leky proti rakovine .. tak muze dekomprimovat BGlka.. nepodcenuj je, GPUcka dneska nejsou zadny hloupy čipy... to jen tka naokraj

to, ze by ty BMPcka byly v BGLku ma sve vyhody - mit v jednom adresari tisice BMP je spolehlivy zabijec vykonu pri nacitani tech BMPcek do pameti ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 10:58
Marky Parky   
Jj, taky v tom spatřuju výhodu, hlavně protože to vypadá že se s texturou může zacházet po daleko větších kusech než po 256x256.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:27
MaPa   
256x256 je ale omezení DX9, tak teda potom nevím, zda to nakonec Grafárna nepošle ke zpracování do CPU???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:43
Marky Parky   
O tohle nejde. Jde naopak o to, že je jednodušší načíst velký kus textury a ten kouskovat v paměti podle potřeby, než nuceně načítat už z disku množství malých kusů 256x256.

Navíc to není omezení DX9 jako takového, fůra aplikací používá různé workaroundy - Běžně gamesky pracují s texturami 1024x1024 a na některých kartách se dá použít i 2048x2048. Je ovšem pravdou že je to mimo standard.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 11:58
MaPa   
Je pravda, že nový karty si v režimu DX9c poraděj i stexturama 2kx2k
Standard DX10 má už podporu pro textury 8kx8k. To by mělo podstatně přispět ke zrychlení hlavně tím, že i ke složitějšímu modelu by měla stačit pouze jedna textura a ne hafo malejch.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 12:06
brendon (SVK832)   
Takze ak spravne chapem ak robim sceneriu je lepsie jedna (1024x1024) textura ako napriklad styri (512x512) textury?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 12:07
MaPa   
BINGO !!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 12:12
brendon (SVK832)   
Tak budem musiet zmenit svoj stil tvorenia textur. Skoda, ze som sa to dozvedel az tak neskoro
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přidání addonů do FSX   6. 10. 2006 / 18:43
PjSky   
jupi... a ja si myslel ze to je naopak. a co tiles? napr. 64*64??? co to udela?
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ