FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help Jeden příspěvek | Celý strom
LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 11:37
Blackrat
Ahoj, kapanek jsem pokrocil se scenerkou LKUO. Jako ochutnavku pridavam obrazek. Mel bych par proseb a dotazu na vyvojare scenerek:

1) Jak docilit v AFCadu aby nebyly videt holding pointy pred drahou, ktere nemaji u maleho travnateho letiste vyznam (jen pro AI).

2) Jak se dela znaceni runwaye a vubec napisy na zemi? Mam na mysli takovy ty bily L ka a T cka na zacatku drahy a podobne. Jako polygon treba FSSC, nebo jako nejake API? A takovy ty trojuhelniky co ozncacujou prah a okraje drahy - to bude asi API makro (nemohl by mi ho nekdo poskytnout? Byl bych moc vdecny i za pripadne nejake dalsi uzitecne..

Diky moc za pomoc..
26941 B / 600 x 386 / uo.jpg
 

Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 12:09
bumper   
" L " a " T " mam ve scenerkach jako API, pokud chces tak poslu. To stejne strisky kolem letiste, ale ty mam delany podle realu z LKCM, nevim jak vypadaj na LKUO, to uz je lepsi udelat tak jak to je na tom letisti
 

Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 13:47
Blackrat
Posli mi to prosim. Oboji. Strisky jsem si bohuzel nenafotil

Adresa je blackrat@volny.cz. Dekuji moc..
 

Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 13:01
Sněhulák   
nebo potom treba normal v gmaxu... a aby to nehazelo stiny se da použit při exportu KillShadow_shadow.x
 

Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 13:06
MaPa   
Ten hold point se dá "smrsknout" tím, že pojížděčky, který spojuje se udělaj hooodně uzounký. Ale třeba na LKCM, kde jsem mordoval taky AFD pro bumpera má tyhle zobrazovačky z AFCADu nějak překrytý další vrstvou plochy s těma bílejma serepetičkama, co tady o nich psal. Jak tam ale udělal ten palouk netuším.
Btw: skrz něj prosákne jen struktura vlastní přistávací plochy.
 

Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 15:18
Marky Parky   
FSX už má v AFD invisible holdingpointy.
 

Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 15:31
MaPa   
Nojo, jenže k němu neexistuje žádnej AFCAD
 

Re: Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 15:36
Teflon_490   
Jak to myslis neexistuje, Marky tu nekde psal ze je jiz obsazeny v SDK?
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 15:40
MaPa   
Jenže to nebude taková jednoduchá vomalovánka jako od Lee Swordyho
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 16:23
Marky Parky   
Já jsem to nepsal, to psal někdo jiný. A není to pravda. SDK je opět jen dokumentace ohledně XML kódu + kompilátor, takže ten AFCAD bude muset někdo napsat...
 

Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 13:13
Sněhulák   
jinak vypada to dobře .-) po cestě glidera z jesenicka na orličky a zpět je to dobrý záchranný bod ) Jinak bych jenom nainstaloval Ground2K4 a místo té šílené textury na desce či jak to máš udělané bych udělal polygon .. jednak docílíš "do očí nebyjící plochy" a zaručíš ji přechody na okolní plochy a vypadá to tak dle mě lépe ?-) a taky když nad tím letíš třeba s airlinerem ve FL150 tak to nesvítí už z 30nm .-)
 

Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 13:53
Blackrat
Diky Jinak taky bych tam radsi mel ortofoto, jako to maji ostatni letiste. Zkusim to ale nevim presne jak na to, hlavne jak tam tu fotku napasovat a zkalibrovat. Neni na to nekde nejaky tutorial?
 

Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 14:19
Biker
Zkus se podvat na http://www.mzak.cz/fs/fsorto/index.php. Jsou to stránky Zdeňka Kussiora a mě při tvorbě LKMB velice pomohly. Škoda, že v současné době mám minimum volného času a plány na doplnění dalších rozpracovaných objektů jsem musel odložit. Kromě Orto jsou na těchto stránkách i další cenné informace.
 

Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 14:54
Sněhulák   
případně ještě najdeš Tutorial pro tvorbu ortofoto pomocí Ground2k a VPT zde:

http://flightsim.borec.cz/
 

Re: Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 16:02
Blackrat
Tohle presne jsem potreboval - diky..
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKUO, screenshot z vyvoje a zadost o help   5. 10. 2006 / 16:24
Marky Parky   
Ale současně opatrně s tím.... FSX má ortofoto řešené úplně jinak.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ