FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 28. 2. 2025, svátek má Lumír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
a este aj oficialne screeny 9 vs 10 Jeden příspěvek | Celý strom
a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 14:55
Palo-LM   
tu samy asi spoznate ktory je DX 9 a ktory 10
29774 B / 600 x 440 / 2308_glacierpark_dx9_04_big.jpg
40162 B / 600 x 440 / 2308_glacierpark_dx10_03_big.jpg
 

Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 14:58
brendon (SVK832)   
Sklamem ta. To tak nebude urcite. To je len graficky vygenerovane.
 

Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:05
OK-Milda (BHA410)   
Ano, to víš že je, ale podel specifikací DX10. Ty jseš ale evěřící Tomáš, nebo se snad pletu? ....
 

Re: Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:08
Priskac   
on je neveriaci Brendon ktory sa nevie vynadivat
 

Re: Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:11
Draifus   
Napsal: Fiala Lukáš Datum: 2006-07-18 20:05:41
RE: To neni DX10 obrazek!!!
samozřejmě že to není in-game screenshot, protože ještě nikdo nemá odpovídající hardware a vývojáři používají SW emulaci...

Diskuse okolo DX10 .......... A nazor nakyho chlapka kterej tam pise.....
 

Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:08
Palo-LM   
mozno je ale urcite to lepsie vypadat bude nie je to jediny screen a videl som aj ine aplikacie kde sa to testovalo ... ja to tak cierne nevidim ... mozno to nebude take dokonale ale myslim ze rozdiel bude citelny vezmi si napr. rozdiel medzi DX 8 alebo 7 a 9 a pod. kazdopadne to pokrok bude a je fajn ze MSX je na to pripraveny
 

Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:11
Luděk Ch.
No, to už tady bylo několikrát a opravdu to jsou jen malby nebo fotomontáže, jak by si vývojáři někdy v budoucnu představovali využití DX10. Ovšem nikdy nikde nepadlo, že se tomu bude FS-X aspoň vzdáleně blížit a už vůbec to nejsou skutečné screeny z FS-X. Takže bych nadšení hodně zchladil
 

Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:12
Draifus   
Je pravada, ze na obrazku to vypadalo vzdycky hezcejc nez ve skutecnosti.
 

Re: Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 16:10
Teflon_490   
Pravda pravda, staci se podivat po ruznych strankach se screeny z FS, co nekteri lide dokazou vyprodukovat, uz hodnekrat se mi stalo, ze sem se zastavil a hodnou chvili mi trvalo, nez sem usoudil, ze to prece jen bude screeen z FS a ne real.
 

Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:13
OK-Milda (BHA410)   
Věčný pesimizmus. No uvidíme. Tímto si myslím může debatu ukončit, jelikož dokud to nebudu mít ve vlastních rukách
 

Re: Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:15
Draifus   
znovuotevreni debaty planujeme na zacatek roku 2007
 

Re: Re: Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 15:24
Luděk Ch.
Nikomu to neříkej, ale mě by se to velice líbilo, kdyby to tak bylo Jenže už nějakou dobu s PC pracuju a takových bombastických přechodů na nové technologie (DX7/8/9....) už tady bylo spousta pro nalákání zákazníků k upgradům, jenže v praxi byly rozdíly vždycky minimální. Takže z toho pramení můj pesimismus ohledně DX10 ve FS-X. I když jsem jinak ohledně FS-X veliký optimista, jak je doufám v diskuzi vidět
 

Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 16:58
Stew
Výhoda v DX10 má být hlavně v podpoře unifikovaných shaderů, dnešní grafárny mají oddělené vertex a pixel shader jednotky, které ne vždy bývají vytíženy stejnoměrně. Vývojářům hlavně vadilo, že se v některých chvílích vlastně půlka graf. procesoru flákala. V unifikovaných shader jednotkách je to jedno, počítají-li se pixel nebo vertex data, zvládnou oboje. Nová G80 nVidia i nové Radeony už právě tyto unifikované shader jednotky budou mít a vývojáři si od toho slibují ZNAČNÉ zvýšení celkového výkonu a můžou po kartě chtít podstatně víc výpočtů proti těm starým grafárnám, které vlastně brzdilo v DX9 toto uzké hrdlo v rozdělení jednotek. Díky tomu si můžou dovolit složitější scény s více efekty atd. Takže myslím si, že hlavní přínos pro FSX pod novými DirectX10 bude hlavně zvýšení výkonu, tj. fps. Samozřejmě přibudó nějaké te "efekte", nechme se překvapit, ale ty obrázky nahoře jsou bych řekl opravdu jen koláž.
 

Re: a este aj oficialne screeny 9 vs 10   4. 10. 2006 / 17:40
mípa   
Teda nevím jak to vidíte vy, ale kdybch těch prvních obrázků měl 30/sec, tak jsem docela spokojený
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ