FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 6. 7. 2024, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz ohledně přístroje Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 12:23
JM   
Poraďte mi, jak funguje tento přístroj:

Je mi jasný, že to je A-metr, ale je tam ještě tlačítko s popisem V stiskni - když to teda stisknu, tak se to změní na V-metr a na tý stejný stupnici to ukazuje napětí? Pokud víte, tak mi o tom něco napište - čím víc tím líp to pak bude ve FS fungovat.
 

Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 13:39Jirka D.
Ten přistroj neznam konkretně, ale podle obr bude pro V metr buď horní, nebo spodní stupnice a pro A metr ta druhá. Spíš mě pomůže z jakýho to je letadla.
 

Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 13:55
JM   
No tohle konkrétně je z nějakýho Trenéra - on je tenhle přístroj v letadlech celkem často. Já to potřebuju vědět proto, protože Ae-45 má taky přesně takový. Ta stupnice se mi zdá že je jen jedna: -10, 0, 10, 20, 30, Je to jenom napsaný ze dvou stran těch čárek.
 

Re: Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 14:04Jirka D.
Asi to bude tak jak jsem psal, ale zeptam se na letišti lidí co Ae45 lítaj.
Jirna k Ae45. Bede nějaká verze pro FS 2000 ?
 

Re: Re: Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 15:02
JM   
No nevim jestli bude FS2000 verze... Teoreticky by asi být mohla, ale prakticky těžko - chtělo by to čas a ten není a popravdě řečeno těch pár lidí co teď má FS2000, tak si určitě jednoho dne FS2002 pořídí. Prostě je to práce navíc, kterou zas tak moc lidí neocení.
 

Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 22:59
Tom Meinlschmidt
presna fce je nasledujici:
rucicka pristroje ukazuje pribezne celkovy proud (v amperech), po stisknuti tlacitka ukazuje celkove napeti ve voltech.

z [ucebnice sportovniho letce]
 

Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   2. 3. 2002 / 21:44Filgorn
Rozdíl je akorát v tom, že "ampéry" mohou jít do mínusu (tedy neměly by, že, to totiž znamená že nejsou dobíjeny baterie, anobrž vyssávány), zatímco "voltíky" celkem logicky pod nulu dojít nemohou.
V praxi se daleko více kontroluje proud, podle hesla, že kde je proud je i nějaké to napětí. Naopak to platit nemusí - letadlo může stát s vypnutým motorem, např.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ