| | | FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 00:33 | |
| | Co prinese novy simulator pro vyvojare a nejen pro ne.
AI trafik:
bude mozno definovat dost presne jak se ma AI letadlo chovat:
AI DESIRED SPEED
AI WAYPOINT LIST
AI CURRENT WAYPOINT
AI DESIRED HEADING
AI GROUND TURN TIME
AI GROUND CRUISE SPEED
AI GROUND TURN SPEED
AI TRAFFIC IS IFR
AI TRAFFIC STATE
AI TRAFFIC CURRENT AIRPORT ICAO
AI TRAFFIC ASSIGNED RUNWAY
AI TRAFFIC ASSIGNED PARKING
AI TRAFFIC FROM AIRPORT
AI TRAFFIC TO AIRPORT ICAO
AI TRAFFIC ETD
AI TRAFFIC ETA
zde je vypis prikazu pro XML pouzivanych pro letove plany a take samozrejmne veskery pohybujici se trafik po zemi auticka, lode atd. Pro Ai letadla bude mozno urcit drahu z ktere ma odstartovat a pristat, presnou trasu kudy ma letet ,dokaze to pouzivat waypointy ,kde ma letadlo zaparkovat ,rychlost atd.
==============================
Letove plany pro letadla kterymi litate bude mozno definovat podle Airways ,vsechny priblibizeni a odlety podle realnych map, pres waypointy tak jako to treba pouzivaji FMC u komercnich addonu .To by mnelo byt vestaveno primo v simulatoru.
==============================
FSUIPIC pro FSX bude vydan v den kdy bude uvolnena na trh plna verze FSX (Peter Dowson uz ma hotovou verzi pro FSX)
==============================
Scenerky z FS2004
citat:
Backwards Compatibility
Scenery created for Microsoft ® Flight Simulator 2004 is compatible with Microsoft ® Flight Simulator X. Scenery should no longer be created with BGL opcodes or the BGLC compiler from previous versions of Flight Simulator. The older BGL opcodes are supported for backward compatibility, however, we cannot guarantee their support in future releases.
Scenerky urcene pro FS2004 jsou funkcni v FSX ( je mysleno GMAXove) i kdyz uz nove scenerky pro FSX nebudou pouzivat starsi BGL compilery z FS2004 ,compactibilita je zarucena ,ale nelze zarucit compactibilitu scenerek z FS2004 ve vyssich verzich simulatoru jak FSX.
=======================
Pro vyvojare :
Pokud planujete cokoliv tvorit pro FSX tak doporucuji koupi FSX Deluxe verze ktera bude obsahovat Veskere SDK a utulitky pro tvorbu veskerych doplnku.
uz nebude treba pouzivat TTools ,AFCAD .na tvorbu AI trafiku bude utulitka prave v deluxe verzi ,jinak SDK je dost obsahle a obsahuje utulitky na tvorbu veskerych doplnku mimo Gmaxu si vystacite skoro se vsim co bude v SDK veskere utulitky budou pribaleny.
Nejsem si jist ale verejne SDK asi nebudou protoze to vsechno bude obsazeno v deluxe verzi. pokud koupite levnesi verzi simulatoru tak sance na tvorbu doplnku budou mizive ,obavam se ze i repaintu protoze textury budou potrebovat malej softik na prevod z bmp do formatu pro FSX -ale to si nejsem jistej jestli to nebude prilozeno i u levnejsi verze.
|
| |
|
| | | Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 09:33 | |
| | Jeste dodavam, ze make mdl uz nebude mit limit pro minimalni vzdalenost bodu pri tvorbe letadel takze bude mozne vytvaret vysoce detailni male soucasky zejmena ve VC kabine ,limit nebde ani pro exterier letadla. |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 10:05 | |
| | To jk krasa,uz se nemuzu dockat.To budou veci...) |
| |
|
| | | Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 10:31 | |
| | Ja mam taku laicku otazku, cize prechod na tie nove formaty (XML,ten nastupca BGL,atd.) je pozitivnejsi aj z hladiska frame-rate? |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:07 | |
| | XML nenahrazuje BGL ale funguje to tak ze prvne vytvoris XML ktery je celkem normalne citelny a docela srozumitelny da se to normalne editovat v notpadu (zapisniku) ,a to XML prevedes do BGL pomoci noveho kompilatoru ktery bude prilozen v SDK ,samozrejmne scenerky a letadla bude treba dale vytvaret v Gmaxu nebo FSDS ,ten XML se bude pouzivat pro letove plany a jezdici plany pro AI trafik ,letadla,auta ,lode. A pro dalsi doplnky pro simulator,tvorba misi , -bude mozno normalne naprogramovat ukoly -zachranarske ,haseni pozaru, ruzne letove ukony ,prelety vetronu ,nebo hledani horolezcu v horach atd. fantazii se meze nekladou tak jak jsou 2 ukazky misi v demu.
takze vliv XML na FPS asi nebude nejak velky ,ale jak psal Marky Parky tak SCASM a API typy scenerek a doplnku se stanou FPS killer v FSX , SACSM a API scenerky jsou napriklad LKCM -Medlanky, LKSO -Sobeslav , nektere veci v moji scenerce LKHS ,atd. nemnel jsem moznost to zkouset tak nevim ,ale odkazuji se na to co psal Marky Parky tady na foru pred par tydny. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:13 | |
| | Tak ja du pod ten splav precejen skocit |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:19 | |
| | zase tak neblazni stejne ten FSX nebude nikomu na stavajicich kompech chodit takze lidi si to koupi ale nez si nasetrej na novy kompy tak to bude trvat dalsi rok nez se ten FSX plne rozjede a zatim budou pouzivat FS2004 . takze bych to nevidel tak tragicky |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:36 | |
| | Tak ja teda neskocim |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 15:03 | |
| | Dik |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:39 | |
| | Zbytečně strašíš Jediný důvod proč by u FS2004 lidi zůstali může být právě ten, že si vývojáři budou myslet, že FS-X nikdo nechce a nebudou pro něj nic dělat Jak budou pro FS-X add-ony, zvlášť když budou využívat nových možností FS-X, na FS2004 nikdo nebude |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:43 | |
| | to je pravda ale mne osobne stale strasi ty FPS na tom demu na mym pocitaci tak nevim jak bude chodit plna verze ,jestli tak jak to demo tak uz setrim na novej komp |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 14:06 | |
| | No, já mám AMD Opteron 144@2,5GHz + nVidia 6800GS, což už dnes není žádný high-end, ale maximálně slušný střed a demo mi jede v pohodě. Stáhnlu jsem pouze kvalitu vody na low-2 a jinak vše ostatní naplno a jedu minimálně 20FPS. Vzhledem k tomu, že demo údajně vychází z bety 2 a beta 3 prý jede znatelně lépe, než beta 2, neviděl bych finální verzi nijak drasticky. Však za necelé tři týdny uvidíme |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 14:12 | |
| | taky i bez velkeho taktovani mi to jede dost slusne, akorat nepouzivam efekty pro vodu. nakonec v sirokem okoli zadne velke vodni plochy nemame a z FL350 delfiny videt nepotrebuju |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 14:24 | |
| | Jo jo. Navíc ta voda podle mě v tomto nastavení vypadá daleko přirozeněji. Zmizí ten vyloženě zrcadlový reflex, ve kterém se odráží celá krajina jako v zrcadle, což nevypadá vůbec reálně, přitom zůstává zachována struktura vln a reflex letadla zblízka (např. hydroplán stojící na vodě). Jinak vše jede v pohodě s autogenem i provozem uatíček i lodiček naplno. Už tam chybí jen ti sloni, doufám, že to moc brzdit nebudou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 14:26 | |
| | Ale jo, víš kolik takovej slon váží? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 15:02 | |
| | Aspoň 10FPS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 15:45 | |
| | lol, tak tomu se rika "sim-deformace" |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 15:30 | |
| | nemuzes jet na plny detaily.. ale i na dnesichni pocitacich pujde fsx celkem rozumne rozjet.. a z toho dema moc vychazet nemuzes... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 17:07 | |
| | s tema detailama jsem to bral tak jak to mam nastaveny v fs2004 tam mi to jede naplno dobre , doufam ze plna verze pojede lepe nez to demo , pak by se samozrejmne situace zmnenila . |
| |
|
| | | Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 10:43 | |
| | Takový dotaz... Nevíte, jaký formát textur využívalo třeba demo? Něco v hlavě mi říká, že už asi udělali novou DXT kompresi (5)? |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 11:46 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 12:10 | |
| | pokud je to DDS, tak je to ten samy format, co pouziva Lock On a krome toho, ze ho umi konvertovat DXTBmp je na to i primy plug-in do photoshopu, takze se da pracovat primo |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:00 | |
| | Jak to bude s cellama? Pujdou kompletne, nebo ne? Ja zvazuju, ze bych udelal jeste jeden cell ale netusim jeslti to ma cenu, chtel bych aby to bylo plne vyuzitelne v FSX. DIKY |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX- pohled pod poklicku 1. 10. 2006 / 13:10 | |
| | neco tady psal pred par tydny MArky Parky ze to nejak zkousel ze se mu to podarilo rozchodit ale uz si to ptresne nepamatuju co tam stim delal ,ale zda se mi ze psal ze to fungovalo ,snad se ozve on sam |
| |
|
|