| | | Mrija odlet 29. 9. 2006 / 14:49 | |
| | Čawes, dávám Vám sem pár fotek. Sorry za kvalitu, je to focenáý přes kameru. |
| |
|
| | | Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 14:56 | |
| | jo skoro ma sfúklo z liazky na ktorej som stál |
| |
|
| | | Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 15:33 | |
| | ta druha fotka, to je hazard s tim moskvicem |
| |
|
| | | | Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 15:41 | |
| | To byla dobrá šaškárna. Jsme to poslouchali na starý TWR. Vyžádal si asistenci follow, protože měl pocit, že se nevejde. Nakonec musel přijet i druhej follow, aby mu hlídal druhou stranu.
Ale fakt to vypadalo komicky, jak se kolem 1100LOC na letišti "zastavil" provoz a všichni, kdo měli na ploše volno a měli auto, tak se sjeli kolem hasičárny atp. a dělali vizuální doprovod..
A pěknej byl taky pohled, když zatáčel z L na G, tak se mu tam taky moc nechtělo, pže tam je po pravý straně sloup, tak jako šikovně danej a hlavně tam byla fůra ATR, jednu chvíli jsem si myslel, že je tam tím křídlem zarovná.. |
| |
|
| | | Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 15:52 | |
| | Neviem ci sa to niekde pisalo ale: preco bol na LKPR? Medzipristatie alebo co? |
| |
|
| | | | Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 16:53 | |
| | ne,ne měl prý naložený nějaké obří turbíny...
-mimochodem spotřeba paliva při taxování přibližně 5tun na 15min |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 16:56 | |
| | Na 15minut..?? To jsem byl žabař, když jsem stejný číslo tipoval na hodinu...
To máš z nějakýho důvěryhodnýho zdroje?
Docela by mě zajímalo, kolik mu ukazují ručičky při vzletu, když to "voroštuje"... Tipnul bych si tak 70-80tun/hod... (znova opakuju, že při vzletu).. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 17:16 | |
| | to víš ty motůrky něco spapaj, hlavně když šel do luftu tak to vypadalo jak B-52 jak se zatim hulilo a co se týče paliva, když si vemeš že do Il-62 se vešlo kolem 95 tun štávy tak tady v tom musej bejt docela slušný bandy (jak bazény v Podolí) a jestli to fluše nespálený palivo jako ostatní ruský mašiny tak se ani tý spotřebě nedivim
když tady byla minule, tak jsem se dostal do kokpitu a nestačil jsem se divit, vypadá to tam ne jak v kokpitu eroplánu, ale spíš jak v kosmický raketě... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 17:41 | |
| | Tak to já vim, že ruský mašiny, jsou žrouti.. Vždyť 154 si brala podle loadsheetů tunu paliva jen na taxování (B737 cca 200kg a ATR kolem 30kg)...
Ale 5 tun na 15 minut mi přijde hodně i na ruský éro... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 17:48 | |
| | no vidiš, když si 154ka se třema motorama bere tunu, tak se ani nedivim, že taková obroská mašina se šesti motorama s takovym nákladem si veme 5 tun |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 18:22 | |
| | to je opravdu nejak hodne... za normalniho letu by an225 mela mit +/- 18tun za hodinu ... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 19:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 19:50 | |
| | hmm.. to my cislo je opravdu nejaky divny... tezko rict, kde jsem ho nasel, mam ho tady kvuli cemusi uz drahnou dobu napsanou na papirku ..:/
podle toho co jem si ted nasel mi to dava spotrebu kolem 45 tun ... to musi mit pekny nadrzky .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 18:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 19:12 | |
| | Zrovna plnil když jsme se tam byli podívat.Na panelu plnění je sedum palivoměrů.čtyři po dvaceti tunách,dva po pětadvaceti tunách a jeden na čtyřicet tun.)) Posádka byla velmi vstřícná a každého pouštěli do kabiny. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 19:52 | |
| | Spotřeba při vzletu 48 tun/hod (+- vlivy počasí, teplota, náklad atd).
Cestovní spotřeba v H=11000, M=0.75 je 16 tun/hod
Spotřebu na volnoběhu odhaduji kolem 4 tun/hod. Nevím, jaké nastavení motoru se používá pro pojížění, ale řádově by to mohlo být někde mezi 6 a 12 tunami/hod.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 19:58 | |
| | tak ted jsem z toho fakt zmateny .))) ze bych nakonec s tema 18ti tunama mel pravdu? ale ty vypocty tomu fakt nesedi |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 20:17 | |
| | Hodnoty jsem počítal z parametrů motoru a pro cestovní spotřebu platily podmínky H=11km, M=0.75.
Ale bacha na výšku letu, podle mě An-225 nelítá v 11km a už vůbec ne s plným nákladem. Pokud jde třeba profil letu s velkým nákladem od 7 do 9 km (nevím jak to opravdu chodí, o velké plechovky jsem se nikdy nezajímal), tak se můžeš s cestouvní spotřebou v průběhu letu dostat na 25, v horším případě i přes 30 tun/hod (jen můj odhad) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 22:34 | |
| | Jen taková perlička. Letěl na Lagar, kde by odlety z LKPR měly mít nastoupáno FL270 a tenhle drobeček měl FL128.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 18:13 | |
| | ALe jojo .. bylo to mezipristatie na letu z Berlina kamsi na vychod... Peking snad? a praha byla spolu s krasnojarskem a jeste jednim mestem kdesi na vychode jako misto mezipristani a odpocinku posadky |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 18:29 | |
| | Mno, turbíny vezl. A odlítal do Kazaně. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 18:32 | |
| | Jj... do Kazane, z Kazane pak do Krasnojarsku a z Krasnojarsku kamsi do Ciny ... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 20:45 | |
| | Přidávám se s pár fotkama.Na poslední fotce by měli být vidět odlétavající klasy trávy. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 21:08 | |
| | Ona asi nejenom trava odlitla na vezi si nekdo vsimnul, ze jak tocil na G z L, tak ustrelil nejakou ceduli oznacujici pojezdovky ci co tam bylo uvedeno. Ale nevim, co je na tom pravdy... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet 29. 9. 2006 / 21:59 | |
| | Ked pozeram na tu ATR, tak mi pripadju ako decke hracky popri tom Antonovy |
| |
|
|