| | | Dotaz ohledně přístroje 1. 3. 2002 / 12:23 | |
| | Poraďte mi, jak funguje tento přístroj:
Je mi jasný, že to je A-metr, ale je tam ještě tlačítko s popisem V stiskni - když to teda stisknu, tak se to změní na V-metr a na tý stejný stupnici to ukazuje napětí? Pokud víte, tak mi o tom něco napište - čím víc tím líp to pak bude ve FS fungovat. |
| |
|
| | | Re: Dotaz ohledně přístroje 1. 3. 2002 / 13:39 | Jirka D. |
| | Ten přistroj neznam konkretně, ale podle obr bude pro V metr buď horní, nebo spodní stupnice a pro A metr ta druhá. Spíš mě pomůže z jakýho to je letadla. |
| |
|
| | | | Re: Re: Dotaz ohledně přístroje 1. 3. 2002 / 13:55 | |
| | No tohle konkrétně je z nějakýho Trenéra - on je tenhle přístroj v letadlech celkem často. Já to potřebuju vědět proto, protože Ae-45 má taky přesně takový. Ta stupnice se mi zdá že je jen jedna: -10, 0, 10, 20, 30, Je to jenom napsaný ze dvou stran těch čárek. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Dotaz ohledně přístroje 1. 3. 2002 / 14:04 | Jirka D. |
| | Asi to bude tak jak jsem psal, ale zeptam se na letišti lidí co Ae45 lítaj.
Jirna k Ae45. Bede nějaká verze pro FS 2000 ? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Dotaz ohledně přístroje 1. 3. 2002 / 15:02 | |
| | No nevim jestli bude FS2000 verze... Teoreticky by asi být mohla, ale prakticky těžko - chtělo by to čas a ten není a popravdě řečeno těch pár lidí co teď má FS2000, tak si určitě jednoho dne FS2002 pořídí. Prostě je to práce navíc, kterou zas tak moc lidí neocení. |
| |
|
| | | Re: Dotaz ohledně přístroje 1. 3. 2002 / 22:59 | |
| | presna fce je nasledujici:
rucicka pristroje ukazuje pribezne celkovy proud (v amperech), po stisknuti tlacitka ukazuje celkove napeti ve voltech.
z [ucebnice sportovniho letce] |
| |
|
| | | | Re: Re: Dotaz ohledně přístroje 2. 3. 2002 / 21:44 | Filgorn |
| | Rozdíl je akorát v tom, že "ampéry" mohou jít do mínusu (tedy neměly by, že, to totiž znamená že nejsou dobíjeny baterie, anobrž vyssávány), zatímco "voltíky" celkem logicky pod nulu dojít nemohou.
V praxi se daleko více kontroluje proud, podle hesla, že kde je proud je i nějaké to napětí. Naopak to platit nemusí - letadlo může stát s vypnutým motorem, např. |
| |
|
|