| | | FlightGear - free simulator poznate? 21. 9. 2006 / 22:09 | |
| | | |
|
| | | Re: FlightGear - free simulator poznate? 21. 9. 2006 / 22:38 | |
| | Něco už jsem zaslechl, ale zrovna dnes stáhl, ale heště nezkoušel. |
| |
|
| | | Re: FlightGear - free simulator poznate? 21. 9. 2006 / 22:39 | |
| | Graficky to moc dobře nevypada |
| |
|
| | | | Re: Re: FlightGear - free simulator poznate? 21. 9. 2006 / 23:33 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: FlightGear - free simulator poznate? 22. 9. 2006 / 00:53 | |
| | Na to ze to je free, bych rekl,ze to vypada dost dobre,ale take radeji zustanu naseho FS9 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FlightGear - free simulator poznate? 22. 9. 2006 / 10:00 | |
| | | |
|
| | | Re: FlightGear - free simulator poznate? 22. 9. 2006 / 10:01 | |
| | Jj.. zname, uz jsme letali ... neni t ospatny.. ale jeste tomu neco chybi ... jeden z ctenaru periskopu se lehce podili i na vyvoji |
| |
|
| | | | Re: Re: FlightGear - free simulator poznate? 22. 9. 2006 / 10:04 | |
| | Dokocne o tom byla krátka zmínka na Evropě2,kdy chce vyzkoušet jak to maji piloti těžké,ať si to stáhne |
| |
|
| | | | Re: Re: FlightGear - free simulator poznate? 22. 9. 2006 / 13:18 | |
| | no rekneme, ze v tuto chvili jen lehce a musim si nasypat popel na hlavu, do posledniho release 0.9.10 jsem z duvodu pracovnich neprispel, nicmene pripravovane featury jsou jiz zahrnuty v dev tree a po odladeni budou v dalsi verzi. jinak pro ty, co neznaji a chteji zkusit, necekat zadne graficke zazraky, je to open source projekt a kazdy contributor na nem pracuje ve svem volnem case. hlavni cil je soustreden na kvalitni fyzikalni model aeroplanu a vernou simulaci napriklad meznich rezimu. graficky engine jede pod OpenGl, takze odpada neprijemne sekani pri zmene pohledu nebo pri naletavani scenerie, ktera neni v cache (uznavam, ze zatim neni moc co cachovat a proto je to dost rychle, uvidime co udela slozitejsi scenerka). prijemna vlastnost je moznost importu vlastnich letacich aparatu, jejichz 3d model je v ruznych formatech, od WRML az po MSFS/GMAX. Fyzikalni model se pocita z 3D modelu jako je tomu u X-plane, ale je potreba definvat napriklad materialove treni ( krid potazene platnem ma jine aerodynamicke vlastnosti nez laminatove ), pevnostni uzly, materialova pevnost (takove to efektni ohybani kridel u vetronu, ci heavy ptaku). vse se definuje v XML, vcetne gauges a konfigurace aparatu.....atd. atd. pokud ma nekdo interest a chut se podilet, necht mne kontaktuje.
|
| |
|
|