tak, ako je pekna sibenica na soferov fraza "neprisposobil rychlost vlastnostiam vozovky a svojim chopnostiam", tak je bicom na pilotov v takychto situaciach fraza "nedodrzanie minimalnej bezpecnej vysky"..tak ako pises, keby letel vo vlne,mal by tam minimalne 120 a v tej rychlosti by ma sebamensi poryv vetra nenahneval...
druhou vecou je to, ked je klasicka termika babieho leta podporovana vlnovym prudenim.. t.j. su vytvorene cumuly a nad nimi je vytvorene vlnove prudenie, ktore moze byt viditelne lenticularmi... to mohol byt kludne tento pripad a moze to byt vysvetlenie toho, preco tocil tak blizko svahu..
prirodzena ludska vlastnost je to, ze clovek skusa, kde su hranice jeho a stroja, s ktorym pracuje... minule mi to vyslo v 100 metroch, tak to teraz skusim o 20 metrov nizsie..ved to zvladnem...macho prejav, ktory sa skor ci neskor skonci takto...
ale na druhej strane..keby sa boli zabili, tak by tu kazdy pisal kondolencne spravy a odkazy rodinam...ked to clovek prezije, tak sa dostava na okraj leteckej spolocnosti..
preto vas vyzyvam - nechajte tie komentare o tom, ze mu treba kliku do prdele a podbne reci..
ti, ktori lietaju v reale vedia, ze letecka nehoda je sice retazec nahod, ale nestastnou nahodou sa moze stat uplne hocikomu aj pri najvyssej moznej pozornosti a koncentracii..
pre tych, ktori nelietaju, som to sem napisal pre to, aby vedeli, ako to je... |
|