FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 30. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI provoz na LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   26. 2. 2002 / 08:26Vláďa
Takže snad se objevuje světýlko na konci tunelu - struktura informací je +/- známa, teď jen najít někoho, kdo to v HEXu přepíše. Chtěl bych ale rozpoutat diskusi na jedno téma: protože struktura je známa jen tak obecně, není vyzkoušeno, jestli éra pushují atd. Co všechna AI poslat na volný plac západně od prstu B ??

Jen upozorňuji, že to není sranda upravit BGL, protože kódování pozic je ve formátu IEEE (do včerejška jsem taky nevěděl, co to je ) ), pojížděcích bodů v default scenery je 138 a Gates 11 atd.

Tož diskutujte ....
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ