| | | AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 21:54 | |
| | | |
|
| | | Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:12 | |
| | Tohle sem snad radši ani nedávej. Na to se určitě nedívá pěkně. |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:32 | |
| | No to asi ne , ale tak je to soucast zivota , a vetsinou z tech videii prezijou |
| |
|
| | | Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:33 | |
| | docela me zaujaly ty pokusy o nouzovy pristani na vode... dotaz k tomu - je lepsi do ty vody padat po kridle, nebo na plocho? |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:35 | |
| | To bylo nouzove? Kterej blazen to mohl podstoupit? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:51 | |
| | ja bych rek, ze kdyz uz maj dopravaci valcovy trup, tak asi bude lepsi (kdyz uz neni zbyti) sedat na brich, tak aby se kridlo dostalo do kontaktu s hladinou az v co nejmensi rychlosti. ale jedno je rikat co je nejlepsi a druhy to provest |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:57 | |
| | při rychlosti nad 200 km/h se voda chová jako beton, při snížení rychlosti je nebezpečí, že se něco z éra (čumák, křídlo atd.) dostane pod vodu a je po ptákách.... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 22:57 | |
| | vim ja? tak me to jen v ty souvislosti napadlo. ale co ty vis? treba mu vysadila jedna strana motoru a musek do vody nakrivo... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 23:42 | |
| | jestli myslis ten dopravak co to narval do vody tak ten byl unesen nejakyma huhulakama od nekad... porucili si cestu nekam, kdyz jim pilot rek ze tam nedoleti, nebrali zretel... za nejakou hodku jim doslo palivo a pilot se snazil doplachtit na nejblizsi letiste (mel k nemu relativne kousek) , ale nevyslo to tak to posadil co nejbliz plaze |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AIR CRASHES 8. 9. 2006 / 11:25 | |
| | Konkrétně je to IMHO havárie Ethiopian Airlines z 23.11.1996.
Cituji Airdisaster.com:
The aircraft was operating a scheduled passenger flight from Addis Ababa to Abidjan, via Nairobi, Brazzaville, and Lagos. Shortly after entering Kenyan airspace, three men seized the aircraft and demanded to be flown to Australia. Approaching the Comoros Islands, a group of islands off the coast of Africa near Madagascar, the aircraft began to run out of fuel. Despite orders from the hijackers to continue the flight to Australia, the Captain attempted to carry out an emergency landing at the airport on the island of Grande Comore. Shortly before landing, the aircraft ran out of fuel, and the Captain was forced to attempt to ditch the aircraft into the shallow, sheltered waters about 500 meters off Le Galawa Beach. As the aircraft came closer to the water, the hijackers began to physically assault the flight crew, causing the aircraft to bank left, the left engine and wingtip to strike the water, and the plane to break up and crash. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AIR CRASHES 8. 9. 2006 / 11:52 | |
| | O com je rec? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AIR CRASHES 11. 9. 2006 / 00:25 | |
| | o tom co sem rikal, ale co sem nevedel, bylo ze tesne pred prostanim unosci fyzicky napadli piloty coz zpusbilo ze se stocil doleva a dopadlo to tak jak to dopadlo |
| |
|
| | | Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 23:27 | |
| | Ako si sa dopracoval k tomu poslednemu videu v5.0 ???
Furt mi to vypisuje:
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
By clicking "Confirm," you are agreeing that all videos flagged by the YouTube community will be viewable by this account.
Stlacil som to snad 1000x, ale stale ten text sa mi vypisuje a video nikde.
|
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 06:51 | |
| | Povol si v prohlížeči cookies |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 13:49 | |
| | ja se registroval a potom mi to slo |
| |
|
| | | Re: AIR CRASHES 6. 9. 2006 / 23:53 | |
| | Uff na tej Air crashes v4.0 v 2:00 minute je hnusne, jak to nasalo toho chlapika do turbiny |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 00:23 | |
| | Neboj ten to přežil.Mám někde to video a je tam pak natočenej jak sedí zafačovanej v kruhu přátelStrhlo mu to přilbu a ta vlítla do motoru.On se zasek v sání,naštěstí |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 10:31 | |
| | Tak to mal fakt stastie. Toto rad pocujem |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 13:50 | |
| | jj , pri mel jen zlomenou ruku |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 8. 9. 2006 / 09:19 | |
| | Jo to bylo aj v nějakým dokuentu a lidích co měli z prdele kliku |
| |
|
| | | Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 13:50 | |
| | Tak při havárii v čase 1:42 na 4. ukázce (ULA vrtulník na LKPO) jsem stál někde hodně blízko kameramana. Naštěstí to dopadlo relativně dobře a pilot lítá dále. |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 20:50 | |
| | jj , mel docela stesti ) |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 21:02 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: AIR CRASHES 8. 9. 2006 / 08:24 | |
| | No spíš poodběhl v rámci pudu sebezáchovy do bezpečné vzdálenosti a zkroutil se bolestí. Odnesla to páteř. |
| |
|
| | | Re: AIR CRASHES 7. 9. 2006 / 21:33 | |
| | To video č. 2 v čase 1:24...že je to Gripouš |
| |
|
| | | | Re: Re: AIR CRASHES 8. 9. 2006 / 08:32 | |
| | | |
|
|