Pokud to už někdo řekl přede mnou, tak snad se nelišíme:
1) COST INDEX je nastavení spotřeba, alias jak to má pálit palivo. U 737 stačí 40
RESERVES je zůstatek paliva, tohle se většinou i rovněž počítá, ale nechávej si tam standartně 2500 kg. Ono ta hodnota z reálu se kolem této pohybuje +/-.
2)Před T/D musíš snížit na MCP panelu výšku, neboť MCP má vyšší prioritu než FMC a z toho důvodu musíš autopilota "pustit" do nižší výšky. Pro stoupání je to to samé.
3)Pokud je to možné, tak na přílet nastavuj rwy včetně STAR pokud to je dostupné. Potom doporučuji zkontrolovat údaje, včetně ROUTE DISCONTINUITY. A nezapomeň koukat i na výšky, bývají tam často chyby, protože někteří píší do STARU i rychlostní a výškové omezení, ale PMDG se s tím nějak neumí poprat. Teda dělá to mi. Proto si celou příletovku kontroluji. A pokud máš ROUTE DISCONTINUITY, tak stačí místo těch čtverečků dát následující bod, pokud to je podle STAR.
|
|